الهام فلاح


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اسب چوبی
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
کسی خانه نیست
  • 44,000 تومان
  • با تخفیف: 44,000 تومان
خون‌خواهی
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان
نفرین جغد
  • 22,000 تومان
  • با تخفیف: 22,000 تومان
به من نگاه کن
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
نفرین گربه
  • 23,000 تومان
  • با تخفیف: 23,000 تومان
زال و رودابه (عشق‌های فراموش شده )
  • 56,000 تومان
  • با تخفیف: 56,000 تومان

اسب چوبی

  • 160,000 تومان

اسب چوبی روایت کسانی است که با همه تقلاهایشان حتی یک قدم هم در مسیر بهبود زندگی‌شان پیش نمی‌روند. روایت همه زنانی است که عشقی در دل دارند و هراسان‌اند از بازگوی آن و پای بسته به زنجیری‌اند که به دست زنانی دیگر بافته شده.

کسی خانه نیست

  • 44,000 تومان

کتاب کسی خانه نیست شامل مجموعه‌ای از داستان‌های شگفت‌انگیز و غیرقابل پیش‌بینی است که وضعیت واقعی زنان در جامعه‌ی کنونی ایران را به تصویر می‌کشد و با صدای خود نویسنده روایت می‌شود. برای نخستین‌بار است که در تاریخ ادبیات ایران، جمعی از زنان نویسنده گرد هم آمده‌اند تا با داستان‌های خود چهره حقیقی زن ایرانی را برای همگان به تصویر بکشند. «کسی خانه نیست» مجموعه‌ای ناب و ویژه برای کشف چهره حقیقی روابط در جهان امروز است. داستان‌های این اثر بدون هیچ‌گونه ممیزی، اغراق و سیاه‌نمایی برای هر چه صریح‌تر نشان دادن وضعیت واقعی زنان در ایران کنونی است. کتاب صوتی «کسی خانه نیست» حاوی داستان‌های زیبایی است که نویسندگان بسیاری از قبیل ناهید طباطبایی، الهام فلاح، شیوا مقانلو، عالیه عطایی، فرشته احمدی، الهامه کاغذچی، ضحی کاظمی، ساناز زمانی، فرشته نوبخت، تکتم توسلی، مهسا ملک‌مرزبان، مریم سمیع‌زادگان، آتوسا زرنگارزاده شیرازی و افسانه احمدی در نگارش آن‌ها دست داشته‌اند و هر یک از آن‌ها، به روایت داستان خود به طوری که باید شنیده شود، می‌پردازد. تاریخ را مردان به نگارش درآورده‌اند؛ اما هیچ تاریخی نمی‌تواند در برابر حضور مقتدر واژه‌ها جدا از جنسیت، عرض اندام کند یا کمر به حذف ببندد. اما در تاریخی که اغلب به دست مردان نوشته شده و اجتماعی مذکر دارد، زنان برای کسب کم‌ترین حقوق خود با مشکلات بسیاری برخورد می‌کنند که پرداختن به این حق و شرایط این حقوق، در اندازه‌ی این کوتاه نوشته نیست. نویسندگان این مجموعه گزیده‌ای از زنان نویسنده معاصر هستند که از چهره‌های درخشان داستان امروز ایران به شمار می‌آیند. نویسندگان این مجموعه، هم از جهت کسوت و گروه سنی و هم از جهت گوناگونی و تنوع تجارب زیسته و مهارت‌های نویسندگی متنوع هستند که موجب می‌شود مجموعه‌ای چند رنگ از همه نوع قشر، سلیقه و نگاه و قلم تهیه شود.

خون‌خواهی

  • 28,000 تومان

با این دختر همه ضجه‌های عمه عذرا را از یاد می‌برد. خانه‌شان را که شده بود جهنم. اتوبوس‌های آزادگان را که هر کدامشان که از مرز رد می‌شدند مادر می‌افتاد به صرافت تهیه و تدارک که این‌بار محمد همراهشان است و از محمد هیچ خبری نمی‌شد. حنیف را فراموش می‌کرد که او با دست‌های خودش قرآن گرفته بود بالای سر بنده تواب خداوند که برود با همخون‌های پدری‌اش بجنگد که از عاق عمه برهد. احمد مطمئن بود با این دختر جنگ را فراموش می‌کند. هم جنگ و هم سایه سیاهش را. آن شب تا صبح نخوابید. لرزید و تب کرد و خیال کرد به آن احساس مسئولیت خدشه‌ناپذیرش نسبت به بتی خیانت کرده. این همه سال به هیچ دختری نگاه نکرده بود حتی به آن یک نظر حلال. زیر بار خواهش و التماس مادر و خواهرها برای دسته گل به د ست راهی خانه مردم شدن نرفته بود. منتظر بود تکلیف بتی روشن شود. بتی اگر مال محمد نمی‌شد، به کسی جز او نمی‌رسید. نمی‌توانست بتی را به امان خدا رها کند.

نفرین جغد

  • 22,000 تومان

بامداد شاگرد اول شده. مگر ممکن است کسی که تا به حال توی مدرسه دیده نشده شاگرد اول بشود؟ آرتین و سامی با کمک نارگل برای کشف راز بامداد و شاگرد اولی‌اش کلی نقشه پر دردسر کشیدند و فهمیدند پای یک جغد مرموز خارش‌آور در میان است. بعضی آدم‌ها نمی‌دانند جای پرنده توی آسمان است نه توی قفس. برای همین هم نمی‌دانند بعضی پرنده‌ها چه نیروهای عجیبی دارند. درست مثل جغدی که توی یک قفس در خانه بامداد زندگی می‌کند. آیا آرتین و سامی و نارگل می‌توانند نفرین این جغد را باطل کنند و بامداد را نجات دهند؟

به من نگاه کن

  • 45,000 تومان

شب جا پهن کردیم روی پشت بوم. خوب یادمه. تابستون بود. پسرا زود خوابیدن. من اما خوابم نمی‌برد. مادرم خزید زیر لحاف و پشتشو کرد به آقاجون. آقاجون داشت گریه می‌کرد. من دیدم. یه قطره از گوشه چشمش چکید. یه‌باره گفت: «مسروره اون دختره رو یادته، اون که شعر می‌گفت؟» مادرم جلدی روشو گردوند سمت آقاجونم. آقاجون گفت: «یادته، مسروره، شعراشو خودم فرستادم تهران که تو مجله چاپ کنن؟» مادر نمی‌خواست لو بده که یادشه. که مثلا خیلی هم چیز مهمی نبوده. خدا بیامرز تا روز آخری که تو اون محل بودیم ترس از دخترای ترگل ور گل اون دبیرستان تو دلش بود. آقاجونم باز اشکش چکید. گفت: «کشتنش. آخرش نفسش بند اومد.» آقاجونمو هیچ‌وقت اونجوری ندیده بودم. صب فرداش کل رضاییه می‌دونستن اون تازه‌عروس شاعر مسلکو شوهرش کشته. اونم سر دو خط نامه که یه بابایی از تهران براش فرستاده بود و تمجیدشو کرده بود...

نفرین گربه

  • 23,000 تومان

بعضی از آدم‌ها فکر می‌کنند هر بلایی دلشان خواست می‌توانند سر گربه‌ها بیاورند و بعد هم قسر دربروند. غافل از این‌که بعضی از گربه‌ها «قدرت جادویی» دارند و می‌توانند روزگار آدم‌ها را سیاه کنند. «آرتین» و «سینا» و «گیلی» برای سردرآوردن از نفرین جادویی مرموزی راهی سفری ترسناک می‌شوند و سر از خانه‌ای عجیب وسط جنگلی بارانی درمی‌آورند. یعنی کدام نیروی شیطانی انتظار آن‌ها را می‌کشد؟

زال و رودابه (عشق‌های فراموش شده )

  • 56,000 تومان

هوای شب‌های بهار هنوز سوز زمستانه داشت و قلب عاشق رودابه رمق و توان ایستادن را از او گرفت. زال که اوضاع را این طور دید شال گردنش را گشوده و روی زمین پهن کرد. دست به سوی رو دابه دراز کرد. بی‌هیچ سخنی از او تقاضا کرد دستش را بگیرد و به کمک مردانه‌ی او برای نشستن بر زمین پاسخ رد ندهد. رودابه به عمرش با مردی جز پدرش و کاتبی که به او مشق و نوشتن می‌آموخت هم کلام و هم نظر نشده بود. با شرمی آموخته با ترس به بازوی ستبر زال تکیه کرد و آرام نشست. زال نزدیکش نشست. چند لحظه سکوت بینشان حکفرما بود. زال از تبی داغ می‌سوخت و رودابه در سرمایی که وجودش را در برگرفته بود تقلا می‌کرد زنده بماند.

صفحه‌ی 1