جودیت آرون رابین


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پدر و مادرم دیگر با هم زندگی نمی‌کنند (داستانی درباره جدایی والدین) هنر درمانی
هنردرمانی
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
هنر و تاثیرات درمانی آن
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان

پدر و مادر من دیگر با هم زندگی نمی‌کنند (کتاب نقاشی برای بچه‌هایی که پدر و مادرشان از هم جدا شده‌اند)

  • 55,000 تومان

جدایی و طلاق برای همه اعضا خانواده دشوار است. کودکان در این شرایط دچار احساسات غم، نگرانی، خشم و سردرگمی می‌شوند. اغلب کودکان، خود را مسئول جدایی والدین می‌دانند و بنابراین دچار احساس گناه می‌شوند. نقاشی کردن شیوه‌ای طبیعی برای بیان احساسات کودکان است و به ویژه زمانی که یافتن واژه‌های مناسب احساسات درونی‌شان دشوار است. تاکنون بهترین کتاب‌ها نیز نتوانسته‌اند به کودکان کمک کند تا همه احساسات خود را در مورد طلاق نقاشی و یا در قالب داستان بیان کنند. بنابراین هدف از نوشتن این کتاب بیان احساسات کودکان توسط خودشان در قالب یک داستان است.

پدر و مادرم دیگر با هم زندگی نمی‌کنند (داستانی درباره جدایی والدین) هنر درمانی

  • 60,000 تومان

«داستانی درباره‌ی جدایی والدین» گفتن بعضی از مطالب به کمک نقاشی آسان‌تر است. وقتی والدین تصمیم به جدایی یا طلاق می‌گیرند،فرزندان به راه‌هایی برای کنارآمدن با همه‌ی احساسات، افکار، نگرانی‌هایی که با آنها مواجه هستند، نیاز دارند. این کتاب مصور، کودکان را به کاوش دنیای درونی‌شان هم از طریق نقاشی و هم کلمات، ترغیب کرده، و به درک خود و احساس بهتر آنان طی دوره‌ی دشوار تغییر می‌کند. در یادداشت برای والدین، موضوع تاثیر جدایی و طلاق بر خانواده مورد بحث قرار گرفته، و ارزش و اهمیت هنردرمانی در کنارآمدن با هیجان‌ها و تجربه‌های استرس‌زا، توصیف شده است.

هنردرمانی

  • 60,000 تومان

آرزوی من این است که با وجود ایجاز ضروری، این کتاب اطلاعات موثر و مفیدی در اختیار خواننده بگذارد تا خواننده با کاوش جزئیات بیشتر در این نظام، اقدامی موثر داشته باشند و به پیشینه‌های خاص ذکر شده در فصول و منابع مراجعه کند. برنامه من این است که تاریخچه و شکل فعلی این رشته وسیع را خلاصه کنم و امید است که این کار را به روشی دقیق انجام دهم. این کتاب شبیه یک نقشه هوایی از این حوزه است که مسافر علاقه‌مند، کاوش بیشتر را در سطح زمین انجام می‌دهد. با یک نقشه، خواننده حوزه‌های (فصل‌های)‌ ویژه‌ای را کاوش می‌کند که خوشایندتر است، چرا که فصول از یکدیگر مستقل هستند.

هنر و تاثیرات درمانی آن

  • 120,000 تومان

کتاب هنر و تاثیرات درمانی آن به شما آموزش می‌دهد که چگونه می‌توانید در روش درمانی بیماران خود تغییراتی شگرف بیافرینید. با استفاده از این کتاب، به بیماران و قربانیان انواع سوء استفاده‌های جسمی و روانی که در دام اعتیاد به مواد و معضلات روانی گرفتار شده‌اند آموزش می‌دهد بدون سخن گفتن و تنها با استفاده از هنرهای دیداری و تجسمی ناراحتی‌های روانی خود را بشناسند و احساس‌شان را درباره آن بروز دهند.

صفحه‌ی 1