جاش ملرمن


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مالوری (کابوک 2)
  • 255,000 تومان
  • با تخفیف: 255,000 تومان
چرخ سیاه مجنون
  • 99,000 تومان
  • با تخفیف: 99,000 تومان
جعبه پرنده
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
خانه‌ای کف دریاچه
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
جعبه پرنده
  • 37,000 تومان
  • با تخفیف: 37,000 تومان
کابوک
  • 113,000 تومان
  • با تخفیف: 113,000 تومان

مالوری (کابوک 2)

  • 255,000 تومان

از زمانی که مالوری و بچه‌هایش به سمت بالای رودخانه پارو زدند تا به محلی امن برسند دوازده سال گذشته. چشم‌بند هنوز هم تنها چیزی است که بین سلامت عقل و جنون قرار دارد. نگاهی کوچک به موجوداتی که جهان را فرا گرفته‌اند، فرد را به خشونت وصف‌ناپذیر می‌کشاند. نه توضیحی برایش هست و نه راه‌حلی. تمام کاری که ملوری می‌تواند انجام دهد، زنده ماندن است.

چرخ سیاه مجنون

  • 99,000 تومان

نامزد جایزه برام استوکر، نویسنده کتاب «کابوک»،‌این بار با رمانی جدید و خارق‌العاده و سرشار از تعلیق به سراغ‌مان آمده است... اعضای یک گروه موسیقی به نام «دینز» که زمانی آن را با نام «عزیزان دترویت» می شناختند، از کار خود دلسرد شده، ‌ناامیدانه دنبال منبعی از الهام می‌گردد؛ در پی آن که یک‌بار دیگر بتوانند ترانه‌ای ضبط کنند که غوغا کند! در همین حین ماموری از طرف ارتش آمریکا با پیشنهادی غیرمنتظره به سراغ‌شان می ‌آید؛ این ‌که آیا حاضرند که به صحرایی در آفریقا سفر کنند تا رد خاستگاه صدایی رازآلود و شوم را بگیرند؟

جعبه پرنده

  • 45,000 تومان

آشوب جنون، پدیده‌ای که به تازگی بر سر زبان‌ها افتاده و رو به گسترش است. مردم شهر از ترس رویارویی با آن پا به فرار گذاشته یا در خانه خودشان را حبس کرده‌اند. پشت پنجره‌ها پوشانده شده و همه چشم‌بند به چشم دارند. زندگی در دنیای تاریک به مراتب امن‌تر از مواجهه با آشوب جنون است. چیزی که هیچ‌کس حقیقتش را نمی‌داند. ملوری این را می‌داند که چهار سال به سرعت می‌گذرد. بچه‌ها در یک چشم به هم زدن هشت ساله و بعد هم دوازده ساله خواهند شد و آن روز دیگر نوجوان هستند. نوجوان‌هایی که تا به حال رنگ آسمان را حتی از پشت پنجره‌ها هم ندیده‌اند. تصورشان از آسمان و ابرها مجموعه‌ای از خیالات و اوهام است و همه چیز را از پشت پارچه سیاه چشم‌بند خود می‌بینند.

خانه‌ای کف دریاچه

  • 25,000 تومان

هر دو هفده سال داشتند. هر دو ترسیده بودند. اما هر دو می‌گفتند بله. قرار عاشقانه‌ی بی‌نقصی به نظر می‌رسید: قایق‌رانی در دریاچه، با ساندویچ و آبجو در یخچال مسافرتی. اما آملیا و جیمزِ نوجوان چیزی را زیر آب کشف می‌کنند که برای همیشه زندگی‌شان را تغییر می‌دهد. دو طبقه است. باغچه‌ای دارد. و در ورودی‌اش باز است. خانه‌ای است کف یک دریاچه. برای این نوجوانان تنها یک قانون در کار است: سؤال بی سؤال. اما چطور ممکن است چنین مکان خارق‌العاده‌ای قیمت نداشته باشد؟ درحالی‌که این دو با خانه‌ی زیر موج‌ها بازی می‌کنند، یک حقیقت سرجایش است: وقتی خانه‌ای خالی است، معنایش این نیست که کسی خانه نیست...

جعبه پرنده

  • 37,000 تومان

چیزی هولناک که نباید دیده شود. یک نگاه برای دیوانه کردن و سوق دادن هر کس به خشونتی مرگ‌بار کافی است. هیچ‌کس نمی‌داند چیست یا از کجا آمده است. پنج سال بعد از شروع داستان فقط معدودی از انسان‌ها باقی مانده‌اند و مالوری و دو بچه کوچکش هم جزو آن‌ها هستند. در خانه‌ای متروکه در نزدیکی رودخانه زندگی می‌کنند و مالوری مدت‌هاست آرزو می‌کند بتواند خانواده‌اش را به محلی امن برساند. ولی سفری که پیش رو دارند هولناک است: پیمودن مسیری سی کیلومتری روی رودخانه، با قایقی پارویی. مالوری در این سفر جز گوش‌های آموزش‌دیده بچه‌ها هیچ وسیله دفاعی دیگری ندارد. تنها یک اشتباه ممکن است آن‌ها را به کشتن بدهد. چیزی تعقیب‌شان می‌کند. آدم است یا حیوان یا یکی از آن موجودات؟ غرق در تاریکی و در محاصره صدایی که هم آشناست و هم ترسناک، مالوری سفری خطرناک را شروع می‌کند تا به دنیایی نادیده و جدید برسد. هم‌زمان با او به گذشته سفر می‌کنیم تا با هم‌سفرانی قدیمی که روزی نجاتش دادند آشنا شویم. گروهی از آدم‌های غریبه با هم به رهبری فرد بی‌باکی به نام تام با هم آشنا و دوست می‌شوند و با هم در مقابل تهدیدهای نادیده مقاومت می‌کنند و در میان هرج و مرج دنیا برای خود نظمی می‌سازند. ولی وقتی ذخایرشان رو به اتمام است، مجبور می‌شوند بیرون بروند تا با این سوال نهایی روبه‌رو شوند: در دنیایی که دیوانه شده، به چه کسی می‌شود اعتماد کرد؟ جاش ملرمن مرتب بین گذشته و حال در رفت و آمد است و داستانش را به شکلی نفس‌گیر روایت می‌کند؛ داستانی ترسناک، جذاب و تصویری از دنیایی رو به فروپاشی که وادارتان می‌کند یک‌نفس بخوانیدش.

کابوک

  • 113,000 تومان

چیزی آن بیرون است... چیزی وحشتناک که نباید دید. نیم‌نگاهی کافی است تا شخص با دیدن آن به خشونتی مرگبار برسد. هیچ‌کس هم نمی‌داند چیست یا از کجا آمده است. مالری، غرق در تاریکی، در محاصره سر و صداهایی آشنا و خوفناک، سفری ادیسه‌وار و دردناک را در پیش می‌گیرد؛ سفری که او را به اعماق جهانی نادیده و گذشته‌هایش می‌برد، به دل خاطراتش با همراهانی که زمانی جانش را نجات دادند: گروهی از غریبه‌ها که با راهنمایی‌های مردی به نام تام، علیه آن وحشت نادیده متحد شدند و سعی کردند در دل هرج ‌و مرج نظم ایجاد کنند اما وقتی آذوقه رو به کاهش گذاشت، خود ناچار به ترک خانه و مواجهه با این سوال شدند که در جهانی جنون‌زده، به راستی به چه کسی می‌توان اعتماد کرد؟!

صفحه‌ی 1