تیبو موریس


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ذهنیت استراتژیک (برنامه‌ای 7 روزه برای شناسایی مسائل مهم و ایجاد 1 استراتژی موثر)
به افکار بهتری فکر کن (100 تصور منفی که مانع استعدادهای تو هستند و چگونگی از بین بردن آن‌ها)
اقدام فوری (1 برنامه 7 روزه برای غلبه بر اهمال‌کاری و بازیافتن انگیزه)
تمرکز قدرتمند (1 برنامه 7 روزه برای ایجاد شفافیت ذهنی و تمرکز قوی)
طرز فکر استراتژیک (1 برنامه 7 روزه شناسایی چیزهایی که اهمیت دارند و خلق 1 استراتژی کارساز)
سم‌زدایی دوپامین (1 برنامه 7 روزه برای ایجاد شفافیت ذهنی و تمرکز قوی)
اقدام فوری (1 برنامه 7 روزه برای غلبه بر اهمال‌کاری و بازیابی انگیزه)
تمرکز قدرتمند (1 برنامه 7 روزه برای ایجاد شفافیت ذهنی و تمرکز قوی)
طرز فکر استراتژیک (1 برنامه 7 روزه برای تشخیص امور مهم و خلق 1 استراتژی کارساز)
مربی خودت باش (تفکر) همسویی با واقعیت و رسیدن به نتایج دلخواه

مربی خودت باش (یادگیری راهنمای عملی برای یادگیری عمیق‌تر حفظ بلندمدت اطلاعات و تبدیل شدن به یادگیرنده همیشگی)

  • 154,000 تومان

آیا تا به حال احساس کرده‌اید که یادگیرنده خوبی نیستید؟ یا نمی‌توانید مثل دیگران از پس انجام کارها بر بیایید؟ اگر فکر می‌کنید این طور است پس وقت آن رسیده که به یادگیری» به چشم یک مهارت مهم نگاه کنید و به یادگیرنده‌ای عالی تبدیل شوید، این کتاب برای شماست. بله! یادگیری هم یادگرفتنی است. در پایان این کتاب تیبو موریس از شما یادگیرنده‌ای ماهر می‌سازد. او قدم‌به‌قدم بهترین تکنیک‌های یادگیری را آموزش می‌دهد تا با استفاده از آنها به هر مهارتی که می‌خواهید مسلط شوید. تمرینات این کتاب کمک می‌کند که سریع‌تر یاد بگیرید اطلاعات را بهتر به حافظه بسپارید و به سادگی مهارت‌های دلخواهتان را بیاموزید. اگر از راهبردهای عملی، آسان و قابل استفاده خوشتان می‌آید؛ پس این کتاب را هم دوست خواهید داشت.

ذهنیت استراتژیک (برنامه‌ای 7 روزه برای شناسایی مسائل مهم و ایجاد 1 استراتژی موثر)

  • 100,000 تومان

آیا بدون اینکه به نتیجه قابل‌توجهی دست یابی سخت تلاش می‌کنید؟ آیا احساس می‌کنید که تحت فشار روانی شدید قرار دارید و نمی‌توانید موثرترین کاری که بتوان بر روی آن تمرکز کرد را پیدا کنید؟ آیا این عقیده را باور دارید که برای موفقیت، باید سخت‌تر کار کنید؟ در واقع، بیشتر اوقات، انجام کارهای زیاد و سخت تلاش کردن، شما را به نتیجه نمی‌رساند. بهره‌وری بدون یک استراتژی بسیار موثر، بی‌فایده است. به همین دلیل است که باید روی تفکر استراتژیک، حساسیت به خرج دهید.

به افکار بهتری فکر کن (100 تصور منفی که مانع استعدادهای تو هستند و چگونگی از بین بردن آن‌ها)

  • 140,000 تومان

«ناکافی بودن» یکی از بدترین احساساتی است که یک نفر می‌تواند در زندگی، کار یا روابط خود داشته باشد. تا حالا به این حس دچار شده‌اید؟ تیبو موریس در کتاب به افکار بهتری فکر کن شما را با این حقیقت روبه‌رو می‌کند که بخش مهمی از این افکار واقعیت ندارند و فقط به‌اشتباه در ذهن شما تثبیت شده‌اند. برای آنکه تغییر مثبتی را در شیوه فکر و ذهنیتتان ایجاد کنید،‌ با این کتاب همراه شوید. بخش بزرگی از زندگی را تصورات ما درباره‌ خودمان تشکیل می‌دهد. مثل فکر کردن به اینکه تا چه اندازه موفق هستیم،‌ چقدر تأثیرگذاریم و یا تا چه میزان خوشبختیم. همه‌چیز تا اینجا عادی و ساده به‌نظر می‌رسد. اما اتفاقات زندگی به همین سادگی‌ها نیستند و چیزهای پیچیده‌تری انتظارمان را می‌کشند. مثلاً تا حالا برایتان اتفاق افتاده است که دیگران شما را فردی موفق،‌ لایق و جذاب بدانند اما خودتان هیچ احساسی درباره‌ این تعاریف نداشته باشید،‌ یا آن‌ها را فقط یک مشت تعارفات دروغین تلقی کنید؟ این شکل افکار یکی از قدرتمندترین فکرهایی هستند که می‌توانند در چشم‌‌برهم‌زدنی شما را به یک فرد شکست‌خورده تبدیل کنند و یا باعث شوند که مسیر موفقیت را گم کنید. تیبو موریس (Thibaut Meurisse) در کتاب به افکار بهتری فکر کن (Think Better Thoughts) درباره‌ همین موضوع با شما صحبت می‌کند و صد فکری را که قادر است روند زندگی‌تان را تحت‌تأثیر قرار دهد به شما می‌گوید. موریس در این کتاب تأکید می‌کند که بعضی از افکار و تصورات نسبت به خود، در اصل تله‌هایی هستند که واقعیت ندارند و از آن‌ها با عنوان فراتصورات یاد می‌کند. برای مثال جملاتی مانند «من کافی نیستم»، «من ناتوان و ضعیفم»، «موفقیت خارج از کنترل من است» و... تصورات اشتباهی‌اند و تکرار مداوم آن‌ها شما را به این باور رسانده که واقعاً این‌طور هستید. بنابراین ناتوانی عمیقی، آرام‌آرام به سراغ شما می‌آید و از مسیری که باید به‌درستی طی کنید، منحرف می‌شوید. این کتاب هشت فراتصور رایج را به شما معرفی می‌کند و با راهکارهایی که ارائه می‌دهد قادر می‌شوید زندگی خودتان را تغییر دهید. به‌خاطر داشته باشید هیچ انسانی آن‌قدرها بد و افتضاح نیست یا عملکرد ضعیفی ندارد که مستحق خودسرزنشگری باشد. پس برای بیرون آمدن از دامی که به آن گرفتار شده‌اید،‌ همین حالا با موریس همراه شوید و یک تکان اساسی به زندگی‌تان بدهید.

اقدام فوری (1 برنامه 7 روزه برای غلبه بر اهمال‌کاری و بازیافتن انگیزه)

  • 50,000 تومان

اقدام فوری بیاموزید که چگونه در 7 روز یا کمتر بر اهمال‌کاری غلبه کنید. آیا مدام کارهایتان را به فردایی موکول می‌کنید که هرگز نمی‌آید؟ آیا ابتدا به کارهای بی‌اهمیت می‌پردازید تا از پرداختن به چالشی‌ترین کارهایتان اجتناب کنید؟ اگر چنین است، این کتاب مناسب شماست. حتی بهره‌ورترین افراد، کارهایشان را به تعویق می‌اندازند. همه ما این کار را انجام می‌دهیم، اما اگر متوجه شدید که بیش از حد، کارهایتان را به تعویق می‌اندازید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که در این باره کاری انجام دهید. در این راهنمای عملی کوتاه درمی‌یابید که چگونه با اهمال‌کاری به شیوه موثرتری برخورد کنید، البته فقط در هفت روز. به‌طور مشخص، در کتاب اقدام فوری خواهید آموخت که چگونه: دلایل دقیق اهمال‌کاری خود را شناسایی کنید. (این دلایل همیشه چیزهایی نیستند که فکرش را می‌کنید.) اجرای یک برنامه ساده با جزئیات برای غلبه بر گرایش طبیعی برای اهمال‌کاری. ذهنتان را پاک‌سازی کنید تا بتوانید به راحتی با سرعت و شتاب به سمت هدفتان پیش بروید. حواس‌پرتی‌ها را حذف کنید و تمرکز لیزی ایجاد کنید و خیلی موارد دیگر. در هر روز، تمرینات ساده‌ای خواهید داشت که به شما کمک می‌کنند اهمال‌کاری را بهتر درک کرده و به آن غلبه کنید. در پایان این هفت روز، شما مجهز به یک سیستم ساده و در عین حال موثر خواهید شد که به شما کمک می‌کند تا مهم‌ترین کارتان را تکمیل کنید.

تمرکز قدرتمند (1 برنامه 7 روزه برای ایجاد شفافیت ذهنی و تمرکز قوی)

  • 65,000 تومان

تمرکز قدرتمند در 7 روز یا کمترتمرکزی قدرتمند بدست آورید. آیا مدام از یک کار به کار دیگری می‌پرید؟ آیا برای به اندازه کافی متمرکز ماندن تا رسیدن به موفقیت تقلا می‌کنید؟ آیا ذهن شما به همه جا می‌رود؟ اگر چنین است، باید توانایی تمرکز‌کردن را در خود تقویت کنید. کتاب تمرکز قدرتمند راهنمایی عملی است که به شما می‌آموزد که چگونه تمرکزی عمیق ایجاد کنید آن هم فقط در 7 روز، با تمرینات ساده‌ای که در روز انجام می‌دهید، این کتاب همراهی است که برای بدست‌آوردن دوباره‌ی تمرکز و تکمیل کارهایتان به آن احتیاج دارید. به‌طور مشخص، در کتاب تمرکز قدرتمند خواهید آموخت که چگونه: حواس‌پرتی‌ها را حذف کنید و یک تمرکز لیزی ایجاد کنید. پریدن از یک موضوع جذاب به موضوع دیگر را متوقف کنید. بر هجوم اطلاعات اضافی و فلج تحلیلی غلبه کنید تا بتوانید به سمت اهدافتان حرکت کنید. اهدافتان را شفاف‌سازی کنید تا بتوانید روی مسائل مهم تمرکز کنید و خیلی موارد دیگر. تمرکز قدرتمند، کتابی است که باید خوانده شود و راهنمایی است که باید دنبال شود تا به شما کمک کند که حواس‌پرتی‌ها را از بین ببرید تا در نهایت بتوانید بر روی اهدافتان تمرکز کنید. اگر به استراتژی‌های قابل فهم، تمرینات عملی و آموزش معنا‌دار علاقه‌مند هستید، عاشق این کتاب خواهید شد.

طرز فکر استراتژیک (1 برنامه 7 روزه شناسایی چیزهایی که اهمیت دارند و خلق 1 استراتژی کارساز)

  • 80,000 تومان

طرز تفکر استراتژیک یک برنامه 7 روزه برای انجام کار کمتر و دست‌آوردهای بیشتر آیا بدون اینکه نتیجه زیادی به دست آورید در تکاپو هستید؟ بدون داشتن یک استراتژی بسیار موثر، بهره‌وری بی‌معنی است. به همین دلیل است که باید به تفکر استراتژیک وسواس پیدا کنید. با تفکر صحیح، می‌توانید سال‌های زیادی از عمرتان را صرفه‌جویی کنید و به بسیاری از اهدافتان دست پیدا کنید که در غیر این صورت چنین نخواهد شد. در کتاب طرز تفکر استراتژیک خواهید آموخت که چگونه در مورد آنچه می‌خواهید شفافیت پیدا کنید و استراتژی‌های بسیار موثر برای رسیدن به اهدافتان را شناسایی کنید. به‌طور مشخص، در کتاب طرز تفکر استراتزیک متوجه خواهید شد که: 15 سوال قدرتمند برای تشخیص آنچه که دقیقا می‌خواهید. چگونه هرروز واقعا موثر باشید. چگونه طرز تفکرتان را بهبود بخشید تا بتوانید از هر اقدامی که انجام می‌دهید بیشترین بهره را ببرید. چگونه اطلاعات مناسب را پیدا کنید و آنها را در سریع‌ترین و موثر‌ترین زمان ممکن جذب کنید. چگونه انرژی خود را به خوبی مدیریت کنید تا در زمان کمتر، دست‌آوردهای بیشتری داشته باشید و خیلی موارد دیگر. طرز فکر استراتژیک، کتابی است که باید خوانده شود و راهنمایی است که باید دنبال شود تا به یک استراتژیست عالی تبدیل شوید و بتوانید در زمان کمتر، دست‌آوردهای بیشتری داشته باشید. اگر به استراتژی‌های قابل فهم، تمرینات عملی و آموزش‌های معنا‌دار علاقه‌مند هستید، عاشق این کتاب خواهید شد.

سم‌زدایی دوپامین (1 برنامه 7 روزه برای ایجاد شفافیت ذهنی و تمرکز قوی)

  • 50,000 تومان

سم‌زدایی دوپامین تمرکزتان را در 48 ساعت یا کمتر دوباره بدست آورید. آیا مدام کارهایتان را به تعویق می‌اندازید؟ آیا احساس بی‌قراری می‌کنید و قادر به تمرکز بر کارتان نیستید؟ آیا در به هیجان آمدن برای اهداف مهم مشکل دارید؟ در دنیای امروز که حواس‌پرتی‌ها در همه جا هستند، توانایی ما برلای دستیابی به تمرکز، همین‌طور سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. ما اغلب بدون اینکه بدانیم چرا، دائما تحریک شده و احساس بی‌قراری می‌کنیم. اگر خودتان را در چنین شرایطی می بینید، نگران نباشید. این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا میزان تحریک‌شدن خود را کاهش دهید و تمرکزتان را در 48 ساعت یا کمتر دوباره بدست آورید تا بتوانید کارهای مهمتان را انجام دهید. به‌طور مشخص، در کتاب سم‌زدایی دوپامین متوجه خواهید شد که: دوپامین چیست و چگونه کار می‌کند. فواید اصلی تکمیل یک سم‌زدایی دوپامین چیست. 3 مرحلهساده برای اجرای یک سم‌زدایی موفق در 48 ساعت آینده تمرینات عملی برای حذف حواس‌پرتی‌ها و افزایش تمرکزتان ابزار‌ها و تکنیک‌های ساده برای جلوگیری از تحریک بیش از حد و کمک به شما برای متمرکز ماندن و خیلی موارد دیگر سم‌زدایی دوپامین، کتابی است که باید خوانده شود و راهنمایی است که باید دنبال شود تا به شما در حواس‌پرتی‌ها کمک کند تا در نهایت بتوانید براحتی روی اهداف خود کار کنید. اگر به استراتژی‌های قابل‌فهم، تمرینات عملی و آموزش معنا‌دار علاقه‌مند هستید، عاشق این کتاب خواهید شد.

سم‌زدایی دوپامین (راهنمایی برای از بین بردن حواس‌پرتی‌ها و آموزش دادن مغز برای انجام کارهای سخت)

  • 63,000 تومان

آیا همچنان کارهای مهم خود را به تعویق می‌اندازید؟ آیا اغلب احساس بی‌قراری می‌کنید و نمی‌توانید بر روی کاری که در دست دارید، تمرکز کنید؟ اگر چنین است، ممکن است به سم‌زدایی دوپامین نیاز داشته باشید. در دنیای امروز که حواس‌پرتی‌ها در همه جا وجود دارند، توانایی ما برای تمرکز، به کالای کمیاب تبدیل شده است. گویی همه چیز و هر چیز، ایده بسیار خوبی به نظر می‌رسد.، به جز همان کاری که باید انجامش دهیم. وقتی که یاد بگیرید حواس‌پرتی‌ها را حذف کنید و از این حالت مداوم تحریک، برانگیختگی و بی‌قراری فاصله بگیرید، می‌توانید تعداد بیشتری از وظایف چالش‌برانگیزتان را به انجام برسانید. و با انجام مداوم این کار، بهره‌ورتر و در نتیجه بسیار شادتر خواهید شد...

اقدام فوری (1 برنامه 7 روزه برای غلبه بر اهمال‌کاری و بازیابی انگیزه)

  • 53,000 تومان

آیا مدام کارهایتان را به فردایی موکول می‌کنید که هرگز نمی‌آید؟ آیا ابتدا به کارهای بی‌اهمیت می‌پردازید تا از پرداختن به چالشی‌ترین کارهایتان اجتناب کنید؟ اگر چنین است، این کتاب برای شما نوشته شده است. حتی پربازده‌ترین و بهره‌ورترین افراد روی این کره خاکی، کارهایشان را به تعویق می‌اندازند. همه ما این کار را انجام می‌دهیم، اما اگر متوجه شدید که بیش از حد کارهایتان را به تعویق می‌اندازید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که در این باره کاری انجام دهید. در این کتاب. پی می‌برید که چگونه با به تعویق انداختن کارها به شیوه موثرتری برخورد کنید، البته فقط در هفت روز! در پایان این هفت روز، به یک سیستم ساده و در عین حال موثر مجهز خواهید شد که به شما کمک تا مهم‌ترین کارتان را تکمیل کنید.

تمرکز قدرتمند (1 برنامه 7 روزه برای ایجاد شفافیت ذهنی و تمرکز قوی)

  • 62,000 تومان

آیا مدام از یک کار به کار دیگری می‌پرید؟ آیا برای متمرکز ماندن به اندازه کافی تا حصول موفقیت مشکل دارید؟ اگر چنین است، باید تمرکز عمیق را در خودتان پرورش دهید. تفاوت بین یک شخص معمولی و یک شخص بسیار موفق، اغلب به سطح تمرکز آنها برمی‌گردد. توانایی تمرکز یکی از باارزش‌ترین دارایی‌هایی است که تا به حال پرورش داده‌اید. وقتی از آن برای دستیابی به هیجان‌انگیزترین اهداف‌تان استفاده کنید، می‌توانید به سطوحی از موفقیت برسید که هرگز تصور نمی‌کردید ممکن باشد. در این کتاب می‌آموزید چگونه از حواس‌پرتی به تمرکزی لیزرگونه برسید، آن هم فقط در هفت روز. در پایان هفت روز، درک عمیق‌تری از ماهیت تمرکز و نحوه عملکرد آن پیدا خواهید کرد و به خوبی در مسیر تبدیل شدن به یکی از متمرکزترین افرادی خواهید بود، که تا به حال دیده‌اید.

طرز فکر استراتژیک (1 برنامه 7 روزه برای تشخیص امور مهم و خلق 1 استراتژی کارساز)

  • 73,000 تومان

آیا بدون این که نتیجه زیادی به‌دست آورید، به پیش رفتن و تلاش کردن ادامه می‌دهید؟ آیا احساس سردرگمی می‌کنید و نمی‌دانید موثرترین کاری که باید روی آن تمرکز کنید، چیست؟ آیا این افسانه را پذیرفته‌اید که برای موفقیت باید سخت کوشانه‌تر کار کنید؟ اگر چنین است، این کتاب برای شما نوشته شده است. در حقیقت، انجام کار بیش‌تر، اغلب راه‌حل درست نیست. بدون داشتن یک استراتژی بسیار موثر، بهره‌وری بی‌معنی است. به همین دلیل است که باید به تفکر استراتژیک وسواس پیدا کنید. همان‌طور که برای برنده شدن در یک بازی شطرنج باید به چندین حرکت بعدی فکر کنید، برای برنده شدن در بازی بهره‌وری، باید به ماه‌ها، سال‌ها یا حتی دهه‌های بعدی فکر کنید. در این کتاب خواهیم دید چگونه می‌توانید در زمان کم‌تری به دستاوردهای بیش‌تری برسید. هدف این است که فقط در هفت روز شما را به یک مولد استراتژیک تبدیل کنیم.

مربی خودت باش (تفکر) همسویی با واقعیت و رسیدن به نتایج دلخواه

  • 99,000 تومان

این کتاب پیشنهادی است ویژه برای آنان که اهدافی متعالی دارند و می‌کوشند به جای آن‌که در مقابل شرایط زندگی تسلیم شوند، آن را مطابق میل و خواسته قلبی‌شان بسازند. این افراد باانگیزه و توانمند کسانی هستند که به قدرت تفکر ایمان دارند و برای رشد و شکوفایی استعدادهایشان بسیار تلاش می‌کنند؛ پس برای برآورده ساختن خواسته‌ها و آرزوهایشان، قد علم می‌کنند و شرایط دلخواهشان را خلق می‌کنند. اینان انسان‌هایی وارسته‌اند که خود و توانایی‌هایشان را باور دارند و از آن به نفع اهداف و خواسته هایشان بهره می‌جویند و تا پایان راه با ثبات قدم و همت والا پیش می‌روند و هرگز ناامید نمی‌شوند و در برابر ناملایمات کمر خم نمی‌کنند. می‌اندیشند، درست می‌اندیشند و برای حل مشکلاتشان راهکار می‌یابند و آن را در زندگی‌شان به کار می‌بندند.

1  صفحه‌ی 1