ال جینی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اهمیت بامزه‌بودن (چرا در زندگی به لطیفه بیشتری نیاز داریم)
اندر مزایای تنبلی (در ستایش بازی و تن‌آسایی و تعطیلات)
چرا خوب بودن دشوار است
  • 13,000 تومان
  • با تخفیف: 13,000 تومان

اهمیت بامزه‌بودن (چرا در زندگی به لطیفه بیشتری نیاز داریم)

  • 80,000 تومان

شوخ‌طبعی نوعی سوگواری و تمسخر شرایط انسانی است. آدم شوخ‌طبع، غم‌انگیزی و ترسناکی شرایط انسانی را می‌پذیرد و سپس درباره‌اش حرف می‌زند، با آن تفریح می‌کند، به آن می‌خندد و واکنش‌های ضعیف و عاجزانه بشر به آن را به ریشخند می‌گیرد. این کار ما را از وحشت رهایی می‌بخشد. شوخ‌طبعی، درمانی برای زندگی نیست، بلکه می‌تواندنوعی بی‌حسی موقت و موثر باشد! خنده انسانیت ما را نشان می‌دهد و تقویت می‌کند، امید را برمی‌انگیزد و به ما امکان می‌دهد که زندگی را موقرانه تاب بیاوریم. هم جدیت و هم خریت، از اجزای ضروری یک زندگی بامعنا هستند.

اندر مزایای تنبلی (در ستایش بازی و تن‌آسایی و تعطیلات)

  • 68,000 تومان

این کتاب‌ها فلسفه را ساده نمی‌کنند بلکه ازابهت هراس‌آور فلسفه می‌کاهند. خواننده ممکن است خواندن این کتاب‌ها را به امید یافتن پاسخ‌های روشن آغاز کند: پاسخی برای مسئله‌ی تنهایی‌اش، چرایی مرگ، منشأ ملال و دل‌زدگی ... اما انتظار اینکه کتابی یا کسی در چند صفحه یا فلان تعداد نکته به ما بگوید چطور زندگی کنیم و چگونه خوشبخت شویم، در واقع یک جور انکار مسئولیت شخصی انسان است. پاسخی قطعی و ابدی که مناسب حال همه کس باشد وجود ندارد. کتاب‌هایی که چنین مدعاهایی دارند قطعا فریبکارند. کتاب‌های این مجموعه نسخه نمی‌پیچند و سیاهه‌ای از اعمال نیک و بد پیش روی شما نمی‌گذارند؛ بلکه می‌خواهند به فهم بهتر زندگی و پرسش‌ها و تجربه‌هایمان کمک کنند؛ چراغی بیفروزند تا در این اتاق تاریک زندگی و در لحظات دشوار، درکمان از پرسش‌های بی پایان انسانی روشن‌تر شود، بدانیم فیلسوفان و حکیمان جهان به این پرسش‌ها چطور فکر کرده‌اند؛ تا با فهم دقیق تر و دیدی بازتر بتوانیم در زندگی‌مان تصمیم بگیریم، مسئولیت تصمیم‌مان را شجاعانه بر عهده بگیریم و با عواقب تصمیم‌هایمان آگاهانه روبرو شویم.‌

چرا خوب بودن دشوار است

  • 13,000 تومان

درستکار بودن برای انسان‌ها دشوار است، زیرا درمی‌یابند بیرون کشیدن خود از سایه خویشتن کاری دشوار است. درستکار بودن بنا به دلایل بر حق و با هدف معین فقط وقتی ممکن است که بتوانیم از خود فراتر برویم یا به عبارتی، عمدا خود را فراموش کنیم. باید بتوانیم به ماورای جهان درونی و منافع شخصی خود بنگریم. باید بتوانیم حتی موقتا بیش‌تر از خودگذشته باشیم تا خودخواه.

صفحه‌ی 1