تیم مارشال


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آینده جغرافیا (چگونه قدرت و سیاست در فضا دنیای ما را تغییر خواهد داد)
زندانیان جغرافیا (10 نقشه‌ای که همه چیز را درباره سیاست‌های جهانی توضیح می‌دهد)
قدرت جغرافیا
  • 280,000 تومان
  • با تخفیف: 280,000 تومان
در اسارت جغرافیا (10 نقشه که همه آموختنی‌ها را درباره سیاست جهانی بیان می‌کند)
جبر جغرافیا
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان

آینده جغرافیا (چگونه قدرت و سیاست در فضا دنیای ما را تغییر خواهد داد)

  • 250,000 تومان

«فضا» به عنوان ماورای جدید، مکانی وحشی و بی‌قانون، هم‌اکنون محور استراتژی ارتباطی، اقتصادی، نظامی و روابط بین‌الملل روی زمین است. فضا در حال حاضر آخرین عرصه اکتشاف بشری، بهره‌برداری و احتمالا فتح به حساب می‌آید. ما به سوی بالا و دوردست می‌رویم و منازعه بر سر قدرت را نیز با خود به آنجا می‌بریم. چین، آمریکا و روسیه پیشگام این مسیر هستند و مسابقه جدید فضایی می‌تواند زندگی روی زمین را متحول کند. از قلمرو و منابع خاکی گرفته تا ماهواره‌ها، تسلیحات و گلوگاه‌های راهبردی، ژنوپلتیک در سماوات بالای سرمان به اندازه پایین‌دست مهم است. اگر به این می‌اندیشید که بشر در حال بازگشت به ماه است و چه کسانی از اکتشاف یا آنچه جنگ‌های فضایی به نظر خواهد رسید سود می‌برند، پاسخ آن در این کتاب است.

زندانیان جغرافیا (10 نقشه‌ای که همه چیز را درباره سیاست‌های جهانی توضیح می‌دهد)

  • 185,000 تومان

تنها چند خبرنگار برجسته در رسانه‌های فعلی بریتانیا هستند که مانند تیم مارشال می‌توانند شمه‌ای از وضعیت سیاسی امروز جهان ارائه دهند... او در زندانیان جغرافیا چشمان ما را به تغییرات ژئوپلیتیکی و جبر حاکم بر جغرافیای جهان می‌گشاید. نویسنده با طرح پرسش‌های سخت و ارائۀ پاسخ‌های دقیق، به ما می‌گوید که نه فقط تاریخ، بلکه جغرافیا هم سرنوشت را شکل می‌دهد. در جهان پیچیده، آشوب‌زده و به‌هم وابستۀ امروز، زندانیان جغرافیا کتابی روشنگر و مفید در حوزۀ ژئوپلیتیک است. این کتاب اثری استثنایی، محققانه، مستدل و مستند است... گنجینه‌ای از اطلاعات برای پژوهشگران حوزۀ ژئوپلیتیک و همچنین خوانندگان عادی و دانشجویان... در این کتاب همه چیز دربارۀ نقشۀ سیاسی جهان به شکلی عالی توضیح داده شده است.

قدرت جغرافیا

  • 280,000 تومان

تیم مارشال در این کتاب پرنکته و در ادامه «جبر جغرافیا» به بررسی ده منطقه‌ای می‌پردازد که سیاست جهانی را در عصر جدید رقابت قدرت‌های بزرگ شکل می‌دهند: استرالیا، ایران، عربستان سعودی، بریتانیا، یونان، ترکیه، ساحل، اتیوپی، اسپانیا و فضا. این کتاب نشان می‌دهد که چگونه سیاست دفاعی آمریکا در مقابل چین با تاکید بر موقعیت استرالیا شکل می‌گیرد و چگونه ایران بر منطقه خاورمیانه تاثیر می‌گذارد. به علاوه توضیح می‌دهد که چرا عربستان سعودی باید چیزی بیش از نفت و ماسه برای عرضه داشته باشد، نقش بریتانیا در جهان آینده چه خواهد بود، ترکیه چطور دارد نفوذ خود را در منطقه امپراتوری عثمانی گسترش می‌دهد و چرا از غرب فاصله می‌گیرد، یونان چه نقشی در رساندن گاز به اروپا دارد و چرا بحران پناهندگان برای اروپا فوری و اضطراری است. مارشال در فصل‌هایی روشن می‌کند که چرا شرق مدیترانه یکی از بی‌ثبات ترین نقاط اشتعال در قرن بیست‌و‌یکم خواهد بود و در مقاله‌ای علت حمله روسیه به اوکراین و فرجام آن را از دیدگاه جغرافیای سیاسی بررسی می‌کند.

در اسارت جغرافیا (10 نقشه که همه آموختنی‌ها را درباره سیاست جهانی بیان می‌کند)

  • 188,500 تومان

همه‌ رهبران در حصار جغرافیا اسیرند. کوه‌‌ها، رودخانه‌‌ها، دریاها و شن و ماسه انتخاب‌‌هایشان را محدود می‌‌کند. بله، برای آن که بتوانید رویدادهای جهانی را پیگیری کنید باید مردم، اندیشه‌‌ها، و حرکات را درک کنید-اما اگر با جغرافیا آشنا نباشید، هرگز تصویر کاملی نخواهید داشت. اگر با خود فکر کرده‌‌اید که چرا ذهن پوتین این‌‌قدر مشغول کریمه است، چرا تقدیر آن بود که ایالات متحده‌ آمریکا یک ابرقدرت جهانی شود، یا چرا پایگاه‌‌های قدرت چین در حال گسترش است، پاسخ پرسش‌‌هایتان این‌‌جاست. «در اسارت جغرافیا» به گذشته، حال و آینده می‌‌نگرد تا تصویری روشن از یکی از عوامل تعیین‌‌کننده‌ تاریخ ارائه دهد. وقت آن رسیده که دوباره به «ژئو» در ژئوپلیتیک اهمیت دهیم.

جبر جغرافیا

  • 195,000 تومان

در این کتاب «تیم مارشال» بررسی می‌کند که جغرافیا چگونه مردم را زندانی خود کرده و جبر جغرافیایی چگونه بر مسیر زندگی آن‌ها تأثیر گذاشته است. مارشال در این نوشتار به پرسش‌هایی چون «علت نزاع دائم هند و پاکستان»؛ «گره کار کره شمالی»؛ «علت فقر آفریقا»؛ «علل تنش خاورمیانه و علل غیرقابل تغییر بودن ایران»؛ «سرانجام تغییرات اقلیمی» و ... پاسخ می‌دهد و اثبات می‌کند که جغرافیا در شکل دادن آینده نقش بسزایی دارد.

صفحه‌ی 1