جوزف میکوچی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نوجوان در خانواده درمانی (بهره‌گیری از قدرت روابط)
نوجوان و خانواده درمانی قدرت مهارکننده روابط
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
نوجوان و خانواده‌درمانی (شکستن چرخه اختلاف و کنترل)

نوجوان در خانواده درمانی (بهره‌گیری از قدرت روابط)

  • 145,000 تومان

این کتاب به بررسی مشکلات و رابطۀ نوجوان در بستر خانواده می‌پردازد و برای تحلیل مشکلات و راه‌حل‌های آن از رویکردهای خانواده درمانی سیستمی، روایت‌درمانی و حتی گاهی رویکرد ساختاری مینوچین مدد می‌گیرد. مشکلات متعددی هم‌چون اختلال خوردن، مسایل رشد نوجوان، افسردگی، اسکیزوفرنی، ترک خانه، مشکلات در مدرسه و ... بررسی و در قالب نمونه، مورد بررسی و تحلیل می‌گیرند. مخاطبان این کتاب شامل مشاوران، خانواده‌ها، درمانگران، روان‌شناسان و دانشجویان رشته‌های مشاوره و روان‌شناسی می باشند.

نوجوان و خانواده درمانی قدرت مهارکننده روابط

  • 140,000 تومان

کتاب با شرح دیدگاه نویسنده در استفاده موثر از قدرت روابط، نیازهای مشترک نوجوانان به مهرورزی آغاز و در فصل دوم مراحل رشد نوجوانی را به تفصیل توصیف می‌کند. فصل سوم و چهارم به نظام خانواده و خانواده‌درمانی، نحوه ارزیابی و درمان مشکلات، اهمیت خانواده در بروز مشکلات دوره نوجوانی و زمان برگزاری جلسات فردی و خانوادگی با ذکر ظرایف مشاوره اختصاص می‌یابد. در فصول دیگر کتاب، عمده‌ترین مشکلات دوره نوجوانی: اختلالات خوردن، افسردگی و خودکشی، اضطراب، رفتارهای مخرب و نافرمانی، روان‌پریشی، مشکلات مربوط به مدرسه و افت تحصیلی، ترک خانه و خانواده‌های درگیر با مشکلات چندگانه، با ذکر موارد تحلیل و تبیین می‌شود. مطالعه کتاب برای مشاوران، روانپزشکان، روان‌شناسان بالینی، مددکاران، دبیران و مشاوران مدارس مفید و بلکه ضروری است.‌

نوجوان و خانواده‌درمانی (شکستن چرخه اختلاف و کنترل)

  • 75,000 تومان

این کتاب درباره نوجوانای است که دچار مشکلات متعددی هستند. هرچند من در این کتاب بر نوجوانان تمرکز کرده‌ام، بسیاری از اصولی که ارائه می‌کنم سنین مختلفی را شامل می‌شود. من امیدوارم بتوانم ویژگی‌های منحصر به فردی را که در کار با نوجوانان یافته‌ام روشن کنم، بعضی از اسطوره‌ها را در این مورد رد کنم و شما را برانگیزانم تا علاقه‌مندانه با گروهی از نوجوانانی که از نظر بعضی از درمانگران کار کردن با آن‌ها دشوار است.

صفحه‌ی 1