الیزابت کوبلر راس


تولیدکننده





بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
در باب زندگی پس از مرگ
  • 61,000 تومان
  • با تخفیف: 61,000 تومان
زندگی پس از مرگ
  • 23,000 تومان
  • با تخفیف: 23,000 تومان
چرخ زندگی (یادداشتی درباره زندگی و مرگ)
  • 290,000 تومان
  • با تخفیف: 290,000 تومان
پایان راه (پیرامون مرگ و مردن)
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان

در باب زندگی پس از مرگ

  • 61,000 تومان

مرگ این جنبه پیدا و پنهان هستی که در سرشت همه هست و در باور هیچ‌کس نیست، یک جستجوگر است. او برای همیشه به دنبال ماست و سرانجام با یکدیگر ملاقات خواهیم کرد. هرگز کسی از جان پس از مرگ باز نگشته است. حقایق نهفته در مرگ برای همیشه چون رازی سر به مهر باقی خواهد ماند. مرگ همچون آیینه‌ای است که زندگی را منعکس می‌کند. در نهایت همه ما آماده صلح با مرگ می‌شویم.

زندگی پس از مرگ

  • 23,000 تومان

. چهار مقاله الهام بخش دکتر الیزابت کابلر راس به عنوان بانویی پیشرو در جنبش آسایشگاهی یکی از اولین محققینی بود که با ارائه دادن تصور کلی از پنج مرحله مرگ بی‌پرده در مورد ارتباط ما با مرگ بحث کرد. کار او زندگی افراد بیشماری را هنگام رو‌به‌رو شدن با دوره‌های حزن‌آلود تحت‌تاثیر قرار داد. این مجموعه برجسته از جهار مقاله - بر‌اساس مطالعات ایشان از بیش از بیست‌هزار فرد که تجربه نزدیک به مرگ داشته‌اند - یافته‌های دقیق، بکر و نیز مباحثه‌آمیز او بر مرگ، احتضار و زندگی پس از مرگ را روشن می‌سازد. زندگی پس از مرگ اکنون با پیش‌گفتاری جدید از کارولین مایس که چشم‌اندازی ویژه از دکتر کابلر راس را ارائه می‌دهد، نوشته‌ای است که ما را به چالش می‌کشد و ترغیب می‌کند تا به پایان زندگی دست‌یابیم؛ آن ‌هم نه با ترس و آشفتگی بلکه با بصیرت و عشق شفقت‌آمیز. . «الیزابت کابلر راس بحث درباره یک افسانه فرهنگی را پیش می‌کشد و آن را درست به دو نیمه می‌شکافد، او خود مرگ را مرگ را مورد بحث قرار می‌دهد. در نظر من او یکی از پیشگامان عصرمان است.» کارولین مایس، از پیشگفتار الیزابت کابلر راس (2004-1926) نویسنده‌ای با بیش از بیست عنوان کتاب پر‌فروش است که شامل پیشگامانه‌ای درباره مرگ و احتضار است. او شاخص‌ترین متخصص جهان در موضوع مرگ و احتضار بود و با هزاران بیمار کاملا لاعلاج کار کرد.

همدلی با بیماران رو به مرگ (آن‌چه پزشکان پرستاران و خانواده‌ها از بیماران رو به مرگ می‌آموزند)

  • 43,000 تومان

کتاب «همدلی با بیماران رو به مرگ» الیزابت کوبلر راس، آداب اقتدارگرایانه و تعصب‌آمیز را به چالش می‌کشد. در دوره‌ای که اهل حرفه پزشکی از بیماری‌های پیشرفته در لفافه و با اگر و مگر حرف می‌زدند، دکتر راس نه تنها با بیماران درباره بیماری آن‌ها صحبت می‌کرد، بلکه به طور اصولی و به دقت حرف‌های آن‌ها را گوش می‌داد.

چرخ زندگی (یادداشتی درباره زندگی و مرگ)

  • 290,000 تومان

فاصله یک بار تولد تا مرگ را به جای ده‌ها و ده‌ها تن زیستن، شاهکاری است که گاه به ندرت در ترسیم خطوط عمر انسان‌هایی ممتاز خلق می‌شود و زندگی نگارنده کتاب حاضر از این دست زیستن‌های دشوار و پر تب و تاب، مسوولانه و رزمجویانه و در عین حال عاشقانه و گیر است. این اثر را نمی‌توان صرفا زندگی‌نامه و شرح حال نویسنده دانست، چرا که عناصر تفکر خلاق و بدیع، تخیل بی‌کران و عشق و ایمان و امیدی ژرف آن را ورای واقعیت محسوس و متعارف قرار می‌دهد و مسلما از آثار داستانی، تخیلی نیز کاملا متمایز و به دور است، چون حقیقیت حیات انسانی است که برای نخستین بار با شهامت به جهانیان ندا می‌دهد، باید تا زمان بدرود زندگی کنیم، و سپس گامی جسورانه‌تر برمی‌دارد و بی‌پروا اعلام می‌دارد، اصلا مرگ وجود ندارد.

پایان راه (پیرامون مرگ و مردن)

  • 180,000 تومان

کتاب حاضر پیرامون مرگ و مردن یکی از مشهورترین بررسی‌های آسیب‌شناختی عصر ما و یکی از آثار کلاسیک در این حوزه‌ی اندیشه‌ی بشری است. لازم به ذکر است که دیکتر الیزابت کوبلر راس در این کتاب که در اصل زندگی‌نامه اوست، به پژوهش‌های خود پیرامون مرگ و مردن می‌پردازد.

صفحه‌ی 1