جی شتی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
8 قانون عشق (یافتن نگه‌داشتن و رهاکردن)
  • 189,000 تومان
  • با تخفیف: 189,000 تومان
8 قانون عشق (چگونه عشق را بیابیم چگونه آن را حفظ کنیم و چگونه به تماشای رفتنش بنشینیم)
8 قاعده عشق (چگونه عشق را بیابید حفظ کنید و رها کنید)
8 قاعده عشق (چگونه عشق را بیابیم آن را حفظ کنیم یا پذیرای از دست رفتنش باشیم)
مثل 1 راهب فکر کن  (تربیت ذهن برای آرامش و زندگی هدفمند)
همچو 1 عارف بیندیش (پرورش ذهن برای آرامش و هدفمندی همه روزه)
مثل 1 راهب فکر کن
  • 89,000 تومان
  • با تخفیف: 89,000 تومان
مثل 1 راهب فکر کن (هرروز ذهنت را برای آرامش و مقصود آموزش بده)
مثل 1 راهب فکر کن
  • 255,000 تومان
  • با تخفیف: 255,000 تومان

8 قانون عشق (یافتن نگه‌داشتن و رهاکردن)

  • 189,000 تومان

روزی یک راهب از شاگردش پرسید: «اگر صد دلار داشتی، تمام پول را به یک نفر می‌دادی یا آن را بین صد نفر تقسیم می‌کردی؟» شاگرد پاسخ داد: نمی‌دانم. اگر تمام پول را به یک نفر بدهم می‌توانم زندگی‌اش را تغییر دهم اما اگر پول را بین صد نفر نیازمند تقسیم کنم می‌توانم به هر نفر از آنها یک وعدۀ غذایی بدهم.» عشق نیز همین‌گونه است؛ شما می‌توانید تمام عشق خود را به یک نفر بدهید یا آن را بین خانواده و نزدیکان خود تقسیم کنید، با این تفاوت که هرچقدر بیشتر عشق را تقسیم کنید، مقدار آن بیشتر می‌شود. در واقع عشق یعنی توجه به اینکه همه لایق دوست داشته شدن هستند و باید با آنها با همان میزان احترام و وقاری رفتار کرد که انسانیتشان لایق آن است.

8 قانون عشق (چگونه عشق را بیابیم چگونه آن را حفظ کنیم و چگونه به تماشای رفتنش بنشینیم)

  • 239,900 تومان

دانش‌آموزی از آموزگارش پرسید: «تفاوت بین دوست داشتن و عشق چیست؟» آموزگار پاسخ داد: «وقتی گلی را دوست دارید، آن را می‌چینید. وقتی عاشق گلی هستید، روزانه به آن آب می‌دهید». این گفت‌وگو تصویری از عشق به ما می‌دهد که یکی از ایده‌های موردعلاقة من درمورد عشق است. در این تعریف،‌ دوست داشتن یعنی اینکه ما جذب زیبایی شده‌ایم -آرزوی آن را داریم- و آن را برای خودمان می‌خواهیم. این همان گلی است که می‌چینیم و از آن لذت می‌بریم، اما این جاذبه، مانند شاخه‌گل بریده‌شده، سرانجام پژمرده می‌شود و آن را دور می‌اندازیم، اما وقتی جذابیت به عشق تبدیل می‌شود، به مراقبت بیشتری نیاز دارد. وقتی می‌خواهیم گلی را زنده نگه داریم، آن را از شاخه نمی‌چینیم و در گلدان نمی‌گذاریم. زمانی‌که عاشق گل باشید، به آن نور خورشید، خاک و آب می‌دهید. تنها زمانی که عاشق باشید، همواره و بی‌وقفه از یک گل مراقبت می‌کنید، تمام تلاش خود را برای نگهداری از آن انجام می‌دهید و آن را زنده نگه می‌دارید تا زیبایی‌اش را به‌طور کامل تجربه کنید و از طراوت، رنگ، عطر و جوانه زدنش لذت ببرید. زمانی که عاشق باشید، متوجه جزئیات ظریف روی هر گلبرگ می‌شوید، واکنش آن را به تغییر فصول تماشا می‌کنید، از ظاهر شدن یک جوانة جدید، در خود شادی و رضایت می‌یابید و وقتی شکوفا می‌شود، احساس هیجان می‌کنید.

8 قاعده عشق (چگونه عشق را بیابید حفظ کنید و رها کنید)

  • 229,000 تومان

نویسنده کتاب پرفروش شماره 1 نیویرک تایمز با عنوان مانند راهب فکر کن، بر اساس خرد باستانی و علوم جدید، راهنمایی مکاشفه‌آمیز برای هر مرحله از روابط عاشقانه ارایه می‌کند. هیچ‌کس به ما یاد نمی‌‌دهد چگونه عشق بورزیم. به همین دلیل، ما اغلب فقط با آنچه از فیلم‌های عاشقانه آموخته‌ایم وارد روابط می‌شویم تا ما را گیج کنند. جی شتی به‌جای معرفی عشق به‌عنوان مفهومی آسمانی یا مجموعه‌ای از کلیشه‌ها، گام‌های خاص و عملی مطرح می‌کند تا به ما کمک کند مهارت‌هایی برای تمرین عشق و پرورش آن بهتر از همیشه، ایجاد کنیم. او بینش‌هایی به اشتراک می‌گذارد درباره اینکه چگونه با هم ببرید یا ببازید، چگونه عشق را تعریف کنید و اینکه چرا شما به زور باعث جدایی نمی‌شوید. با الهام از خرد ودایی و علوم مدرن، او کل حلقه‌ی روابط، از نخستین قرار‌ها تا زندگی مشترک تا جدایی و آغاز دوباره را حل می‌کند. و به ما نشان می‌دهد که چگونه از افتادن به دام وعده‌های غلط و شرکایی که مایه نارضایتی هستند، پرهیز کنیم. با زندگی کردن هشت قاعده جی شتی، همه ما می‌توانیم بهتر از آنچه تصور می‌کردیم که ممکن است، به شریکمان و دنیا عشق بورزیم.

8 قاعده عشق (چگونه عشق را بیابیم آن را حفظ کنیم یا پذیرای از دست رفتنش باشیم)

  • 235,000 تومان

اگر می‌خواهید در روابط خود از حکمت اندیشمندان باستانی و علم امروزی بهره‌مند شوید، کتاب درستی را انتخاب کرده‌اید. هیچ‌کس، نه پدرمادر، نه معلمان، نه حتی دوستان صمیمی به ما عشق و رابطه را به‌درستی نیاموخته‌اند؛ برای همین ذهن ما پر از کلیشه‌ها و اطلاعات جسته‌وگریخته‌ای است که از فیلم‌ها و کتاب‌های عاشقانه و اطرافیانی دریافت کرده‌ایم که خودشان در روابطشان موفق نبوده‌اند. جی شتی در این اثر درخشان به جای اینکه همان حرف‌های همیشگی و نخ‌نما را در بسته‌بندی شیک و متفاوتی تحویل‌مان بدهد، از هشت گام مشخص و عملی سخن می‌گوید؛ مراحلی که کاملاً با نیازهای انسان امروزی سازگار است و مهارت ما را در پرورش عشق و غنی کردن آن بالا می‌برد. با مطالعه‌ این کتاب و عمل به هشت قاعده‌ آن می‌توانید بهتر و بیش‌تر از آنچه گمان می‌کردید امکان دارد، به خودتان، عزیزانتان و دنیا عشق بورزید.

مثل 1 راهب فکر کن (تربیت ذهن برای آرامش و زندگی هدفمند)

  • 80,000 تومان

وقتی مانند راهب فکر کنید ، یاد می‌گیرید: . مشغولیت ذهنی را کنار بگذارید . بر افکار منفی غلبه کنید . از ترس به نفع خودتان استفاده کنید . چرا با آنکه در جست‌و‌جوی خوشبختی هستید، آن را نمی‌یابید . چرا مقایسه قاتل عشق است . از تمام کسانی که سر راهنتان قرار می‌گیرند، چیزی یاد بگیرید . چرا رفتارتان مطابق با افکارتان نیست . هدف و مقصد خود را بیابید . چرا مهربانی برای رسیدن به موفقیت ضروری است و ...

همچو 1 عارف بیندیش (پرورش ذهن برای آرامش و هدفمندی همه روزه)

  • 85,000 تومان

عارفان می‌توانند در برابر وسوسه و هوی و هوس مقاومت کنندء از انتقاد کردن برحذر باشندء با درد و اضطراب مقابله کنندء نفس خود را آرامش بخشند و زندگی‌ای بسازند که سرشار از هدفمندی و معنا باشند. چرا نباید از آرام‌ترینء شادترین و هدفمندترین انسان‌های روی زمین چیزی یاد بگیریم؟ شاید با خودتان فکر کنید آرام بودنء متانت و دوری از استرس برای عارفان کار راحتی است.

مثل 1 راهب فکر کن

  • 89,000 تومان

در گوشه‌ای خلوت و ساکت بنشین و این کتاب را بخوان. نویسنده می‌خواهد تو را به سفری متحول‌کننده و خردمندانه و پر از تجربه ببرد تا به واسطه‌ی آن زندگی‌ات معنادار شود و بتوانی در ذهن و قلبت را بگشایی و به خود برترت متصل شوی. این کتاب به تو می‌آموزد چگونه خودت را شناسی و قدرتمند شویء از منفی‌بافی و شرطی شدن دست‌برداریء عاقلانه هدفت را تعیین و دنبال کنیء ترس و هوای نفس را از خودت دور کنی و با شکرگزاری و خدمت به دیگرانء معمار زندگی رویایی‌ات شوی.

مثل 1 راهب فکر کن (هرروز ذهنت را برای آرامش و مقصود آموزش بده)

  • 85,000 تومان

وقتی مثل یک راهب فکر کنیدء متوجه می‌شوید: چگونه بر منفی‌ها پیروز شوید؟ چگونه از تفکر بیش از حد دست بردارید؟ چرا مقایسهء عشق را از بین می‌برد؟ چگونه از ترستان استفاده کنید؟ چرا با گشتن به دنبال شادی نمی‌توانید آن را پیدا کنید؟ چگونه از هر کسی که می‌بینیدء بیاموزید؟ چرا شما افکارتان نیستید؟ چگونه مقصودتان را پیدا کنید؟ چرا مهربانی برای موفقیت ضروری است؟ و بسیاری موارد دیگر

مثل 1 راهب فکر کن

  • 255,000 تومان

درست همان لحظه ای که حس می کنید به مقصد رسیده‌اید، سفر دیگری آغاز می شود. این تناقض در بسیاری موقعیت ها صدق می کند؛ زمانی که احساس امنیت می کنید، بیش از هر زمان دیگری آسیب پذیر هستید و هنگامی که خود را مصون از اشتباه می پندارید، بیشتر از همیشه در حال اشتباه هستید. آندره ژید می گوید: «آنان که در جست وجوی حقیقت اند را باور و به آنان که حقیقت را یافته اند شک کنید.» اکثر مواقعی که احساس خوبی دارید، شغل خوبی دارید، زندگی بر وفق مراد است و با خود می گویید «به دستش آوردم»، همان زمانی است که سقوط خواهید کرد. اگر همینجا بایستم و بگویم بسیار خب، نفس از میان برداشته شد، سخت در اشتباه هستم. غلبه بر نفس تلاشی همیشگی است، نه هدفی دست یافتنی...

صفحه‌ی 1