جان مورفی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه
  • 290,000 تومان
  • با تخفیف: 290,000 تومان
تحلیل تکنیکی بازار سرمایه (راهنمای جامع استراتژی‌های معاملاتی)
تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه (راهنمای جامع برای داد و ستدهای بازرگانی)
مدیر معجزه‌اندیش (چگونه معجزات را در کسب و کار خود ببینیم)

تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه

  • 290,000 تومان

این کتاب ارزشمند تاکنون معامله‌گران زیادی را با مفاهیم تحلیل تکنیکال و کاربرد آن در بازارهای آتی و سهام آشنا نموده است. در جدیدترین ویرایش این کتاب، تازه‌ترین پیشرفت‌ها در فناوری رایانه‌ای، ابزارها و شاخص‌های تکنیکال و همچنین نمودارهای شمعی با مثال‌های متنوعی پوشش داده شده است. این کتاب که براساس مطالبات دنیای مالی امروز مورد بازنگری واقع شده، برای هرکسی که علاقه‌مند به ردیابی و تحلیل رفتارهای بازار باشد، ضروری خواهد بود.

تحلیل تکنیکی بازار سرمایه (راهنمای جامع استراتژی‌های معاملاتی)

  • 250,000 تومان

اصلا باورم نمی شد که در سال 1986 زمانی که این کتاب منتشر شد تاثیری این‌چنین بر بازار سرمایه بگذارد. بسیاری از افراد فعال در این زمینه به این کتاب لقب کتاب مقدس را داده‌اند. انجمن تکنسین‌های بازار این کتاب را منبع اصلی تجزیه و تحلیل نموداری بازار می‌دانند. فدرال رزرو به این کتاب در مطالعات تحقیقاتی‌اش در رابطه با رویکرد تکنیکی بازار اشاره کرده است. من خودم هم انتظار نداشتم که این کتاب تا این حد ماندگار شود و مانند دو سال اول انتشار همچنان پرفروش باشد.

تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه (راهنمای جامع برای داد و ستدهای بازرگانی)

  • 190,000 تومان

این کتاب شامل 19 فصل و چند پیوست می‌باشد که به صورت جامع و کامل به بررسی اصول کلی تحلیل تکنیکال پرداخته است. با توجه به اصول مطرح شده و گستردگی مطالب می توان کتاب تحلیل تکنیکال در بازارهای سرمایه را به عنوان مرجعی کامل برای همه تحلیل‌گران در نظر گرفت. قبل از آغاز مطالعه شیوه و راهکارهای معتبر بکار رفته در روش تکنیکال، ضروریست ابتدا مفهوم واقعی تحلیل تکنیکی را درک نماییم. بنابراین درابتدا، بحثی راجع به مبنای فرایض و قضایای فلسفی خواهیم داشت. به منظور روشنگری بهتر قضیه، باید متذکر شویم که تفاوتی بارز بین تحلیل تکنیکال و بنیادی وجود دارد، که از بروز انتقادات موجود در شیوه‌های تکنیکی پیشگیری می شود. اعتقاد و باور قوی مولفان بر این مبناست که هر روش قاطع و موثری در این زمینه‌ها باید بر اساس درک واضح فرضیه‌های تحلیل تکنیکی طراحی و برنامه‌ریزی شده باشد، تا بسهولت و سریع‌تر تحقق یابد و مهمتر اینکه فلسفه یا پایه منطقی هر ساختاری از اهمیتی فوق‌العاده برخوردار می‌باشد.

مدیر معجزه‌اندیش (چگونه معجزات را در کسب و کار خود ببینیم)

  • 90,000 تومان

جان مک دونالد، مدیر عامل شرکت تیپکو می‌خواهد شرکت خود را متحول کند. اما در عمل تنها با گزارش‌های بی‌فایده و سیستم‌های ناکارآمدی مواجه می‌شود که دیگر کمکی به کسب و کارش نمی‌کنند. ناامید از ادامه مسیر با مشاور کسب و کار جوردن مک‌کی برخورد می‌کند که قبلا به جک در حل مسائل و چالش‌های مدیریتی‌اش کمک کرده بود. اما این بار در کمال شگفتی، جک می‌بیند که بجای توصیه تاکتیک‌ها و روش‌های مدیریتی، جوردن او را تشویق می‌کند که از آموزه‌های یک دوره معنوی با عنوان دوره معجزات برای گشوده شدن ذن و رهایی از دست نفس خود کمک بگیرد. با وجود بی‌میلی اولیه، جک و همسرش جودی شروع به دنبال کردن دوره می‌کنند. نتیجه اما باعث تغییر در زندگی‌شان می‌شود. این دوره نه تنها ذهنیت جک در مواجهه با مسائل تیپکو را تغییر داد، در همه ابعاد زندگی شخصی و روابط خانوادگی‌اش هم تغییر و تحول مشهود بود و در نتیجه سطح استرس روزانه‌اش بشدت کاهش یافت. خواننده این کتاب همراه جک، خواهد آموخت که چطور با گشودن درهای قلبش به سوی ایمان،‌ معجزه‌ها را در همه ابعاد زندگی خود کسترش دهد.

صفحه‌ی 1