آلیس میلر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مسیرهای زندگی (6 داستان روان‌درمانی)
  • 210,000 تومان
  • با تخفیف: 210,000 تومان
تو نباید آگاه شوی (خیانت‌های جامعه در حق کودک)
  • 230,000 تومان
  • با تخفیف: 230,000 تومان
بدن هرگز دروغ نمی‌گوید (اثرات دیرپای والدگری با نفرت)
بدن هرگز دروغ نمی‌گوید (اثرات پایدار تربیت خشن)
دلهره‌های کودکی (جستجوی خود واقعی)
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان
در جستجوی کودک فراموش‌شده (کاوشی در خویشتن خویش)
درام کودک بااستعداد بودن و جستجو برای خود واقعی
غم‌نامه کودک تیزهوش
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان

مسیرهای زندگی (6 داستان روان‌درمانی)

  • 210,000 تومان

کتابی دیگر از روانشناس مشهور سوئیسی، آلیس میلر، که به مطالعه بی‌شمار شیوه‌هایی می‌پردازد که از رهگذر آنها خانواده و تجربه‌های دوران کودکی به شخصیت افراد شکل می‌بخشند و آنان را به کسانی که هستند بدل می‌سازند. تجربه‌های آغازین عشق یا رنج چه‌سان بر روابط بزرگسالی‌مان تاثیر می‌گذارند؟ کودک‌آزاری چه تاثیری بر زندگی بعدی قربانیان دارد؟ نفرت چه‌سان ریشه می‌گیرد و رشد می‌یابد؟ آدمیان چه‌سان به رهبران فرقه‌ای یا خودکامگان سیاسی بدل می‌شوند؟ میلر از رهگذر شش داستان و دو جستار که بر روی هم مسیرهای زندگی را تشکیل می‌دهند به بررسی این پرسش‌ها و پرسش‌های دیگر می‌پردازد. روایت‌های او نشان می‌دهند که ما با شناخت و فهم گذشته خود می‌توانیم آینده‌مان را تغییر دهیم، به گونه‌ای که قادریم خویشتن را از نفرین تکرار اشتباه‌های پدر و مادر خود برهانیم. میلر در این کتاب نیز همچون دیگر کتاب‌هایش کند و کاوی ژرف از اهمیت دوران کودکی به‌دست می‌دهد.

تو نباید آگاه شوی (خیانت‌های جامعه در حق کودک)

  • 230,000 تومان

به یقین قر‌ن‌ها از تکرار این تجارب مصیبت‌بار می‌گذرد. کودکانی مظلوم که اشک‌ها از چشمان بی‌گناهشان سرازیر است. این اشک‌ها تنها نشانه درد آنهاست. کودک تنها و بی‌کس، راهی ندارد جز اینکه گریه کند و در تنهایی‌اش چون تکه چوبی در آتش درونش بسوزد و تنها این آتش است که شعله گرفته و وجود کودک را می‌سوزاند. کودک زجر می‌کشد؛ حتی نمی‌تواند با صدای نازکش جیغ بکشد، وجودش سراسر وحشت و سستی است. اگر صدای درونش را آزاد کند، زبانش را می‌سوزاند و اگر سرکوبش کند، وجودش را می‌سوزاند. در این دوراهی، کودک تنها و بی‌همدم، حیران و سرگردان است. در هر حالت، احساسات لطیفش فرو می‌پاشند؛ روحش می‌میرد و چون پیکری بی‌جان است که آماج زوال طبیعت قرار می‌گیرد. در این برزخ، کودک محکوم به نیستی است. دکتر آلیس میلر در آثارش همچون رهنمایی است که سراسر این مسیر ظلمانی را می‌شناسد؛ در یک دست فانوسی داشته و دست دیگرش را در دستان کودک می‌نهد و دلسوزانه کودک را از دالان‌های تاریک و دهشت‌بار عبور می‌دهد و در نهایت او را به انتهای ظلمت رسانده و تلألوی پرتوهای نور را بر او می‌نمایاند.

بدن هرگز دروغ نمی‌گوید (اثرات دیرپای والدگری با نفرت)

  • 105,000 تومان

در این کتاب آلیس میلر، روانکاو و نویسنده مشهور، با استفاده از تجربیات بیمارانش در کنار زندگینامه غول‌های ادبی همانند ویرجینیا وولف، فرانتس کافکا و مارسل پروست نشان می‌دهد چطور تحقیر کودک و خوار شمردن او باعث تجمع خشمی می‌شود که خود را در بزرگسالی به شکل بیماری‌های مختلف از جمله سرطان، سکته یا دیگر بیماری‌ها نشان خواهد داد. خوانندگان در این کتاب با آسیب‌های روانی آشکار و پنهان دوران کودکی مواجه خواهند شد.

بدن هرگز دروغ نمی‌گوید (اثرات پایدار تربیت خشن)

  • 150,000 تومان

این کتاب پرده از یک قانون روان - زیست‌شناختی برمی‌دارد که مدعاهای دینی و اخلاقی مدت‌های مدید آن را پنهان نگه داشته است. قسمت نخست کتاب نشان می‌دهد که این قانون چگونه زندگی و حرفه شماری از نویسندگان و شخصیت‌های مشهور را تحت تاثیر قرار داده است. بخش‌های بعدی، روش‌هایی برای برقراری ارتباط اصیل ارائه می‌دهد که می‌تواند به چرخه خطرناک خودفریبی پایان دهد و فرد را از تحمل رنج‌های جسمی رها کند.

دلهره‌های کودکی (جستجوی خود واقعی)

  • 125,000 تومان

آلیس میلر به خاطر تحقیقاتش در مورد علل و آثار آسیب‌های کودکی و به خصوص بابت کتاب پرفروش دلهرهای کودکی شهرتی جهانی یافته است. وی پس از پانزده سال،دیگر بار به سراغ آن کتاب آمده و با توجه به این که می‌گوید از چارچوب روان‌کاوی خروج کرده است در کتابش بازبینی اساسی کرده است. او بر این باور است که ریشه‌های خشونت و بی‌رحمی‌های جامعه در شیوه‌های سنتی تربیت کودکان و آموزش آن‌ها نهفته است که می‌تواند دوران کودکی را به زندان مبدل کند. نویسنده در این ویراست جدید شرح می‌دهد ما چگونه می‌توانیم از یافته‌‌های جدید او برای رهایی خود استفاده کنیم. میلر با استفاده از مثال‌های گوناگون توضیح می‌دهد چگونه می‌توانیم احساسات گم‌شده و گذشته سرکوب ‌شده خویش را بازیابیم و شروعی جدید و سالم برای خود و فرزندانمان رقم بزنیم.

در جستجوی کودک فراموش‌شده (کاوشی در خویشتن خویش)

  • 45,000 تومان

کتاب «در جستجوی کودک فراموش‌شده» به تاثیر شرایطی می‌پردازد که در آن کودک مجبور است برای کمک به مادر، زودتر از موقع رشد کند و نیازهای خود را به فراموشی بسپارد. روند شکل‌گیری شخصیت چنین فردی به شدت تحت تاثیر این موضوع قرار می‌گیرد. فرد شکنندگی‌هایی پیدا می‌کند و در مواردی قدرت خود را برای تغییر اوضاع، بیش از آن‌چه در واقع هست، تخمین می‌زند. اما همین الگو می‌تواند او را به روان‌درمانگر شدن بکشاند. فرد دست به کار درمان روانی می‌زند تا آن‌چه را برای مادر خود انجام داده (یا موفق به انجام آن نشده) را برای دیگران هم انجام دهد.

درام کودک بااستعداد بودن و جستجو برای خود واقعی

  • 120,000 تومان

ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که تشویق می‌شویم تا رنج خود را جدی تلقی نکنیم و آن را بی‌ارزش بپنداریم و یا حتی به آن بخندیم. مهم‌تر از آن، این طرز تلقی به عنوان فضیلت شناخته می‌شود و خیلی‌ها، حتی خود من در گذشته، به خاطر عدم حساسیت نسبت به سرنوشت خود و خصوصا نسبت به سرنوشت دیگران به عنوان کودک، احساس افتخار می‌کردیم. در کتاب‌هایم سعی کرده‌ام تا نشان دهم که چرا این اعتقاد مصیبت‌بار با چنین سرسختی‌ای حسن محسوب می‌شود و همچنین تلاش کرده‌ام تا شرایط فاجعه‌آمیزی که سعی در پنهان کردن آن می‌شود را نشان می‌دهم...

غم‌نامه کودک تیزهوش

  • 125,000 تومان

«غم‌نامه کودک تیزهوش» شرح و تحلیل مشکلات و مصایبی است که کودکان تیزهوش را درگیر خود می‌کند. کتاب در سه فصل تدوین شده که در فصل یکم دنیای گمشده احساسات، در جستجوی خود حقیقی، داستان درمانگر، مغز طلایی با دقت توضیح داده می‌شود. در فصل دوم افسردگی و خود بزرگ پنداری، رشد سالم، توهم عشق، افسردگی به عنوان انکار خود، مراحل افسردگی به عنوان انکار خود، مراحل افسردگی در طول درمان، سرکوبی نیازهای ضروری و ... مورد بحث قرار می‌گیرد و دست آخر چرخه معیوب تحقیر، درمان تحقیر، خود ابزاری، تنهایی تحقیرآمیز و ... بررسی می‌شود. امید است مطالعه این کتاب مورد استقبال و استفاده روانشناسان، مشاوران، مددکاران، معلمان و والدین قرار گیرد.

صفحه‌ی 1