جو ناوارو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
زبان بدن (راهنمایی‌های مامور سابق اف بی آی در خصوص زبان بدن)
رمزگشایی زبان بدن
  • 159,900 تومان
  • با تخفیف: 159,900 تومان
زبان بدن (آنچه بدن می‌گوید)
  • 34,000 تومان
  • با تخفیف: 34,000 تومان

زبان بدن (راهنمایی‌های مامور سابق اف بی آی در خصوص زبان بدن)

  • 240,000 تومان

خواندن موفقیت‌آمیز زبان بدن مردم یعنی یادگیری، رمزگشایی و استفاده از رفتارهای غیرکلامی برای پیش‌بینی رفتار انسان‌ها، کاری است که ارزش توجه‌تان را دارد و اگر در این زمینه تلاش کنید پاداش‌های فراوانی نصیبتان می‌کند. بعد از خواندن این کتاب شما می‌توانید با یک نگاه هر چیزی که هر بدنی می‌گوید را درک کنید. همچنین خواهید آموخت چطور حالات و رفتار بدنتان بر طرز تفکر مشتری، رئیس، خانواده، دوستان و غریبه‌ها تاثیر می‌گذارد. اگر شما بتوانید ذهن دیگران را بخوانید و آنچه را که آنها واقعا نیاز دارند را درک کنید، قطعا ارتباطات فردی و اجتماعی شما بسیار آسان و موثر خواهد شد.

رمزگشایی زبان بدن

  • 159,900 تومان

اگر تابه‌حال به دلیل رفتارها فکر کرده‌اید یا دوست داشتید معنی رفتاری خاص را بدانید، امید دارم این کتاب حس کنجکاوی شما را ارضا کند. همین‌طور که در این لغت‌نامه پیش می‌روید آنچه را می‌خوانید انجام دهید؛ بدین‌ترتیب می‌توانید به عمق معنای آن رفتار پی ببرید. وقتی خودتان آن رفتار را انجام دهید، بهتر یادتان خواهد ماند و هر دفعه که آن را در فرد دیگری ببینید، به‌راحتی معنایش را به یاد خواهید آورد. البته اگر مانند من از نگاه کردن به افراد لذت ببرید و عاشق این باشید که بخواهید احساس، افکار، ترس‌ها و قصد و نیت افراد را در محل کار، خانه و کلاس درس تشخیص دهید.

شخصیت‌های خطرناک (روانشناس جنایی اداره تحقیقات پلیس فدرال آمریکا نحوه تشخیص و محافظت از خود در برابر شخصیت‌های خطرناک را یاد می‌دهد)

  • 155,000 تومان

اگر می‌خواهید از افکار و اعمال شخصیت‌های خطرناک آگاه شوید واز خود، عزیزان و شغل‌تان در برابر آن‌ها محافظت کنید کتاب مناسبی را انتخاب کرده‌اید. چهار فهرست مطرح شده در کتاب، به شما یاری می‌کند تا دقیقا برخورد با شخصیت‌های خطرناک را یاد بگیرید. به هیچ وجه قصد ترساندنتان را نداریم بلکه قصدمان قدرتمند کردن شماست. از شما می‌خواهم نسبت به شخصیت‌های خطرناک هوشیار و حساس باشید تا پیش از آسیب زدن و آزار شما و عزیزانتان، شناسایی و از آن‌ها دوری کنید. از شما می‌خواهم منطقه امن خود را گسترش دهید تا رفتار و اعمالی که به اقدام احتیاطی نیاز دارند، شناسایی شوند. باید حواستان باشد، به آن‌ها اعتماد نکنید و زیاد خودمانی نشوید. هرقدر تک تک افراد این کار را بهتر انجام دهند، جامعه امن و سالم‌تری خواهیم داشت. در این صورت شاید ویرانی و صدماتی که توسط شخصیت‌های فوق‌العاده خوفناک جهان انجام می‌گیرند پیش از این‌که سرتیتر جراید شوند، ادامه نیابند. اگر این کتاب به شما در جهت محافظت از خود و شناسایی کسانی که می‌توانند به شما آسیب روحی، جسمی، مالی یا عاطفی برسانند، کمک کند، در آن صورت به هدف نیک خود رسیده‌ایم.

زبان بدن (آنچه بدن می‌گوید)

  • 34,000 تومان

جو ناوارو، افسر سابق FBI، سخنران حرفه‌ای، استاد دانشگاه سنت لئو و متخصص شناخته شده در زمینه رفتار غیرکلامی، در کتاب آنچه بدن می‌گوید توضیح می‌دهد که چگونه به سرعت زبان بدن مردم را دریابید. رمزگشایی احساسات و رفتارها، جلوگیری از مشکلات پنهان و جستجوی رفتارهای فریبنده، نکاتی است که در این کتاب به آن‌ها اشاره می‌شود.

صفحه‌ی 1