جواد عباسی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بیت کوین (نحوه خرید و کسب درآمد سکه طلای دیجیتال)
راهنمای سریع بیت کوین (کسب خرید و فروش سرمایه‌گذاری)
بلاک‌چین (آشنایی با مفاهیم بنیادین)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان

بیت کوین (نحوه خرید و کسب درآمد سکه طلای دیجیتال)

  • 120,000 تومان

در این کتاب تاریخچه‌ای از این فناوری به شما عرضه خواهد شد و پیرامون بیت کوین به عنوان یک مفهوم و محصول بحث خواهد شد. درخواهید یافت که چگونه کیف پول خود را ایجاد کنید و بیت کوین‌هایتان را در آن ذخیره نمایید. حتی پیرامون روش دریافت بیت کوین در کیف پولتان نیز توضیح داده خواهد شد. کاربرد بیت کوین و گفته‌های احتمالی درباره آن و نیز مقررات و چارچوب‌های قانونی مرتبط بررسی خواهند شد. معدن کاوی بیت کوین با جزئیات شرح داده می‌شود و چرایی ارزش این کار به تفصیل بحث می‌شود. همچنین نگاهی عمیق‌تر به درون فناوری بیت کوین خواهیم داشت. نحوه‌ای که تراکنش‌ها در محیط بیت کوین اتفاق می‌افتد را با جزئیات بررسی خواهیم کرد و فناوری زنجیره بلوکی را به طور کامل بررسی می‌کنیم. به گوی درخشان پیش‌بینی نظری خواهیم انداخت و آینده بیت کوین و سیستم زنجیره بلوکی و تأثیر آن را بر ابعاد مختلف زندگی‌مان بررسی خواهیم کرد.

راهنمای سریع بیت کوین (کسب خرید و فروش سرمایه‌گذاری)

  • 23,000 تومان

کتاب «راهنمای سریع بیت کوین: کسب، فروش و سرمایه گذاری» به صورت ساده به توضیح درباره بیت کوین می‌پردازد و هر آن چیزی که فرد برای آشنایی با این سیستم نیاز دارد را بیان می‌کند. این کتاب، تاریخچه بیت کوین را تشریح می‌کند و تمامی مزایا و معایب آن را بیان می‌کند. چگونگی کارکرد بیت کوین، چگونگی تهیه آن، بلاک‌چین، چگونگی سرمایه‌گذاری بر روی ارزهای دیجیتال از جمله مواردی است که در این کتاب به آن پرداخته شده است.

بلاک‌چین (آشنایی با مفاهیم بنیادین)

  • 45,000 تومان

فناوری بلاک‌چین بزرگ‌ترین اختراع بشری در هزاره سوم است و به‌طوری‌که به آن اینترنت 2.0 یا اینترنت ارزش نیز می گویند. این فناوری نوپدید به دلیل به چالش کشیدن بسیاری از مفاهیم و فرضیات گذشته دنیای دیجیتال و نیز مبانی حاکمیت برای بسیاری مفهومی پیچیده است. از این روی در این کتاب سعی شده است به زبانی ساده و غیر فنی به مفاهیم بنیادین بلاک‌چین پرداخته شود. این کتاب در 5 بخش زیر تهیه و تدوین شده است : عصر بلاک‌چین مفاهیم اولیه عملیات بلاک‌چین توسعه مفهوم بلاک‌چین بلاک‌چین در کاربرد

صفحه‌ی 1