اصغر عبداللهی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
در کلمات هم می‌شود سفر کرد
  • 72,000 تومان
  • با تخفیف: 72,000 تومان
هاملت در نم‌نم باران (مجموعه داستان)
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان
قصه‌ها از کجا می‌آیند (از فیلم‌نامه‌نویسی و زندگی)

در کلمات هم می‌شود سفر کرد

  • 72,000 تومان

این مجموعه حاصل برخی سفرهای اصغر عبداللهی در سال‌های دور و نزدیک است، مانده در ذهن او تا روزگاری دیگر همراه با تخیلی داستانی آن‌ها را بنویسد و با نوشتن جزئیات‌شان باز هم به لذت روزگار سفر برسد. البته حافظه درخشان او نیز تصویرهای این سفرنامه‌ها را رنگین کرده است.

هاملت در نم‌نم باران (مجموعه داستان)

  • 38,000 تومان

مجموعه هاملت در نم‌نم باران مشتمل است بر چهار داستان کوتاه که هر کدام‌شان با یکی از شخصیت‌های شناخته‌شده تاریخ نمایش مانند اتللو یا هدا گابلر ارتباط دارند. داستان‌‌هایی که در آن‌ها جهان آدم‌های آرمان‌گرا، تیپاخورده یا فراموش‌شده‌ای را می‌بینیم که می‌خواهند در فضای بسته‌ای خود را ارتقا بدهند و جهان را به چنگ بیاورند. قدرت عبداللهی در ساختن روایت‌های نفس‌گیر، مملو از جزئیات و البته شخصیت‌پردازی‌های استادانه، این کتاب را به مجموعه‌ای مهم تبدیل کرده است. همچنین سرک کشیدن او به سال‌های دهه بیست خورشیدی و روایت تاریخی‌ای که در پس ماجرا می‌گذرد نیز به شخصیت‌های او عمقی مضاعف بخشیده است. شخصیت‌هایی که در تندباد حوادث سیاسی و اجتماعی قرار گرفته‌اند و تاریخ همچون سیل برایشان فرود آمده است. هاملت در نم‌نم باران درک تجربه‌ای متفاوت است در داستان‌نویسی عبداللهی، که حاضر شده بعد از چند دهه کتاب داستان تازه‌ای منتشر کند.

قصه‌ها از کجا می‌آیند (از فیلم‌نامه‌نویسی و زندگی)

  • 58,000 تومان

کتاب قصه‌ها از کجا می‌آیند اولین کتاب از مجموعه‌ی «تجربه‌ی نوشتن» است و مسیر نویسنده شدن را در تجربه‌ی نوشتن جست‌وجو می‌کند، چون به نظر می‌رسد از دل تجربه‌ها و در خلال نوشتن است که نوشتن را یاد می‌گیریم. «این کتاب تجربه‌های شخصی و خاطرات خام نویسنده (در مقام فیلمنامه‌نویس البته) است، کشف نوشتن در حین نوشتن.»

صفحه‌ی 1