اکهارت تله


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قدرت حال (مجموعه کتابخانه‌ای برای همه)
  • 57,500 تومان
  • با تخفیف: 57,500 تومان
تمرین نیرو‌ی حال
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
تمرین نیرو‌ی حال
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
تمرین قدرت حال (آموزه‌های اساسی مراقبه‌ها و تمرین‌های کتاب قدرت حال)
اینک و اینجا (گفتگوهایی با اکهارت تله)
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
سفر به خویشتن
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
سکون سخن می‌گوید
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
قدرت اکنون (راهنمایی برای روشن‌بینی معنوی)
  • 42,000 تومان
  • با تخفیف: 42,000 تومان
یکپارچگی با زندگی
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
طلوع زمینی نو (کشف هدف زندگی)
  • 179,500 تومان
  • با تخفیف: 179,500 تومان
یگانگی با کل زندگی (گزیده‌هایی الهام‌بخش از کتاب جهانی نو)

قدرت حال (مجموعه کتابخانه‌ای برای همه)

  • 57,500 تومان

هیچ دردی در حال وجود ندارد. در گذشته هم وجود نداشته و در آینده هم وجود نخواهد داشت. کلید دست‌یابی به بعد معنوی در «قدرت حال» است. هیچ چیزی فراتر از حال وجود ندارد. اکنون لحظه‌ی حال است. بنابراین باید بر روی آن تمرکز کنید.

تمرین نیرو‌ی حال

  • 30,000 تومان

اکهارت تله، در کتاب دیگرش با عنوان نیرو‌ی حال، از روشن‌نگری سخن گفته است، احساسی عجیب که ان را پس از تحول زندگی شخصی‌اش تجربه کرد و این کتاب که در واقع، راهنما‌ی زندگی است، عصاره‌ آموزه‌های او درباره این مسئله است که چگونه خود را از اسارت ذهن رها کنیم. دیدگاه او فرا‌تر از هر دید‌گاهی است. در کتاب نیرو‌ی حال، هدف آن است که بتوانیم در زندگی روزانه به حالت اگاهی روشن ‌بینانه دست بیابیم و آن را حفظ کنیم. اکهارت تله در کتاب نیرو‌ی حال، با آموزش مراقبه و روش‌هایی ساده، به خوانندگان یاد می‌دهد که چگونه افکار خود را آرام کنند، جهان را در لحظه حال ببینند و مسیر درست خوشبختی را پیدا کنند.

تمرین نیرو‌ی حال

  • 100,000 تومان

این کتاب به شعورگسترده جهانی، بخشش، مراقبه، تقویت نیرو‌ی حال، آرامش درونی وراهکار‌های معنوی در زندگی روز‌مره می‌پردازد. در فهرست این کتاب مشاهده می‌کنیم که هر بخش با عناوین دست‌یابی به نیروی حال‏، روشن‌بینی، منشا ترس، ورود به حال، زودودن ناآگاهی، زیبایی در سکون حضور می‌شکفد، رابطه، تمرین معنوی، زدودن بدن در‌د‌مند، از روابط معتاد گونه تا روابط روشن ‌بینانه، پذیرش وتسلیم ، پذیرش حال و تبدیل بیماری به روشن‌بینی شرح و بسط داده‌شده است. اکهارت توله در این کتاب به شرح روش‌هایی برای تقویت روحیه زندگی در لحظه می‌پردازد. اوراهکارهایی برای مراقبه و تقویت نیروی حال ارائه داده و زندگی در لحظه حال را برای تجربه قلمرو وجود توصیه می‌کند. این قلمرودر واقع جایگاهی پر از شادی، نشاط و آرامش است که با زندگی درون آن عشق و راز‌زندگی به ‌دست می‌آید.

تمرین قدرت حال (آموزه‌های اساسی مراقبه‌ها و تمرین‌های کتاب قدرت حال)

  • 20,000 تومان

اکهارت تله، معلم معنوی قرن معاصر است. او همچون استادان معنوی پیشین، با وضوحی بی‌انتها و بی‌تکلف می‌نویسد و پیامی ساده و در عین حال عمیق را بیان می‌کند: راهی خارج از رنج و به سمت آرامش وجود دارد. او نویسنده‌ی کتابهای "قدرت حال" , " سکون، صحبت می کند"، می‌باشد. او به‌طور گسترده‌ای سفر می‌کند و ساکن ونکوور، بریتیش کلمبیا می‌باشد. «تمام آنچه که به آن نیاز دارید پذیرش همین لحظه به طور کامل می‌باشد. آنگاه شما در اینجا و اکنون در آرامش هستید.»..

اینک و اینجا (گفتگوهایی با اکهارت تله)

  • 140,000 تومان

نفس نمی‌تواند زمان حال را تحمل کند. نفس نمی‌تواند زنده بماند در حالی ‌که شما از زمان حال آگاه هستید و با آن یکی هستید. اگر شما در حالت یکی بودن با «آن‌چه که هست» باشید، به جای گریختن و دور شدن از آن یا سعی در انکار کردن آن یا جنگیدن با آن، این امر پیشاپیش به معنای پایان نفس است. ناگهان فضای درونی باز می‌شود که در آن هیچ فکری در این لحظه برای قضاوت کردن لازم نیست؛ بلکه در عوض، پذیرش این لحظه حاکم است.

سفر به خویشتن

  • 170,000 تومان

هرچه شکل این لحظه بدتر و چالش‌برانگیزتر باشد و آن‌را بپذیرید، شما را عمیق‌تر به سوی فضا ـ آگاهيٍ شرطی‌نشده و آرامش می‌برد. بنابراین اگر شما با بلا و مصیبت دردناکی در زندگی خود روبرو شوید... بلا و مصیبتی در این لحظه رخ می‌دهد و همه چیز از هم می‌پاشد و شما با آن روبرو می‌شوید و می‌بینید که این چنینيٍ این لحظه همین است که هست. شما به‌طور کامل شکلی را که این لحظه به خود می‌گیرد، می‌پذیرید آن‌گاه ناگهان چیزی را احساس می‌کنید که واقعا قابل شرح دادن نیست و آن‌را فضا یا آرامشٍ اطرافٍ حادثه دردناک می‌نامیم. آن در میدانی از آرامش و فضا روی می‌دهد. من در این‌جا کلمه شاد و خوشحال را به کار نمی‌برم. هنگامی که آن اتفاق می‌افتد، شما شاد نیستید، هم‌چنین ناشاد هم نیستید. آن ورای شادی و ناشادی است. آرامش و صفا وجود دارد.

سکون سخن می‌گوید

  • 100,000 تومان

این کتاب واژه ها را به کار می‌گیرد تا از طریق خواندن در ذهن شما به فکر تبدیل شوند. اما این افکار معمولی نیستند، یعنی تکراری، پر سر و صدا و خودخواهانه نیستند و برای جلب توجه فریاد نمی‌کشند. افکار درون این کتاب درست مانند افکار یکایک استادان معنوی حقیقی و درست مانند سوتراهای باستانی نمی‌گویند به من نگاه کن. بلکه می‌گویند به ورای من نگاه کن. از آن‌جا که این افکار از سکون نشات گرفته‌اند، نیرومند هستند و این نیرو شما را به همان سکونی که منشا آن‌ها بوده‌، باز می‌گرداند. آن سکون، آرامش درون است و آن آرامش و سکون جوهر وجود شماست. سکون درون است که جهان را حفظ و دگرگون می‌نماید.

قدرت اکنون (راهنمایی برای روشن‌بینی معنوی)

  • 42,000 تومان

هر کس بخواهد خود را از دور باطل زندگی پرهیاهوی عصر تکنولوژی و ماشین، که ساختاری قالبی را ترویج می‌کند، آزاد شود، کتاب قدرت اکنون راهی به رهایی اوست. در این کتاب عمیق‌ترین پیوندهای انسانی و پیچیده ترین مفاهیم فلسفی و عرفانی با زبانی ساده بیان شده است. تا آنجا که در توانم بود کوشیدم که با وفاداری و تعهد به ترجمه این کتاب ارزشمند بپردازم....

یکپارچگی با زندگی

  • 25,000 تومان

در این کتاب اکهارت با روشی ساده و درعین حال بسیار عمیق به ما نشان می دهد که چگونه به وجود واقعی خود دست بیابیم. با استقرار در وجود و بودن و دوست شدن با این لحظه دیگر هرگز درد و رنجی تجربه نخواهیم کرد. در این کتاب تمرین‌هایی کوتاه و مختصر برای ورود به لحظه حال پیشنهاد می‌شود که انجام آنها بسیار شعف‌انگیز است. خواندن این کتاب و انجام تمرینات آن بسیار سریع و آسان ما را با زندگی یکی می‌کند. این یکپارچگی با زندگی چنان آرامش و صلحی به ما عطا می‌کند که آن را در هیچ جای دیگری جز همین جا درون وجود خود نمی‌توانیم پیدا کنیم. صلح و آرامشی که پایدار است و با حوادث بیرونی به هم نمی‌ریزد...

طلوع زمینی نو (کشف هدف زندگی)

  • 179,500 تومان

اکهارت تول با کتاب پرفروش «نیروی حال» که راهنمایی معنوی محسوب می‌شود به میلیون‌ها نفر الهام بخشید تا رهایی و شادی زندگی را در «زمان حال» پیدا کنند. تول در کتاب طلوع زمینی نو، این نظریات موثر و نیرومند را بسط داده تا به شما نشان دهد چطور می‌توانید وضعیت خودآگاهی‌تان را که در حال حاضر براساس ایگو قرار دارد تعالی ببخشید تا نه تنها بتوانید به شادی و رضایت در زندگی دست یابید، بلکه کلید پایان دادن به درگیری‌ها و درد و رنجی که در سراسر دنیا اشاعه یافته است را هم به دست بیاورید. تول شرح داده است که چطور وابستگی ما به ایگو ایجاد اختلالاتی می‌شود که به خشم، حسادت و ناخشنودی می‌انجامد و به خوانندگان نشان می‌دهد چطور می‌توانند به حالتی جدید در خودآگاهی خود برسند و این راه را تا رسیدن به شادی و رضایت واقعی زندگی ادامه دهند. طلوع زمینی نو کتابی روشنگر، شورانگیز و روحیه‌بخش، و بیانیه‌ای معنوی برای دستیابی به راهی بهتر برای زندگی کردن و ساختن دنیایی بهتر است.

یگانگی با کل زندگی (گزیده‌هایی الهام‌بخش از کتاب جهانی نو)

  • 45,000 تومان

من برای این برگزیده کتاب جهانی نو، بخش‌هایی را از کتاب اصلی انتخاب کرده‌ام که به نظرم برای مطالعه عمیق یا الهام‌بخش، بسیار مناسب هستند. به همین دلیل، پیشنهاد نمی‌کنم که این کتاب را از آغاز تا پایان، به ترتیب بخوانید. شیوه مفید دیگر، این است که گه‌گاه کتاب را باز کنید، صفحه یا گزیده‌ای را بخوانید و بگذارید کلمات، راه خود را به آن بعد عمیق درون که فراتر از کلام، یعنی فراتر از فکر است، بگشایند. حقیقتی که واژگان به آن اشاره دارند، یعنی بعد ازلی و ابدی آگاهی، از راه فهم ذهنی و فکر استدلالی در دسترس نیست. این کتاب چکیده جهانی نو نیست و اگر چه برخی از نکات مهم آن کتاب را در بر دارد، اما مطالب اندکی در مورد امنیت در آن گنجانده شده و هیچ مطلبی درباره بدن دردمند در آن نیامده است. به سخن دیگر، اگر می‌خواهید آن الگوهای ذهنی ـ عاطفی درونی‌تان را که مانع از پدید آمدن آگاهی تازه می‌شوند، درک کنید و تشخیص دهید، لازم است کتاب اصلی را بخوانید.

صفحه‌ی 1