اندرو مکارتی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

500 نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

  • 88,000 تومان

امروزهء شبکه‌های اجتماعی عملا به جایی رسیده‌اند که هم کار جذب مشتریان جدید را انجام می‌دهند و هم فرایندهای ارتباطی با مشتریان را تسهیل می‌کنند. اما حضور در این رسانه‌هاء بدون برنامه‌ریزی و استراتژی اصولی و استانداردء نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت. در این کتاب تلاش کرده‌ایم با دسته‌بندی کردن شبکه‌های اجتماعیء به جزئیات حضور در هر یک از از آن‌ها بپردازیم و با اشاره به تفاوت ماهیت این رسانه‌‌هاء قوانینء شرایط و پیش‌نیازهای حضور و فعالیت موثر در آن‌ها را بررسی کنیم. با مطالعه این کتابء می‌توانید یک حضور موثر در فضای شبکه‌های اجتماعی را تجربه کنید.

500 نکته بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی (راهبردها توصیه‌ها و نکات ضروری برای فیسبوک توئیتر اینستاگرام پینترست لینکدین یوتیوب اسنپ‌چت)

  • 195,000 تومان

92 درصد شرکت‌کنندگان در یک نظرسنجی در سال 2017 اعلام کردند که بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی، برای کسب و کارشان اهمیت بالایی دارد. اگر تاکنون از شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ و گسترش فعالیت حرفه‌ای خود استفاده نکرده‌اید یا راهی که رفته‌اید به موفقیت ختم نشده، می‌توانید با آموختن این 500 نکته و راهنمایی کارشناسانه، کسب و کار خود را در محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک،‌توئیتر، یوتیوب، گوگل‌پلاس و اینستاگرام ارتقا دهید. برندسازی، جذب و حفظ مشتری، ارتباط قوی و طولانی مدت با مشتریان، به اشتراک‌گذاری محتوا، مدیریت و زمان‌بندی انتشار مطالب و ده‌ها مطلبی که به شما در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی کمک خواهد کرد، نکاتی است که اندرو مکارتی با شما به اشتراک گذاشته است.‌

صفحه‌ی 1