استیون هاوکینگ


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
زندگی من استیون هاوکینگ
  • 37,000 تومان
  • با تخفیف: 37,000 تومان
جایگاه ما در جهان هستی (تئوری همه چیز) مبدا و سرنوشت عالم
پاسخ‌های کوتاه به پرسش‌های بزرگ (گالینگور)
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان

زندگی من استیون هاوکینگ

  • 37,000 تومان

کتاب تاریخچه مختصر زندگی من، اثری نوشته استیون هاوکینگ است که نخستین بار در سال 2013 انتشار یافت. این کتاب به ماجرای زندگی شگفت‌انگیز استیون هاوکینگ می‌پردازد و از دوران کودکی او در لندن پس از جنگ تا رسیدن هاوکینگ به شهرت و اعتبار بین‌المللی را مورد بررسی قرار می‌دهد. این کتاب موجز، سرگرم‌کننده و صادقانه، علاوه بر داشتن عکس‌هایی کمتر دیده شده از این دانشمند بزرگ، جنبه‌هایی از زندگی هاوکینگ را به تصویر می‌کشد که در آثار دیگر کمتر به آن پرداخته شده است: پسربچه‌ای باهوش و جستجوگر که همکلاسی‌هایش به او لقب «انیشتین» داده بودند؛ مردی شوخ و بازیگوش که بر سر وجود سیاه‌چاله‌ها با همکارانش شرط می‌بست؛ و همسر و پدری جوان که تلاش می‌کرد علاوه بر دست و پنجه نرم کردن با بیماری عصبی ALS، برای خود نامی در دنیای فیزیک و اخترشناسی دست و پا کند. کتاب تاریخچه مختصر زندگی من، با جذابیت‌های منحصر به فرد و شوخ‌طبعی‌های خاص هاوکینگ، مخاطبین را با فراز و نشیب‌های زندگی یکی از بزرگترین و تأثیرگذارترین دانشمندان چند دهه اخیر آشنا می‌کند.

جایگاه ما در جهان هستی (تئوری همه چیز) مبدا و سرنوشت عالم

  • 65,000 تومان

به خاطر بیاور که به ستاره‌ها نگاه کنی و فقط زیر پاهایت را نبینی. سعی کن چیزی را که می‌بینی درک کنی و درباره عوامل سازنده جهان به فکر فرو بروی، کنجکاو باش و زندگی هر چقدر هم که سخت به نظر آید همیشه کاری هست که بتوانی انجام دهی و در آن موفق شوی. مسئله مهم این است که تسلیم نشوی.

پاسخ‌های کوتاه به پرسش‌های بزرگ (گالینگور)

  • 130,000 تومان

از طرف دانشمندان، کارآفرینان حوزه فناوری، شخصیت‌های ارشد کسب‌ و کار، سیاستمداران و عموم مردم به‌طور مرتب از استیون هاوکینگ در خصوص افکار و ایده‌هایش درباره پرسش‌های بزرگ پرسیده می‌شد. استیون آرسیوی شخصی از پاسخ‌هایش را در قالب سخنرانی‌ها، مصاحبه‌ها و مقالات نگهداری می کرد. کتابی که هم‌اکنون در دست دارید از همان آرشیو شخصی تهیه شده و تا هنگام مرگ استیون در حال نگارش بود. این کتاب با همکاری جمعی از همکاران دانشگاهی استیون، خانواده‌اش و بنیاد استیون هاوکینگ تکمیل شده است. سوالاتی که استیون هاوکینگ در این کتاب سعی می‌کند به آن‌ها پاسخ دهد: آیا خدا وجود دارد؟ همه چیز چطور آغاز شد؟ آیا حیات هوشمند دیگری در جهان هستی وجود دارد؟ آیا می‌توانیم آینده را پیش‌بینی کنیم؟ درون یک سیاه‌چاله چه چیزی هست؟ آیا سفر در زمان امکان‌پذیر است؟ آیا یه زندگی خود روی کره زمین ادامه خواهیم داد؟ آیا فضا را مستعمره خود خواهیم کرد؟ آیا هوش مصنوعی از ما پیشی خواهد گرفت؟ چطور آینده را شکل می‌دهیم؟

صفحه‌ی 1