اکنات ایسواران


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
براش وقت بذار دانش پرهیز از شتابزدگی
  • 33,000 تومان
  • با تخفیف: 33,000 تومان
قدرت در طوفان (گذار از تنش تعادل در زندگی و رسیدن به آرامش)
زندگی شما پیام شماست
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان

براش وقت بذار دانش پرهیز از شتابزدگی

  • 33,000 تومان

کتاب پیش رو روایتی داستانی دارد و با خواندن آن، بارها و بارها خود را در موقعیتی آشنا می‌یابیم؛ جایی که به طور معمول از کوره درمی‌رویم یا اوقاتمان تلخ می‌شود - در کارهایی چون ایستادن در صف، ماندن پشت خط تلفن، خرید با کودکان شاد و سرزنده‌ای که قلق و رفتارهای خاص خود را دارند. اما ما این‌جا همه این روایات را از زوایه دید ایسواران مشاهده می‌کنیم. از دیدگاه ذهنی آرام، از موقعیت‌هایی آشنا پرده‌برداری می‌شود. ما با موقعیت‌هایی روبه‌رو می‌شویم که هرگز فکرش را هم نمی‌کردیم؛ راه و روش‌هایی برای تغییر در نحوه واکنش ما به مسائل و با عمل کردن ما به آن راه‌های اندک و کوچک به آرامی تغییرات در زندگی ما آغاز می‌گردد. یک ذهن آرام و به دور از هر گونه شتاب‌زدگی، در هر لحظه درهای اکتشافات را روی ما می گشاید. ما مجبور نیستیم شرایط پیرامون خود را تغییر دهیم؛ بلکه خیلی ساده نیازمند ذهنی آرام هستیم.

قدرت در طوفان (گذار از تنش تعادل در زندگی و رسیدن به آرامش)

  • 35,000 تومان

اکنات ایسواران چهل سال تمام وقت خود را صرف آموزش مردان و زنان معمولی کرد تا به آن‌ها بفهماند چطور می‌توانند خود را در شرایط و موقعیت‌های بحرانی آرام سازند، به گونه‌ای که این آموزه‌ها آن‌ها را تبدیل به یک مرکز قدرت برای خود و اطرافیانشان گرداند. این مهم ساده و سریع به دست نمی‌آید، و باید یاد بگیریم آن را در سراسر عمر خود به دست آوریم. با این وجود، هنگامی که تکنیک‌های ساده این کتاب را امتحان می‌کنید، متوجه تغییرات تقریبا سریع آن در خود خواهید شد. در هر فصل، سه بخش را ملاحظه می‌کنید: مقدمه‌ای که ایده‌های ناب ایسواران را در خصوص مشکلات و چالش‌هایی که مردم عادی با آن‌ها دست به گریبان هستند، ارائه می‌نماید. مقالات، که در هر کدام یک فرضیه کلیدی عنوان می‌گردد، مانند این که چطور زندگی در زمان حال، به ما در حفظ آرامش و ایجاد امنیت کمک می‌کند. بخش سوم هم به تمرین‌هایی بر پایه سال‌ها تجربه اختصاص یافته است.

زندگی شما پیام شماست

  • 45,000 تومان

تک‌تک اندیش‌های شما و کارهایی که انجام می‌دهید، در زندگی شخصی‌یان اثر گذار است. این کتاب کاربردی و الهام بخش، به شما نشان می‌دهد که چگونه با هماهنگی کامل با بالاترین آرمان‌های خود زندگی کنید، آن هم با سلطه بر درون خویشتن، دنیایی از فکر‌ها، اندیشه‌ها، آرزوها و احساس‌ها. زندگی شما پیام شماست را بخوانید و یاد بگیرید که زندگی شخصی خویش را پیامیاز امید، عشق و مقصود سازید.

صفحه‌ی 1