بری داونپرت استیو اسکات


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هرس ذهن (راهنمای عملی برای زندگی بدون نگرانی اضطراب و افکار منفی)
خانه‌تکانی ذهن (زندگی بدون نگرانی اضطراب و افکار منفی)
پاکسازی ذهن برای موفق شدن در زندگی راهی بی‌نظیر برای از بین بردن ترس اضطراب و افکار منفی

25 روش برای کوک ساز رابطه ( 25 عادت آگاهانه برای زوجین برای افزایش صمیمیت و ایجاد پیوندی عمیق‌تر )

  • 165,000 تومان

آیا احساس می‌کنید از شریک زندگی‌تان فاصله گرفته‌اید؟ آیا نمی‌توانید رابطه‌تان را مثل قبل تازه نگه دارید؟ می‌ترسید همه‌چیز تمام شود و قلبتان بشکند؟ عاشق شدن خیلی آسان است . چالش اصلی این است که بتوانید در مواجهه با زندگی واقعی، عشق بین خود و شریکتان را زنده نگه دارید. اغلب پیش می‌آید که شما اهمیت کمتری به عشق زندگی نسبت به درگیری‌های روزمره ( مثل کار، مسائل مالی، فرزندان و ...) می‌دهید. چرا که این مسائل نیازمند توجه بلافاصله شما هستند. پس چطور می‌خواهید برای رسیدگی به عشق و رابطه در زندگی زمان پیدا کنید؟ مسئله سرد شدن طرفین نسبت به هم خیلی مواقع پیش می‌آید. شاید علتش این باشد که شما بخشی از عادت‌های مثبتی را که در شروع رابطه باعث جذب شدن طرفتان شده بود، کنار گذاشته‌اید. شاید همه گفت‌وگوهای شما با طرف مقابلتان به جروبحث ختم می‌شود. شاید هم بدتر، یک وقت‌هایی با خودتان فکر می‌کنید آیا رابطه‌تان اصلا ارزش جنگیدن دارد یا نه. اما همه این‌ها راه چاره دارد.

هرس ذهن (راهنمای عملی برای زندگی بدون نگرانی اضطراب و افکار منفی)

  • 134,000 تومان

اگر میخواهید این کتاب را فقط بخوانید بهتر است آن را نخرید. این کتاب مجموعه ‌ای از تمرین‌ها و راهبردهایی عملی است و فقط خواندنش به کارتان نمی‌آید. به‌هم‌ریختگی ذهنی دردی است که بیشتر ما به آن گرفتاریم و این کتاب می‌تواند داروی شفابخش شما باشد به شرطی که خوردن منظم آن را پشت گوش نیندازید.

خانه‌تکانی ذهن (زندگی بدون نگرانی اضطراب و افکار منفی)

  • 28,000 تومان


آیا تاکنون احساس کرده‌اید که دارید زیر بار افکارتان له می‌شوید؟ متاسفانه، سامان‌بخشی به آشفتگی‌های ذهنی، کار ساده‌ای نیست. شما به یک خانه‌تکانی اساسی نیاز دارید. اگر می‌خواهید ذهن‌تان به‌سان آسمانی صاف و بدون ابر باشد، این اثر ارزشمند را از دست ندهید...

پاکسازی ذهن برای موفق شدن در زندگی راهی بی‌نظیر برای از بین بردن ترس اضطراب و افکار منفی

  • 125,000 تومان

اگر می‌خواهید زندگی ذهنی ساده و آرامش‌بخش‌تری داشته باشید و بخشی از آن وقت و انرژی احساسی را دوباره به دست آورید که الان صرف فکر و خیال‌های بیهوده یا اضطراب می‌شود؛ پس کتاب درستی را انتخاب کرده‌اید. در این کتاب نه تنها با مهارت‌هایی آشنا می‌شوید که برای ساماندهی و مدیریت افکارتان، احتیاجشان دارید که علاوه بر این‌ها، استراتژی‌های موثری یاد می‌گیرید که فوری می‌توانید اجرای‌شان کنید. هدف ساده‌ای در این کتاب وجود دارد: ما به شما عادت‌ها، فعالیت‌ها و ذهنیتی را یاد می‌دهیم که می‌توانید از آن‌ها برای پاکسازی به هم‌ریختگی ذهنی‌تان استفاده کنید؛ یعنی پاکسازی همان به هم‌ریختگی که احتمالا نمی‌گذارد متمرکز و هوشیار باشید. متوجه خواهید شد که این کتاب، پر از تمرین‌هایی‌ست که می‌توانند تاثیری سریع و مثبت روی ذهنیت‌تان داشته باشند.

صفحه‌ی 1