توماس آگدن


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
احیای زندگی در اتاق درمان (حساسیت تحلیلی جدید)
  • همراه با تخفیف
  • 230,000 تومان
  • با تخفیف: 195,500 تومان
بازکشف روانکاوی (تفکر و رویاپردازی یادگیری و فراموشی)
  • همراه با تخفیف
کشف دوباره روانکاوی (فکر کردن و رویا ورزیدن آموختن و فراموش کردن)
ناتمام
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان

احیای زندگی در اتاق درمان (حساسیت تحلیلی جدید)

  • 230,000 تومان

توماس آگدن در کتاب پیش رو حرکتی نوین در روانکاوی توصیف می‌کند که باعث می‌شود روانکاو نسبت به آنچه در جلسه روی می‌دهد گیرندگی و پاسخ‌گویی متفاوتی داشته باشد. او دو وجه مختلف و جدایی‌ناپذیر روانکاوی را پیش روی ما قرار می‌دهد: وجه معرفت‌شناختی (مربوط به دانستن و درک) و وجه هستی‌شناختی (که با بودن و شدن مرتبط است). نویسنده در دو فصل این کتاب با ما همراه می‌شود تا دو مقاله تأثیرگذار وینیکات «ارتباط برقرار کردن و ارتباط برقرار نکردنی که به مطالعه تضادهایی خاص انجامید» (1963) و «استفاده از ابژه و ارتباط به واسطه همانندسازی‌ها» (1967) را این‌بار از نگاه او بخوانیم. وینیکات در هر دوی این مقالات به ما می‌گوید چگونه تمام احساس واقعی بودن به تجربه داده می‌شود. خواننده در دو فصل این کتاب به همراه آگدن به اتاق مشاوره‌اش می‌رود تا ببیند و از او بشنود که او چطور روانکاوی می‌کند. در واقع او می‌خواهد به ما بگوید چطور با هر بیماری و در هر جلسه‌ای روانکاوی را دوباره ابداع می‌کند. دو فصل دیگر کتاب حاضر به تغییر در مفهوم تولد ذهن و نقش استفاده از زبان در درک آن‌چیزی می‌پردازد که در جلسه روی می‌دهد. آگدن در فصل‌های پایانی کتاب به دنیای شعر رابرت فراست و امیلی دیکنسون می‌برد تا با او رؤیاپردازی و تجربه کردن، بودن و شدن را تجربه کنیم. در نهایت نیز در راستای همین هدف بحث نحوه نوشتن تحلیلی را پیش روی ما قرار می‌دهد.

بازکشف روانکاوی (تفکر و رویاپردازی یادگیری و فراموشی)

  • 120,000 تومان

بازکشف روانکاوی نشان می‌دهد که چگونه روانکاو می‌تواند «سبک» خودش را با توجه به شیوه‌های تفکر خاص ، احساس و پاسخ به بیماران خود ابداع کند، روشی که فرایندی زنده است و تا حد زیادی از شخصیت و تجربه‌ی روانکاو سرچشمه می‌گیرد. این کتاب به بازکشف روانکاوی از چهار نقطه‌نظر می‌پردازد که از تجربه‌ی نویسنده به عنوان پزشک، سوپروایزر، مدرس و یک خواننده‌ی روانکاوی به‌دست آمده است. توماس آگدن با توصیف تجربه‌ی خود از خَلق تازه‌ی روانکاوی در قالب «حرف‌زدن به مثابه‌ی رویاپردازی» در جلسه‌ی تحلیل آغاز می‌‌کند؛ این امر با کاوش در نظارت بر روانکاوی و آموزش آن به شیوه‌ای مشخص و منحصر به فرد برای هر سوپروایزی و گروه سمینار دنبال می‌شود. درادامه آگدن در این کتاب با خوانش‌های دقیق خود از مجموعه آثار تحلیلی جریان‌ساز، به بازکشف روانکاوی می‌پردازد. در اینجا، او از طریق کاوش، تبیین و بسط آثار بیون، لئووالد و سیرلز، مشارکت‌های نظری اصیلی را انجام می‌دهد. در سراسر این متن، توماس آگدن راه‌هایی برای احیا و‌ ابداع مجدد تبادل میان روانکاو و بیمار، در هر جلسه ارائه می‌کند که خواندن این کتاب را برای روانکاوان، روان‌درمانگران و سایر خوانندگان علاقه‌مند به روانکاوی ضروری می‌سازد. توماس‌.اچ‌.آگدن برنده‌ی جایزه‌ی مقاله‌ی برتر مجله‌ی بین‌المللی روانکاوی در سال 2004 است. او مدیر مرکز مطالعات پیشرفته‌ی سایکوز و عضو انجمن بین‌المللی روانکاوی است. آثار قبلی او این هنر روانکاوی: رویا‌پردازی رویاهای رویا‌پردازی نشده و گریه‌های ناتمام است. آثار او به 16 زبان ترجمه شده است.

کشف دوباره روانکاوی (فکر کردن و رویا ورزیدن آموختن و فراموش کردن)

  • 125,000 تومان

این کتاب از چهار نظرگاه بدیع که برگرفته از تجارب نویسنده در جایگاه بالینگر، نظارتگر بالینی، معلم و دانش‌پژوه روانکاوی است، به کشف دوباره روانکاوی می‌نگرد. توماس آگدن، کتاب را با توصیف تجربه‌هایش در آفرینش نوین روانکاوی در جلسه تحلیلی که در قالب «گفتگو به مثابه رویاورزی» صورت می‌پذیرد، آغاز می‌کند. سپس این تجارب را با کاوش‌هایی در نظارت بالینی و تدریس روانکاوی، به گونه‌ای که برای هر درمانگر تحت نظارت و هر گروه سمینار اختصاصی شده‌است، پی می‌گیرد. آگدن در نهایت، کتاب را با خوانش‌های متعهدانه خود از آثار مهم تحلیلی به پایان می‌برد و در این بخش با بررسی، توضیح و بسط آثار بیون، لووالد و سیرلز، به مشارکتی اصیل در نظریه‌پردازی دست می‌زند.

ناتمام

  • 48,000 تومان

مادری از مکیدن انگشت پسرکش ذله شده. هر کار از دستش برمی‌آید انجام می‌دهد تا این عادت از سر پسرک بیفتد از بستن دستانش گرفته تا مالیدن دارو، اما پسرک شب‌ها در خفا به مکیدن انگشتنش ادامه می‌دهد. پسرک سر لج افتاده و مادر عصبانی است. در چنین وضعیتی بالاخره یا مادر کوتاه می‌آید یا دارو و درمان جواب می‌دهد. اما اگر نویسنده یک روانکاو متبحر باشد و تصمیم داشته باشد اولین رمانش را به رمانی درخشان تبدیل کند، ممکن است این مشکل را طور دیگری حل کند. پس گول آرامش دروغین ابتدای رمان را نخورید که صحنه‌های در کمال خونسردی ترومن کاپوتی را تداعی می‌کند.

صفحه‌ی 1