استفنی گاربر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اسطوره‌ای (کاراوال 2)
  • 348,000 تومان
  • با تخفیف: 348,000 تومان
پایان (کاراوال 3)
  • 375,000 تومان
  • با تخفیف: 375,000 تومان
کاراوال 1
  • 343,000 تومان
  • با تخفیف: 343,000 تومان

اسطوره‌ای (کاراوال 2)

  • 348,000 تومان

قلبی برای محافظت کردن. قرضی برای ادا کردن. بازی‌ای برای پیروز شدن. دوناتلا دراگنا پس از کشیده شدن به دل دنیای جادویی کاراوال، بالاخره موفق به فرار از دست پدر و نجات دادن خواهرش اسکارلت از ازدواجی شده که برایش رقم زده بودند. دو خواهر در واقع باید این پیروزی را جشن بگیرند، اما تلا هنوز آزاد نشده. مدتی قبل از سر بی‌چارگی با مجرمی ناشناس معامله‌ای کرده و چیزی را به او قول داده که تا به حال هیچ کس نتوانسته به دیگری تحویل دهد. اسم واقعی ارباب کاراوال، اسطوره.

پایان (کاراوال 3)

  • 375,000 تومان

عشقی که به جنگیدن بر سرش می‌ارزد. رویایی که به جان دادن در راهش می‌ارزد. پایانی که به انتظار کشیدن برایش می‌ارزد. دو ماه پیش بود که اجل‌ها از میان ورق‌ها بیرون آمدند. دو ماه پیش بود که اسطوره تاج وتخت را از آن خود ساخت. دو ماه پیش بود که تلا فهمید پسری که عاشقانه دوستش دارد، واقعی نیست. پای مرگ و زندگی وسط است، پای امپراتوری‌ها و دل انسان‌ها. در این میانه تلا باید تصمیم خود را بگیرد. یا باید به اسطوره اعتماد کند، یا به دشمن سابق خود. اسکارلت به رازی پی برده که می‌تواند زندگی‌اش را دستخوش تغییر سازد و حالا باید به سراغ انجام امری ناممکن برود. اسطوره هم باید تصمیمی بگیرد که مسیرحیاتش را تا ابد تغییر خواهد داد و هویتی جدید به او خواهد بخشید. کاراوال به پایان رسیده است، ولی شاید بزرگ‌ترین و پیچیده‌ترین بازی تازه شروع شده باشد. این بار دیگر هیچ‌کس تماشاچی بازی نخواهد بود... بلکه فقط و فقط پای برندگان در میان است و بازندگانی که همه چیز خود را خواهند باخت.

کاراوال 1

  • 343,000 تومان

آنچه راجع به کاراوال شنیده‌اید حق واقعی مطلب را ادا نمی‌کند. قضیه فراتر از بازی یا نمایش است. نزدیک‌ترین چیزی به جادو است که در این دنیا خواهید یافت... اسکارلت هرگز جزیره کوچک محل زندگی‌اش را ترک نکرده است. او به همراه تلا، خواهر محبوب و کوچک‌ترش و پدر قدرتمند و بی‌رحمشان زندگی می‌کند. پدر اسکارلت ترتیب ازدواج او را می‌دهد و اسکارلت رویای دیدارش از کاراوال را بر باد رفته می‌بیند. همان نمایشی که سالی یک بار اجرا می‌شود و تماشاگران هم در آن مشارکت می‌کنند. اما امسال دعوت‌نامه‌ای که اسکارلت مدت‌ها به انتظار آمدنش رویاپردازی کرده است، بالاخره از راه می‌رسد. تلا با کمک ملوانی مرموز، اسکارلت را یواشکی برای دیدن کاراوال راهی می‌کند اما به محض رسیدن، اسطوره، مغز متفکر و گرداننده کاراوال، تلا را می‌رباید. مشخص می‌شود کاراوال امسال حول محور تلا برگزار می‌شود و هرکس زودتر پیدایش کند، برنده است. به اسکارلت گفته‌اند که هر اتفاقی حین برگزاری کاراوال می‌افتد، چیزی جز نمایشی تما‌م‌عیار نیست...

صفحه‌ی 1