استفان هافمن


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هیجان در درمان (از علم تا عمل)
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
مقدمه‌ای بر درمان شناختی رفتاری نوین (راه‌حل‌های روانشناختی برای مشکلات روانی)

کتاب کار مهارت‌های مقابله با اضطراب (راهبردهای ساده مبتنی بر ذهن‌آگاهی و رویکرد شناختی رفتاری برای غلبه بر اضطراب ترس و نگرانی)

  • 80,000 تومان

کتاب کار مهارت‌های مقابله با اضطراب به قلم استفان هافمن، کارشناس متبحر و شناخته‌ شده در حوزه‌ی اضطراب، نوشته شده است که با تکیه بر تجربه‌ی بالینی خود و همکارانش و نیز بر اساس پژوهش‌های معتبر در زمینه‌ی درمان اضطراب به رشته‌ی تحریر درآمده است. در این کتاب، راهبردهای مفیدی در زمینه‌ی رسیدگی به اضطراب ارائه شده است که می‌تواند برای افراد مختلفی که با چالش‌های اضطرابی دست و پنجه نرم می‌کنند مورد استفاده قرار گیرد. در این کتاب، به طور مفصل به مشکلات و نیز راهبردهای شناختی (مرتبط با تفکر) و رفتاريِ مربوط به اضطراب پرداخته شده است و با توضیح مسائل نسبتا رایجی چون تظاهرات جسمانی اضطراب، به تعویق انداختن امور، فاجعه‌سازی و غیره، راهکارهای کاهش این موارد نیز به تفصیل ارائه شده است. می‌دانیم که به دلیل شخصیت متفاوت افراد، نمی‌توان رویکرد یکسانی را برای رسیدگی به اضطراب در همه‌‌ی افراد اتخاذ کرد؛ در همین راستا، در این کتاب، مدل‌های مداخلاتی مختلفی ارائه شده است که هریک به جنبه‌‌ی متفاوتی از مشکل اضطراب می‌پردازد. بنابراین، شما می‌توانید بنا به مشکلات خود به بخش‌های مختلف این کتاب مراجعه کنید. در عین حال، این مدل‌ها با یکدیگر مرتبط‌ هستند، پس می‌توانید شروع به خواندن کتاب کنید و مرحله به مرحله همراه با آن پیش بروید و مهارت‌های مقابله با اضطراب را یاد بگیرید و تمرین کنید.

هیجان در درمان (از علم تا عمل)

  • 100,000 تومان

کتاب حاضر بر اساس جدیدترین یافته های علمی در حوزه هیجان و انگیزش، علوم اعصاب و روانشناسی اجتماعی، روش‌های مبتکرانه‌ای برای بررسی و کار با هیجان‌ها در روان‌درمانی ارائه می‌کند. در این کتاب، استفان جی هافمن که درمانگر و پژوهشگر برجسته‌ای است در مورد چگونگی عملکرد هیجان‌ها، اینکه چه چیزی آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد و چگونه می‌توانند موجب پریشانی شوند، به خوبی توضیح می‌دهد. او با ترکیب یافته‌های حاصل از روانشناسی و علوم مغزی دست به کاری بی‌نظیر زده و فهم ما از چگونگی وارد ساختن مفهوم هیجان به فرایند درمان را بهبود بخشیده است. او راهبردهایی را ارائه می‌کند که به طرز قابل توجهی موجب بهبود و ارتقای درمان‌های مبتنی بر شواهد موجود و ترویج عاطفه مثبت و شادکامی می‌شوند. این کتاب متخصصان را هدایت می‌کند تا به مراجعان با هر تشخیصی کمک کنند تا آگاهی هیجانی خود را ارتقا داده و از تکنیک‌های تنظیم هیجان، تمرینات مبتنی بر ذهن آگاهی و سایر راهبردهای موثر استفاده کنند. بخش‌هایی که به عنوان «کاربست بالینی» ارائه شده مسائل بالینی خاصی را برجسته و موضوعات خوبی را منعکس می‌سازند. کتاب حاضر نمونه‌ای مفید است که نشان می‌دهد چگونه می‌توان یافته‌های حاصل از علوم پایه تا کارآزمایی‌های بالینی را با کار بالینی در زندگی واقعی و فراتر از مجلات علمی پیوند داد.

مقدمه‌ای بر درمان شناختی رفتاری نوین (راه‌حل‌های روانشناختی برای مشکلات روانی)

  • 79,000 تومان

کتاب حاضر، اصول بنیادی شناخت‌درمانی را در رابطه با اختلالات روانی به کار برده است. اگر چه فنون درمانی خاص، به یک مشکل و به یک بیمار خاص اختصاص دارند و برای یک مشکل و یک بیمار خاص طراحی شده‌اند ولی مبنای تمام این فن‌ها، یک مدل درمانی بنیادی واحد است. این کتاب می‌تواند منبع ارزشمندی برای درمانگران در حال آموزش دیدن و کتابی دم دستی برای درمانگران مشغول کار باشد.

صفحه‌ی 1