اریک اشمیت جاناتان روزنبرگ آلن ایگل


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مربی جهان‌تراز (کتاب راهنمای رهبری بیل کمپبل در سیلیکون ولی)
مربی تریلیون دلاری (دستورالعمل‌های رهبری بیل کمپل از سیلیکون‌ولی)
مربی تریلیون دلاری (دستورالعمل‌های رهبری بیل کمپل از سیلیکون ولی)

مربی جهان‌تراز (کتاب راهنمای رهبری بیل کمپبل در سیلیکون ولی)

  • 65,000 تومان

این کتاب راهنمایی است برای مربی‌گریء یعنی کشف بهترین قابلیت‌های افرادء به طوری که همزمان هم پشتیبان باشید و هم چالش‌گر. - مربیان نه تنها باید از نقاط قوت و ضعف شاگردان مطلع باشندء بلکه بایستی اطمینان پیدا کنند که شاگردان از نقاط ضعف و نقاط قوت خودشان اطلاع حاصل می‌کنند. - گاهی اوقات یک مربی ممکن است فقط با رهبر «تیم» که مدیر و مسئول اجرایی استء کار کند. اما برای این‌که اثربخش تر باشیدء بایستی با همه «تیم» کار کنید.

مربی تریلیون دلاری (دستورالعمل‌های رهبری بیل کمپل از سیلیکون‌ولی)

  • 39,000 تومان

این کتاب مفید و جذاب راجع به اصول مربیگری بیل کمپبل نوشته شده است. بیل تا اوایل 40 سالگی حتی به کارلیفرنیا نیز نیامده بود و حرفه خود در کسب و کار را تنها چند سال پیش از آن آغاز کرده بود؛ با اصول و روشی که داشت باعث موفقیت استارتاپ‌ها و شرکت‌های بزرگی مانند گوگل، فیسبوک، اینتوئیت، اپل و... شده بود و به مدیران آن‌ها آموزش می‌داد. بیل برای خود اصول محکمی داشت. به عنوان مثال به کار گروهی بسیار معتقد بود و در وهله اول به گروه اهمیت می‌داد. او سعی می‌کرد تنش‌های پنهان را شناسایی کند و به حل آن‌ها بپردازد. بیل ابتدا روی تیم کار می‌کرد و سپس بر مشکل راه‌حلی می‌اندیشید. به اعتماد او زمان بحث در مورد مشکلات نباید به طول می‌انجامید و سریعا باید تصمیمی در مورد آن گرفته و به آن عمل می‌شد. «مربی تریلیون دلاری» نشان می‌دهد که برای یک مدیر خوب بودن، باید یک مربی خوب بود...

مربی تریلیون دلاری (دستورالعمل‌های رهبری بیل کمپل از سیلیکون ولی)

  • 35,000 تومان


تیم پشت کتاب «گوگل چگونه کار می‌کند»، این بار با درس‌هایی از بیل کمپل بازگشته‌اند؛ کسی که یک مربی و مدیر اسطوره‌ای بود و تحت راهبردهای او، افراد و نگرش‌هایی شکل گرفت که به ساخت شرکت‌هایی با ارزش بازار بیش از یک تریلین دلار منجر شد. بیل کمپل نقشی سازنده در رشد چندین شرکت پیشرو و از جمله گوگل، اپل و اینتوییت و پرورش دادن قهرمانان سیلکون ولی نظیر استیو جابز، لری پیج و اریک اشمیت داشت. به علاوه، این نابغه کسب و کار، با منتورینگ افراد زیادی از سرتا سر آمریکا (از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران خطرپذیر گرفته تا آموزش‌دهندگان و بازیکنان فوتبال و...)پس از مرگش در سال 2016، میراثی از شرکت‌ها در حال رشد، افراد موفق، دوستی، احترام و عشق به جا گذاشت. اریک اشمیت، جاناتان روزنبرگ و آلن ایگل که چندین دهه سابقه رهبری ارشد در گوگل را دارند، به صورت دسته اول مشاهده کرده‌اند که چگونه مردی که در گوگل با عنوان «مربی بیل» شناخته می‌شود، روابط مبتنی بر اعتماد را بنا نهاد، رشد فردی را پرورش داد و توسعه سازمانی را به شکلی پایدار ممکن ساخت. نویسندگان کتاب، برای قدردانی از منتور و مربی‌شان، و همچنین آموزش و انگیزه‌دهی به نسل‌های بعدی، آموزه‌های بیل کمپل را در این کتاب راهنما گردآوری کردند.

صفحه‌ی 1