استفن کینگ


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
غبرستان حیوانات خانگی
  • 297,000 تومان
  • با تخفیف: 297,000 تومان
موسسه
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
جادوگر و گوی شیشه‌ای (برج تاریک 4)
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
اگر پای خون در میان باشد
  • 215,000 تومان
  • با تخفیف: 215,000 تومان
آقای مرسدس
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
سوار بر گلوله
  • 19,000 تومان
  • با تخفیف: 19,000 تومان
زن‌کش (1922)
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان
ارتفاع
  • 27,000 تومان
  • با تخفیف: 27,000 تومان
پنجره مخفی باغ مخفی
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
جانشین (شاهکارهای 5 میلی‌متری 14)
  • 9,000 تومان
  • با تخفیف: 9,000 تومان
عروج
  • 19,500 تومان
  • با تخفیف: 19,500 تومان
بیگانه
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان

غبرستان حیوانات خانگی

  • 297,000 تومان

وقتی لویی کرید شغل جدیدی پیدا می‌کند و خانواده‌اش را به شهرستان باصفای لادلو واقع در مین می‌برد، شروع جدیدشان آن‌قدر بی‌نقص است که باورناپذیر به نظر می‌رسد؛ اما با وجود آرامش لادلو، خطری در آن مخفی شده. مثلاً کامیون‌هایی که از کنار خانۀ زیبا و قدیمی کرید می‌گذرند سرعتشان کمی بیش از اندازه زیاد است… قبرستان مخروبه‌ای در جنگل‌های آن حوالی نیز این موضوع را تأیید می‌کند، جایی که چندین نسل از بچه‌ها حیوانات خانگی عزیزشان را در آن به خاک سپرده‌اند. علاوه بر آن لویی هشدارهایی دریافت می‌کند، چه در واقعیت و چه در عمق کابوس‌هایش، که نباید پایش را از مرزهای این گورستان کوچک فراتر بگذارد و به قبرستان دیگری برسد که با وعده‌هایی فریبنده و وسوسه‌هایی سیاه، او را فرامی‌خواند. حقیقتی دهشتناک آنجا نهفته است، چیزی وحشتناک‌تر و قدرتمندتر از مرگ. لویی درخواهد یافت که شاید مرگ بهتر باشد...

موسسه

  • 160,000 تومان

نیمه‌های شب، در یک خیابان آرام در شهر مینه پلیس، مهاجمان مخفیانه به خانه‌ای وارد می‌شوند و پس از به قتل رساندن والدین لوک الیس او را داخل یک خودروی ون مشکی می‌اندازند. تمام این عملیات کمتر از دو دقیقه زمان می‌برد. «لوک» در موسسه‌ای چشم باز می‌کند. در اتاقی که شباهت زیادی به اتاق خودش دارد، با این تفاوت که این اتاق هیچ پنجره‌ای ندارد. خارج از در اتاق او، درهای دیگری وجود دارند که پشت هر یک از آن‌‌ها کودکان دیگری با استعدادهای خاص زندانی شده‌اند. استعدادهایی نظیر قدرت کنترل ذهن و جابجایی اشیا با ذهن. همه این کودکان درست مثل "لوک" به این موسسه آورده شده‌اند و سرنوشت یکسانی دارند: نیک، کالیشا،جورج، آیریس و آوری دیکسون ده ساله. همه این کودکان در نیمه جلویی زندانی شده و دیگران، در قسمت عقبی ساکن هستند.

جادوگر و گوی شیشه‌ای (برج تاریک 4)

  • 220,000 تومان

... پیرزن زمزمه کرد: «آه، زیبای من،» و قفل آن را با انگشتان چروکیده‌اش لمس کرد. نور قرمز ضعیفی بین قوزک انگشتانش تابید و صدای تلق به گوش رسید. او که مانند پیرزنی که ساعت‌ها دویده به شدت نفس‌نفس می‌زد، جعبه را روی زمین گذاشت و در آن را باز کرد. نوری به رنگ گل رز صورتی، و بسیار محوتر و ضعیف‌تر از آنی که ماه بوسه آن را فرستاده باشد، اما به مراتب زیباتر از آن، از جعبه بیرون تابید. نور درخشان، صورت داغان و چروکیده زن را لمس کرد و لحظه‌ای دوباره آن را به صورت دختری جوان که سال‌ها پیش بدان سیما بود، مبدل ساخت.

اگر پای خون در میان باشد

  • 215,000 تومان

استفن کینگ از تجربه پنجاه ساله خود برای خلق یک کتاب جدید به بهترین نحو استفاده کرده و اغلب مانند وسیله‌ای برای کشف ایده‌ها و سبک‌های جدید در اشکال مشابه رمان‌های ترسناک عمل می‌کند. در کتاب "اگر پای خون در میان باشد" چهار داستان جدید در قالب یک کتاب ارائه می‌شود که همگی الگوهای خاص و همیشگی استفن کینگ را با همان پیچیدگی‌های همیشگی‌اش به همراه دارند. در این کتاب، استفن کینگ، نویسنده افسانه‌ای، مجموعه‌ای از چهار داستان جدید و حیرت‌انگیز - گوشی آقای هاریگان، زندگی چاک، موش و اگر پای خون در میان باشد - را ارائه می‌کند که هر کدام خواننده را به فضاهای شگفت‌انگیز و هراس‌انگیزی می‌برند. داستان گوشی آقای هاریگان سبک کلاسیک و همیشگی رمان‌های استفن کینگ را حفظ کرده و با استفاده از فناوری، ارتباط با دنیایی فراتر از قبر را ایجاد می‌کند. ماهیت ترسناک این داستان نه به دنیای مردگان در قبرهایشان، بلکه به گوشی‌های داخل جیب شخصیت‌ها برمی‌گردد. داستان زندگی چاک در واقع سه داستان مجزا در مورد زندگی‌نامه چارلز کرانتز است که به صورت برعکس روایت شده و از مرگ او آغاز می‌شود. داستان موش هم زمینه‌ای آشنا دارد که در آن یک نویسنده درگیر نوشتن یک داستان شده و چیزهای حیرت‌انگیزی را در ارتباط با دنیای اطراف تجربه می‌کند. این نویسنده که در طوفانی در خانه‌ای جنگلی بهخ دام می‌افتد، کم‌کم قادر به صحبت با یک موش و معامله‌ای جبران‌ناپذیر در ازای پول می‌شود.

آقای مرسدس

  • 170,000 تومان

آقای مرسدس جلد اول از سه گانه بیل هادجز است. داستانی جذاب و پر از معما که خواننده‌اش را به دل تعلیقی دوست‌داشتنی می‌برد و ماجراهایی را برای او رقم می‌زند که هیجانش آدرنالین خون را بالا می‌برد! در داستان با کارآگاهی بازنشسته روبه‌رو می‌شویم. زندگی او بدون هیجان و بدون هیچ اتفاق هیجان‌انگیزی جلو می‌رود، این بی هیجانی و رخوت را می‌شود از همه‌جای زندگی او، حتی اندامش که روز به روز بزرگ‌تر می‌شود، دید. او که به دنبال چیزی می‌گردد که زندگی‌اش را تغییر دهد و از یکنواختی در آورد، به یاد یک پرونده قدیمی می‌افتد. پرونده‌ای که در دست یکی از همکارانش بود و ناتمام باقی ماند. دستگیری یک قاتل روانی قطعا می‌تواند به اندازه کافی هیجان‌انگیز باشد و زندگی او را تغییر دهد! خوانندگان گودریدز این کتاب را بهترین کتاب معمایی سال 2014 می‌دانند.

سوار بر گلوله

  • 19,000 تومان

به آلن اطلاع داده می‌شود مادرش سکته مغزی کرده است. او تصمیم می‌گیرد دویست کیلومتر را طی کند تا به ملاقات مادرش در بیمارستان برود. در طول این مسیر طولانی، شبانه افرادی او را سوار می‌کنند تا این که با جرج استوب روبه‌رو می‌شود؛ فردی که دو گزینه پیش روی آلن می‌گذارد: یا مادرش بمیرد یا خودش؟

زن‌کش (1922)

  • 32,000 تومان

من همسرم را به قتل رساندم و جنازه‌اش را توی یک چاه قدیمی انداختم تا کسی آن را نبیند. پسرم در انجام این جنایت همدست من بود. البته به عنوان یک آدم چهارده ساله نمی‌توان او را مسئول دانست، در واقع این من بودم که با سوء‌استفاده از ترس‌ها و سرکوب اعتراض‌های کاملا طبیعی‌اش در طول یک دوره دوماهه او را اغفال کردم. همه چیز را به طور کامل برایتان تعریف می‌کنم. این اعتراف‌نامه من است.

ارتفاع

  • 27,000 تومان

اگر چه به نظر نمی‌رسد ظاهر اسکات کری تغییری کرده باشد اما وزن او به طور مستمر در حال کاهش است. چند چیز عجیب و غریب دیگر وجود دارد. او بدون لباس و با لباس (هر چقدر هم که لباس‌هایش سنگین باشد) وزنی یکسان دارد، اسکات در این باره زیاد کنجکاوی نمی‌کند. فقط می‌خواهد این موضوع را به کسی بگوید و برای این به دکتر باب اعتماد می‌کند. در شهر کوچک کسل راک (که بسیاری از داستان‌های استیفن کینگ در آن رخ می‌دهد) اسکات درگیر جنگی سطح پایین - اما رو به افزایش - با دو زن همسایه‌اش (یک زوج) است که سگ‌هایشان چمن جلوی خانه او را برای قضای حاجت انتخاب می‌کنند. رفتار یکی از زنان دوستانه است؛ اما دیگری، سرد همچون یخ است. هر دوی آن‌ها با هم در حال تلاش برای راه‌اندازی رستورانی جدید هستند، اما مردم کسل راک نمی‌خواهند حامی چنین زوجی باشند و محل رستوران نیز در شرف واگذاری به فرد دیگری است. هنگامی که اسکات در نهایت تصمیم می‌گیرد برای مقابله با پیشداوری‌ای مردم - از جمله پیش‌داوری خودش - به آن‌ها کمک کند. یک اتحاد نامیمون، مسابقه دوی سالانه و قضیه رازآمیز اسکات بهترین چیز را در افرادی که در بدترین شرایط خود و دیگران را تحسین کرده‌اند، نشان می‌دهد.

پنجره مخفی باغ مخفی

  • 55,000 تومان

«شما داستان من رو دزدیدید.» مردی که در ورودی در ایستاده بود، این را گفت. «شما داستان من رو دزدیدی، و در این‌باره باید پاسخگو باشید. حق، حقه و انصاف، انصاف و بدون تردید باید جواب پس بدید.» مورتون رینی که تازه از یک چرت کوتاه بیدار شده بود و هنوز خود را در نیمه‌های راه بیداری به دنیای واقعی می‌دید، اصلا نمی‌دانست که در جواب، چه باید بگوید.حرف زدن هرگز برای وی مشکل نبود. البته زمانی که در حال کار بود بیمار یا سلامت، کاملا هوشیار یا تقریبا خواب. او یک نویسنده بود. در صورت لزوم برای او کاری نداشت که دهان شخصیتی داستانی را با عکس‌العمل‌های تند و صریح پر کند. رینی دهانش را باز کرد، اما هیچ پاسخ تند و کوبنده‌ای پیدا نکرد (در واقع حتی پاسخی پیش پاافتاده هم نیافت) پس دوباره آن را بست...

جانشین (شاهکارهای 5 میلی‌متری 14)

  • 9,000 تومان

چاد همین که بیدار شد فهمید اتفاقی افتاده. نورا به خانه برگشته بود. ساعات کارش از یازده صبح تا پنج عصر بود، شش روز در هفته. روالشان این بود که چاد ساعت چهار از مدرسه برمی‌گشت و حوالی ساعت شش هم که نورا می‌رسید، شام می‌خوردند. حالا نورا روی پله‌های اضطراری پشت ساختمان نشسته بود، همان پاتوق سیگارکشی‌های چاد، و چند برگ کاغذ در دست داشت...

عروج

  • 19,500 تومان

اولین باری بود که دونالدسون را تنها می‌دید و مراقب بود پا را از چارچوب در فراتر نگذارد و یا حرکت ناگهانی‌ای نکند. دونالدسون طوری به نظر می‌رسید که انگار اگر خطایی از اسکات سر بزند از پله‌ها می‌پرد پایین و مثل یک گوزن فرار می‌کند. موهای بلوند داشت. به اندازه شریکش زیبا نبود اما چهره‌ای شیرین و چشمانی به رنگ آبی روشن داشت. ظرافت و شکنندگی خاصی در او دیده می‌شد. طوری که اسکات را یاد ظروف چینی تزئینی مادرش می‌انداخت. تصویر این که این زن توی رستوران از این قابلمه به آن قابلمه و از میان دود غذاها از این تابه می‌رود و غذاهای گیاهی را توی ظرف می‌ریزد و برای خدمتکارش رئیس‌بازی درمی‌آورد مشکل بود.

بیگانه

  • 70,000 تومان

جسد مورد تعرض قرار گرفته ی پسری یازده ساله در پارک شهر پیدا شده است. شاهدان عینی و اثر انگشت های به دست آمده به وضوح به یکی از محبوب ترین شهروندان شهر فلینت سیتی اشاره دارند. او تری میتلند، مربی لیگ بیسبال نونهالان معلم انگلیسی متاهل و پدر دو دختر است. کارآگاه رالف آندرسون، که زمانی پسرش بازیکن تیمی با مربیگری تری میتلند بوده است به سرعت و در منظر عموم مردم در ورزشگاه شهر اقدام به بازداشت تری می نماید. تری برای اثبات عدم حضور در صحنه جرم در زمان وقوع جرم، دلائلی ارائه می کند. اما کارآگاه رالف و بازپرس جنایی منطقه به آزمایشات دی ان ای استناد می کنند. همانطور که تحقیقات گسترش می یابد، پاسخ های وحشتناک شروع به پدیدار شدن می کنند، سرنوشت قهرمانان داستان استفان کینگ به دشواری فراوان می انجامد و موجب تنشی شدید و تعلیقی تقریبا غیرقابل تحمل می شود. به نظر می رسد که تری مایتلند یک پسر خوب است اما آیا او چهره دیگر خود را پوشانده است؟ هنگامی که پاسخ فرا می رسد خواننده به اوج هیجان و شوکه شدن می رسد و این کار تنها از نویسنده ای همچون استفان کینگ بر می آید.

1  صفحه‌ی 1