جفری یانگ جانت کلوسکو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
زندگی خود را دوباره بیافرینید
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
زندگی خود را دوباره بیافرینید
  • 71,000 تومان
  • با تخفیف: 71,000 تومان
زندگی خود را دوباره بیافرینید
  • 230,000 تومان
  • با تخفیف: 230,000 تومان

زندگی خود را دوباره بیافرینید (برنامه‌ای راهگشا برای پایان بخشیدن به رفتارهای منفی و بازیابی رضایت در زندگی)

  • 295,000 تومان

تله زندگی الگویی است که از دوران کودکی آغاز می‌شود و در سراسر زندگی منشا اثر می‌شود. این الگو با برخوردی که خانواده یا بچه‌های دیگر با ما داشته‌اند آغاز شده است. ما رها شده‌ایم، در معرض انتقاد دیگران قرار گرفته‌ایم، زیادی مراقب شده‌ایم، سوء رفتار دیده‌ایم، کنار گذاشته شده‌ایم یا محرومیت کشیده‌ایم؛ به نوعی صدمه دیده‌ایم. در نهایت. تله زندگی بخشی از ما می‌شود. زمان زیادی از ترک خانه‌ای که در آن بزرگ شده‌ایم می‌گذرد و همچنان موقعیت‌هایی را به وجود می‌آوریم تا مورد بدرفتاری، بی‌اعتنایی، تحقیر یا کنترل شدن قرار بگیریم و از رسیدن به اهدافی که سخت مشتاق آن‌ها هستیم باز بمانیم. تله‌های زندگی تعیین می‌کنند چگونه فکر، احساس و عمل کنیم و با دیگران در تعامل قرار بگیریم. آن‌ها احساسات شدیدی مثل خشم، اندوه و اضطراب را دامن می‌زنند. حتی زمانی که به ظاهر همه‌چیز داریم، چیزهایی مثل موقعیت اجتماعی، ازدواج موفق، احترام دوستان و آشنایان و موفقیت حرفه‌ای، اغلب نمی‌توانیم از زندگی لذت ببریم یا دستاوردهای‌مان را باور کنیم.

زندگی خود را دوباره بیافرینید

  • 95,000 تومان

«طرحواره» واژه تخصصی است که برای عبارت «تله‌های زندگی» به کار برده می‌شود. مفهوم طرحواره ریشه در روان‌درمانی به روش شناختی دارد. طرحواره‌ها باورهای عمیق و ریشه‌ داری از خودمان و دنیای اطرافمان هستند. آنچه ما درباره خودمان می‌دانیم پیرامون این محور شکل می‌‌گیرد. از دست دادن باورمان به این طرحواره‌ها یعنی از دست دادن اطمینانمان به آنچه که از خود و دنیا می‌دانیمء به همین دلیل است که با وجود اینکه آزارمان می‌دهدء از آن دست برنمی‌داریم.

زندگی خود را دوباره بیافرینید (برنامه‌ای جامع برای پایان بخشیدن به رفتارهای منفی و دستیابی به احساسات مثبت و عالی)

  • 90,000 تومان

آیا مدام به سمت رابطه با افرادی کشیده می‌شوید که با شما سرد برخورد می‌کنند؟ آیا حس می‌کنید که نزدیک‌ترین افراد به شما به اندازه کافی به شما اهمیت نمی‌دهند یا درکتان نمی‌کنند؟ آیا حس می‌کنید که ذاتا فردی دچار کمبود هستید که هیچ‌کس نمی‌تواند شما را بپذیرید یا دوست داشته باشد؟ آیا از آنجا که نیازهای دیگران را بر نیازهای خود ترجیح می‌دهید، هرگز به آنچه که می‌خواهید نمی‌رسید؟ فارغ از هر اندازه تحسین عمومی و تایید اجتماعی که از دیگران دریافت می کنید، آیا همچنان احساس نارضایتی ، ناکامی و حق نشناسی می‌کنید؟

زندگی خود را دوباره بیافرینید

  • 71,000 تومان

در «کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید». جفری یانگ وژانت کلوسکو 11 الگوی رفتاری مخرب و تکراری را شناسایی و درمان می‌کنند. این 2 نویسنده که از شناخت درمان‌گران بنام و صاحب‌نظر می‌باشند با استفاده از تجارب بالینی خود و شرح حال بیماران واقعی نشان می‌دهند که شرایط زندگی گذشته و خلق و خوی ذاتی افراد می‌تواند از بهترین دلایل شکل‌گیری این الگوها باشد. در ادامه کتاب با استفاده از تکنیک‌های تجربی، شناختی و رفتاری به بیمار در اصلاح این الگوها کمک می‌شود. دکتر آرون تی‌بک، بنیان‌گذار شناخت درمانی، ضمن نوشتن مقدمه‌ای بر این کتاب مراتب تشکر و قدردانی خود را از مولفان «یانگ و کلوسکو» ابراز داشته است.

زندگی خود را دوباره بیافرینید (برنامه‌ای کاربردی برای رهایی از رفتارهای منفی و دست‌یابی به احساسات مثبت)

  • 195,000 تومان

اختلالات شخصیتی، که اغلب در کودکی در اثر زندگی با نزدیکان سلطه‌گر یا مداخله‌گر شکل می‌گیرد، الگوهایی را در فرد ایجاد می‌کند که علت اصلی شکست‌ها و چالش‌های ویرانگر دوران حیات اوست و به پرخاشگری، افسردگی، اضطراب و انواع مشکلات شخصیتی تبدیل می‌شود. کتاب پیش روی شما، یکی از مهم‌ترین آثار در مورد شناسایی و درمان این تله‌های مخرب شخصیتی به شمار می‌رود که کمابیش، تمامی ما با آن دست به‌ گریبانیم.

زندگی خود را دوباره بیافرینید

  • 230,000 تومان

نویسندگان این کتاب که از صاحب‏نظران حوزه شناخت‌درمانی هستند، به شناسایی، نشانه شناسی، سبب شناسی و درمان 11 الگوی رفتاری مخرب و تکراری پرداخته‏اند که به خودانگاره منفی ربط دارند. مؤلفان ضمن شرح حال بیماران واقعی، نشان می‌دهند که چگونه هر یک از این الگوهای ناکارآمد در دوران کودکی شکل‏گرفته‏اند و مبنایی برای ارزیابی خویشتن در بزرگسالی می‌شوند. این کتاب ابزار قدرت‌مندی برای درمان مشکلات مراجعان براساس رویکردهای شناخت‏درمانی و طرح‏واره‏درمانی است. دکتر آرون بک بنیانگذار شناخت‏درمانی در مقدمه این کتاب می‏نویسد: «یانگ و کلوسکو بر اساس خلاقیت و تدبیراندیشی توانسته‌اند ابزارهای اثرگذاری برای تغییر روابط بین‏فردی و روابط شغلی تدوین کنند. به دنبال تغییر در روابط بین‏فردی و روابط شغلی، زندگی تغییر شگرفی خواهدکرد. این کتاب نشان می‌دهد که نویسندگان از بینش بالینی، حساسیت و شفقت خاصّی برای راه‌حل اندیشی مشکلات بین‏فردی و مشکلات شغلی برخوردارند.»

صفحه‌ی 1