امیر اخلاصی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تحقیقات بازاریابی
  • 250,000 تومان
  • با تخفیف: 250,000 تومان
برندسازی برای اشخاص
  • 295,000 تومان
  • با تخفیف: 295,000 تومان
اصول برندسازی (با رویکرد ارتباطات یکپارچه بازاریابی)

تحقیقات بازاریابی

  • 250,000 تومان

این کتاب حاصل سال‌ها تدریس درس تحقیقات بازاریابی در دانشگاه‌های تهران و صنعتی شریف برای دانشجویان MBA و کسب‌وکار و نیز انجام پروژه‌های متعدد تحقیقات بازرایابی توسط مولف می‌باشد. رویکرد کتاب کاربردی است. مطلب اصلی آن مدیران و صاحبان کسب و کارء دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته MBA و متخصصان بازاریابی است که باید این حداقل از اصول تحقیقات بازاریابی را به عنوان ابزار کار خود بدانند. جوهره اصلی کتابء معرفی تحقیقات بازاریابی به عنوان یک زیرسیستم از سیستم‌های اطلاعات بازار استء کتاب سعی می‌کند این ذهنیت را در مخاطب تقویت کند که تصمیم‌گیری در کسب‌وکار بدون داشتن اطلاعات بازار ریسک بالایی دارد.

برندسازی برای اشخاص

  • 295,000 تومان

برندسازی، در واقع، یک «قدرت نرم» است. همانند اصولی که در مورد برندسازی در مورد محصول ذکر شده، در مورد اشخاص ذکر شده، در مورد اشخاص هم خیلی سخت است که فکر کنیم صرفا مدرک تحصیلی، تجربه یا عناوین می‌توانند موجب موفقیت فرد شوند . خواه نا‌خواه برندسازی و قدرت نرم بر همه ابعاد زندگی روزمره‌مان تاثیرگذار است؛ چون بسیار مهم است که دیگران راجع به ما چه فکر می‌کنند. در دنیای کسب و کار هم، به ندرت پیش می‌آید که ما موقع انتخاب و خرید محصولی، صرفا به ابعاد سخت آن «ابعاد کمیت‌پذیر» توجه کنیم. حتی در مورد محصولاتی که درگیری بالای مشتری را می‌طلبد، مثل اتومبیل، عمدتا به این موضوع توجه می‌کنیم که برند چه چیزی را به ما می‌گوید. در مورد اشخاص هم به همین ترتیب می‌توانیم بگوییم که صرفا مواردی که در بالا ذکر شد عامل موفقیت فرد نیست. موفقیت در کسب و کار، مثل موفقیت در برند، به این بستگی دارد که دیگران در مورد ما چطور فکر می‌کنند و چه ادراکی از ما دارند.

اصول برندسازی (با رویکرد ارتباطات یکپارچه بازاریابی)

  • 395,000 تومان

در کسب و کار مدرن ، برند، حرف اول و آخر را می‌زند. برند ادراکی است که مشتری بر اثر تجربیات قبلی استفاده از محصولات یا شنیده‌هایش از بازار در ذهن دارد. برای ایجاد برند 2 سنگ بنای اصلی مورد نیاز است : عملکرد محصولات و ارتباطات یکپارچه بازاریابی. برندسازی نیز فعالیتی است که در آن تصویری از برند در قلب و ذهن مشتری ایجاد می‌شود. در فرآیند برندسازی سعی می‌شود بر ادراک افراد تاثیر گذاشته شود این کتاب سعی می‌کند با نکته‌بینی و دقت هرچه بیشتر ، همه حوزه‌های ارتباطات یکپارچه بازاریابی در ساخت برند را مورد بررسی قرار دهد.

صفحه‌ی 1