استفان هافمن استیون هیز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر

فراتر از دی اس ام (پیش به سوی درمان مبتنی بر فرآیند به عنوان جایگزینی برای تشخیص و درمان)

  • 230,000 تومان

روانشناسان می‌دانند که هر مراجعه‌کننده، موجودی منحصر و ماحصل ترکیب پیچیده‌ای از عوامل روانی، محیطی، ژنتیکی و عصب‌شناختی است. این در حالیست که، مدل DSM محدودیت‌های بالفعل قابل توجهی را درباره کار با مراجعان ایجاد می‌کند. این کتاب مفروضات و رویکرد DSM را به چالش می‌کشد و چشم‌انداز و برنامه خلاقانه را برای رویکرد مبتنی بر شواهد فراهم می‌آورد. نویسندگان این کتاب روشی پیشگامانه معرفی می‌کنند که دربرگیرنده راهی جدید برای تشخیص پیچیدگی رنج بشر و سعادت انسان است. شما در این کتاب شیوه‌ای انعطاف‌پذیرتر برای درمان طیف‌های گسترده‌ای از مسائل روان‌شناختی می‌یابید و در نهایت، با درک بیشتری از «فرایندهای تغییر» و چگونگی ایجاد پایه‌ای محکم برای جایگزینی تشخیص نشانگان اختلالات روانی به‌دست می‌آورید. آنچه اتفاق خواهد افتاد و گریزی از آن نیست آینده‌ای است که در آن روان‌درمانی مبتنی بر فرایند، اساس اقدامات روان‌درمانگران را تشکیل خواهد داد. در این کتاب آینده‌نگر، هیز و هافمن، مدل‌های درمانی را که بر فرایند، ابعاد، تجزیه و تحلیل عملکردی رفتار، توانایی فردی کردن و شخصی‌سازی تشخیص تاکید دارد، فراهم کرده و جایگزین‌های هیجان‌انگیزی را براساس تحقیقات علوم اعصاب، یادگیری، سازگاری و فرهنگ به‌جای طبقه‌بندی‌های سنتی در DSM و ICD ارائه می‌کنند. این کتاب منبع قابل تاملی است که باید در در قفسه‌های همه متخصصان روان‌درمانی و سلامت روان باشد.

فراسوی دی اس ام ‌(پیش به سوی جایگزین فرایندمدار برای تشخیص و درمان مشکلات روانی)

  • 95,000 تومان

حتماً شما هم به‌عنوان متخصص سلامت روان تاکنون متوجه شده‌اید که هر درمانجویی منحصر‌به‌فرد بوده و علائم او ناشی از ترکیب پیچیده‌ای از عوامل روانی، محیطی و زیستی هستند. با این حال، مدل DSM با محدودیت‌های قابل‌توجهی برای کاربرد در درمان همراه است. در این کتاب مهم، مفروضه‌ها و رویکرد مورد استفادۀ DSM به چالش کشیده شده و چشم‌انداز و برنامه‌ای مرتبط با رویکرد مبتنی بر شواهدِ فرایندمدار و متناسب با هر فرد ارائه می‌شود. این کتابِ طلایه‌دار، که به قلم متخصصان شناخته‌شده‌ای همچون استیون هیز، استفان هافمن، جوزف سیاروچی، متیو مک‌کی و بسیاری دیگر از متخصصانِ نام‌آشنا نوشته شده است، مسیر جدیدی را برای فهمِ پیچیدگی‌های رنج بشر و کامیابی او به ما نشان می‌دهد. در این کتاب نکات مهمی پیرامون انعطاف در درمانِ انواع مختلفی از مشکلات روانی خواهید یافت. در نهایت، درک بهتری از «فرایندهای تغییر» خواهید داشت و یاد می‌گیرید که چگونه بنیان نیرومندی را جهت جایگزینی با تشخیص مبتنی بر نشانگان ایجاد کنید. آیندۀ علم مداخله، فرایندمدار خواهد بود. اگر درمانگر، پژوهشگر، دانشجو، مربی یا هر متخصصی در عرصۀ سلامت روان هستید، کتاب حاضر هر آنچه برای شناختِ درمان فرایندمدار و توسعۀ رویکردی مؤثر و فردویژه نیاز دارید، در اختیارتان قرار می‌دهد.

درمان شناختی رفتاری فرایند‌مدار (دانش و صلاحیت‌های بالینی پایه‌ای درمان شناختی رفتاری مبتنی بر استانداردهای آموزشی کار گروه بین سازمانی ای بی سی تی آموزش دکتری روانشناسی شناختی و رفتاری)

  • 250,000 تومان

کتاب درمان شناختی رفتاری فرایندمدار اولین کتابی است که بر اساس توصیه‌های کارگروه بین سازمانی (ABCT) آموزش دکتری روانشناسی شناختی و رفتاری تدوین شده است و به خوبی فلسفه علم، یافته‌های تجربی و اصول و فرآیندهای بنیادی درمان شناختی رفتاری را یکپارچه می‌کند. هدف کتاب ارایه گونه‌ای از درمان شناختی رفتاری فرایندمدار و درمان مبتنی بر شواهد بر اساس نقاط قوت بسیاری از سنت‌ها و نسل‌های گوناگون رویکردهای شناختی و رفتاری است. این کتاب فرایندهای بنیادی مرتبط با آسیب‌شناسی و درمان اختلالات روانی را در سه حیطه شامل فرایندهای شناختی و هیجانی بنیادی مورد توجه قرار می‌دهد و ارتباط هر کدام از آن‌ها را با مشکلات روان‌شناختی و نحوه کاربست و چالش‌های احتمالی را مورد توجه قرار می‌دهد...

صفحه‌ی 1