تورج مرادی


تولیدکننده


بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
انتقال متقابل بهینه
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
فیلسوف و روانکاوش
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
تکنیک تحلیلی برش‌های بالینی
  • 200,000 تومان
  • با تخفیف: 200,000 تومان

انتقال متقابل بهینه

  • 120,000 تومان

هدفم از این مفهوم‌سازی جدید که نامش را انتقال متقابل بهینه گذاشته‌امء پاسخ‌دهی بهینه به بیمار است ولی ابتدا با نشانه گرفتن و پاسخ‌دهی بهینه درمانگر به خودش. در این کتاب انتقال‌های متقابل مختلف دسته‌بندی و امکان بهینه‌سازی تاثیر آنها بر درمان معرفی می‌شوند. برش‌های بالینی از بیماران خود و از بیماران سوپرویژن گیرندگانم به عنوان مصداق‌هایی از این دسته‌بندی و همچنین روش استفاده از انتقال متقابل خویش و یا پاسخ‌گویی بهینه درمانگر به خودء آورده شده‌اند تا جان مطلب ادا شود

فیلسوف و روانکاوش

  • 120,000 تومان

I: شما همیشه به خودتون شک داشتید، مردد بودید که مشکل در شما بوده و نه در مامان. در نتیجه همیشه یا باید فاخر جلوه می‌کردید یا از عادی بودن اجتناب می کردید. تا اینکه اخیراً؛ البته حدوداً یک ساله که شما تغییر کردید: می‌تونید ریسک کنید که عادی باشید. کی تونسته این ریسک رو بکنه؟ ‏P: خب من. ‏I: بله ولی چی توی شما تغییر کرده؟ P: اینجا این جوری شدم. من اینجا پذیرفته شدم . از اینجا شروع شد و بعد راحت حرف زدنم به بیرون از اینجا هم تسری پیدا کرد. I: جالبه، شما متصل نمی‌شید به سؤال من که “چی توی شما تغییر کرده؟” ‏P: من راحت تر شدم با خودم. مثلاً می‌خوام شنا کنم و قهرمان نشم. ‏I: این کیه؟ P: این منم. این منم که دوست دارم زندگی کنم. ‏I: این"من" مستقل شده از تأیید مامان؟ P: آره. احتمالأ. این کتاب شامل کل جلسات روان‌درمانی تحلیلی مردی است جوان با گرایش‌های متناقض درونی و عزت نفسی متزلزل، همراه با بحث و تحلیل جلسات او . نویسندۀ کتاب روانکاو او است که درگیری شخصی و درمانی‌اش با این فرد ماجرای دیگری را رقم‌ می‌زند. در بحث‌ها سؤالات اساسی مطرح می‌شوند: تغییر چگونه رخ می‌دهد و افراد چگونه رشد می‌کنند؟ صرفا از طریق آگاهی؟ یا اینکه یک والد یا یک روانکاو بودن همیشه یک مجموعه افعال است؟

تکنیک تحلیلی برش‌های بالینی

  • 200,000 تومان

رویکرد تحلیلی پیچیده است. آنچه تئوری روانکاوی را از کار بالینی تحلیلی جدا می‌کند توجه به این پیچیدگی در اجرای تکنیک تحلیلی است. هر فصل این کتاب مبانی اساسی روانکاوی مانند انتقالء مقاومتء تعبیر خوابء و... را پوشش می‌دهد. اما در روانکاوی معاصر مبانی نیز پیچیده‌تر شده‌اند و لذا تکنیک نیز به تبع آن پیچیده‌تر خواهد شد. در این کتاب تلاش کرده‌ام تا این پیچ و خم‌ها با انبوهی از مثال‌های بالینی و توضیحاتی که متعاقب هر مثال آمده‌اند شفاف و قابل درک شوند. این مجموعه از برش‌های بالینی نتیجه بیش از 20 سال کار با بیمارانم است و همچنین بیمارانی را که دانشجویان تحت سوپرویژنم ارائه کرده‌اند به این مجموعه افزوده‌ام. واضح است که هدفم کمک به رشد حساسیت‌های خواننده هنگام روانکاوی و روان‌درمانی تحلیلی است.

صفحه‌ی 1