جان کری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هر روز موهبتی است
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
هر روز فوق‌العاده است
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
مردان مریخی زنان ونوسی در عصر نوین
  • 32,900 تومان
  • با تخفیف: 32,900 تومان

هر روز موهبتی است

  • 110,000 تومان

«هر روز موهبتی است» روایتی دقیق از زندگی فردی پراهمیت در تاریخ آمریکاست: روایتی شفاف، اندیشمندانه و روان. موقع خواندنش، بیهوده شما را درگیر جزئیات نمی‌کند و تصویری بزرگ‌تر پیش چشم می‌آورد تا به جای داستان یک زندگی، بیشتر درگیر شناخت آدمی باشید که قصه را برایتان نوشته؛ قصه‌ای تلخ از آنچه روزگاری مردم یک کشور، از سردمدارانش توقع داشتند. خط باریک بین خاطره‌نگاری و خودنگاری، به تیزی تیغ است و «هر روز موهبتی است»، از هر دو، بهترین مایه‌ها را گرفته: به دقت و ریزبینی اولی است و دردمندی و روایتگری دومی را در خود دارد.

هر روز فوق‌العاده است

  • 65,000 تومان

از تحصیل در مدارس سوئیس تا برجام؛ سرگذشت آموزنده سناتور و وزیر امور خارجه سابق ایالات متحده آمریکا که با قلم شیوای خودش به نگارش درآورده است. جان کری که سال‌ها در مهم‌ترین منصب‌های ایالت متحده انجام وظیفه می‌کرد و حتی در سال 2004، رقیب اصلی جورج بوش پسر در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده بود، در کتاب هر روز فوق‌العاده است، اسرار ملی و بین المللی متعددی را آشکار و بسیاری از شبهات را برطرف می‌کند. داستان‌هایی با زاویه متفاوت از مقالات شخصی تا ترور جان اف.کندی، جنگ ویتنام، فعالیت‌های ضد جنگی، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در دوره‌های مختلف، حادثه یازده شپتامبر، توافق هسته‌ای ایران (برجام) و ... در انتظار شماست.

مردان مریخی زنان ونوسی در عصر نوین

  • 32,900 تومان

درک عاقلانه و درست تفاوت‌ها پایه و اساس ارتباط و تعامل خوب است. با وجود استقلال مالی زیادی که در زندگی احساس می‌کنیم و موفقیت‌های شغلی که احتمالا داریم، در خانه احساس تنهایی و درماندگی می‌کنیم. بی‌تفاوتی به جنسیت و درک نکردن آن، به معنای برابری زن و مرد نیست. وقتی مردی از همسر خود عصبانی می‌شود، مهر و محبت همسرش از بین می‌رود. اگر مردی بخواهد ناراحتی‌های خود را به همسرش بگوید و از خودش دفاع کند، فقط شرایط را بدتر می‌کند. هرگز احساس درد و دل خود را به شکل گله و شکایت از همسرتان با او در میان نگذارید. نوع تایید و تقدیر از زن و مرد در محیط کار یا منزل باید متفاوت باشد. وقتی زن می‌گوید همسرش او را درک نمی‌کند، به دنبال محبت بیشتر همسرش است؛ اما راه دریافت آن را بلد نیست. هنگامی که زن از همسرش تشکر می‌کند، نود درصد پیام او در لحنش نهفته است. شکایت‌ و گلایه زن‌ها باعث می‌شود مردها انگیزه تلاش بیشتر را از دست بدهند.

صفحه‌ی 1