بتسی دو تیری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
رفتار با پسران حساس (چگونه فرزند خود را تربیت کرده و آنها را از آسیب دور کنیم)
راهنمای سلامت روان کودکان (شرم)
  • 29,500 تومان
  • با تخفیف: 29,500 تومان
راهنمای سلامت روان کودکان (پسران حساس)
  • 37,500 تومان
  • با تخفیف: 37,500 تومان
راهنمای سلامت روان کودکان (تروما)
  • 24,500 تومان
  • با تخفیف: 24,500 تومان
راهنمای سلامت روان کودکان (دلبستگی)
  • 84,500 تومان
  • با تخفیف: 84,500 تومان

رفتار با پسران حساس (چگونه فرزند خود را تربیت کرده و آنها را از آسیب دور کنیم)

  • 50,000 تومان

ما معمولاً پسرهای حساس را افرادی خجالتی، مضطرب و خویشتن‌دار تصور می‌کنیم و آنها را با برداشت جامعه از ویژگی «مردانه» می‌سنجیم. از نگاه ما همه پسرها افرادی اجتماعی، انعطاف‌پذیر و دارای منابع بی‌پایان انرژی هستند. کتاب بسیار خواندنی حاضر برای افرادی است که می‌خواهند بدانند چگونه باید با یک پسر حساس رفتار کرده و او را درک کنند. در این کتاب خواهید دید که نگاه سنتی به پسران حساس چه آسیب بزرگی به آنان زده و چطور کودکی و البته بزرگسالی دردناکی برایشان رقم می‌زند. در این کتاب با ویژگی‌هایی همچون دلسوزی، اندیشمندی، خلاقیت، هوشمندی و شوخ‌طبع بودن که در پسران حساس مشترک است آشنا خواهید شد. به علاوه یاد می‌گیرید که چطور کلیشه‌های منفی را که آنان را افرادی خجالتی، مضطرب و ترسو می‌داند کنار بگذارید و دریابید برای ایجاد محیطی که در آن شکوفایی این پسران حمایت شود چه کاری می‌توان انجام داد.

راهنمای سلامت روان کودکان (شرم)

  • 29,500 تومان

شرم چیست؟ چگونه بر کودکان اثر می‌گذارد؟ بزرگسالان چگونه می‌توانند کمک کنند؟ این کتاب نقطه آغاز بسیار خوبی برای بزرگسالان و مراقبینی است که با کودکانی که شرم را تجریه کرده‌اند سر و کار دارند. توصیه‌های عملی این کتاب توانایی بزرگسالان را برای رو به رو شدن با چالش‌های حمایت از این کودکان بیشتر می‌کند و به آن‌ها کمک می‌کند تا عزت‌نفس کودکان را افزایش دهند. بتسی دو تیری کمک می‌کند تا تاثیرات شرم و دلایلی که پشت آن است را درک و تاثیر آن بر روی اعتماد به نفس را کم کنیم. او در این کتاب راهنما پاسخ‌هایی سرراست برای پرسش‌های رایج و در عین حال پیچیده ارائه می‌دهد.

راهنمای سلامت روان کودکان (پسران حساس)

  • 37,500 تومان

نقطه مشترک افرادی مانند پابلو پیکاسو، پرنس فردریک و مارتین لوتر کینگ چه بوده است؟ همه آن‌ها روزی پسران حساسی بودند که بعدها به مردانی شگفت‌انگیز و حساس تبدیل شدند. این کتاب راهنما ارزشمندی برای بزرگسالانی است که می‌خواهند بدانند چطور پسران حساس را درک و تحسن کنند. ما در جامعه با حرف‌هایی مانند «مرد باش»، یا «مرد که گریه نمی‌کند»، واقعا در حق پسرها ظلم می‌کنیم. این کتاب شرح می‌دهد که چگونه این طرز تفکر قدیمی درباره پسران می‌تواند به آن‌ها آسیب برساند و دوران کودکی دردناکی را برایشان رقم بزند. همچنین این کتاب بر نقاط قوت واقعی بسیاری از پسران مانند دلسوزی، خلاقیت، تفکر، هوش و شوخ‌طبعی تاکید می‌کند. بتسی دو تیری به ما کمک می‌کند محیطی حمایتگرانه فراهم کنیم تا پسرهایمان تشویق شوند فردیتشان را در آغوش بکشند، جایگاه خود را در دنیا پیدا کنند و تبدیل به بهترین آنچه می‌خواهند شوند.

راهنمای سلامت روان کودکان (تروما)

  • 24,500 تومان

تروما به چه معناست؟ چگونه بر کودکان تاثیر می‌گذارد؟ بزرگسالان چگونه می‌توانند کمک کنند؟ این کتاب پاسخ‌های مستقیمی را برای این پرسش‌های پیچیده ارائه می‌دهد و نقطه آغاز بسیار خوبی برای هر بزرگسالی است که از کودک آسیب‌دیده مراقبت می‌کند یا با او کاردرمانی انجام می‌دهد. این کتاب به بزرگسالان کمک می‌کند تا واکنش‌های هیجانی و رفتاری تروما را بهتر درک کنند و راهبردهای مناسبی برای بهبود آن‌ها ارائه می‌دهد. بتسی دو تیری در این راهنمای ساده، توانایی بزرگسالان در مواجهه با چالش‌های حمایت از کودکان را با توصیه‌های اطمینان‌بخش احیا می‌کند.

راهنمای سلامت روان کودکان (دلبستگی)

  • 84,500 تومان

مشکلات دلبستگی چه هستند؟ چگونه برکودکان اثر می‌گذارند؟ بزرگسالان چگونه می‌توانند کمک کنند؟ این کتاب تنها یک مقدمه ساده در مورد موضوع دلبستگی نیست. بلکه سرشار از توصیه‌ها و ایده‌های عملی است که شما می‌توانید انجام دهید. بتسی دو تیری در کتاب به برخی پرسش‌های چالش برانگیز - مانند این که؛ «تفاوت تروما و دلبستگی چیست؟» می‌پردازد و پاسخ‌هایی مختصر و در عین حال روشن به آن‌ها می‌دهد. همچنین برایمان توضیح می‌دهد که آگاهی از دلبستگی تنها بخشی از مراقبت از کودکان تروما دیده است. مطالعه این کتاب یک ضرورت برای هر بزرگسالی است، به خصوص آن‌هایی که مسئولیت یا تربیت کودکی با مشکلات دلبستگی را تجربه کرده‌اند.

صفحه‌ی 1