آرسن ونگر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
درس‌های زندگی و مدیریت در سرخ و سپید
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
زندگی من در پیراهن سرخ و سفید
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
زندگی من در پیراهن سرخ و سفید
  • 52,000 تومان
  • با تخفیف: 52,000 تومان

درس‌های زندگی و مدیریت در سرخ و سپید

  • 50,000 تومان

فوتبال آهنگ کل زندگی‌ام را تعیین می‌کرد. شب‌ها وقتی به خانه برمی‌گشتم، مسابقات بیشتری را تماشا می‌کردم که مرا در مسیر کارهایی که قصد داشتم روز بعد با تیم انجام دهم، شیوه حل بعضی مشکلات و ادامه پیشرفت قرار می‌داد. وقتی به رختخواب می‌رفتم، به روزی که گذرانده بودم و روزی که در پیش داشتم، فکر می‌کردم: بازیکنان، مسابقات و جلسات تمرین، شب‌هایم را پر می‌کردند...

زندگی من در پیراهن سرخ و سفید

  • 40,000 تومان

نام آرسن ونگردر میان بزرگترین و مدبرترین مربیان تاریخ دنیای فوتبال می‌درخشد. او سابقه مربیگری چند تیم از جمله آرسنال را در کارنامه‌اش دارد، باشگاهی که بیست و دو سال خانه او بوده و بالاخره سال 2018 از این تیم جدا شد. ونگر به چندین جام مختلف با آرسنال دست یافت وآنها را به سوی قهرمانی بدون حتی یک باخت هدایت کرد. سرمربی فرانسوی به خاطر رویکرد تهاجمی تیم‌هایش، باور به اینکه فوتبال باید مخاطبانش را سرگرم کند و متد های تغذیه‌اش وتناسب اندام بازیکنان، شهره بود. او اکنون به عنوان رئیس توسعه جهانی فوتبال فیفا فعالیت می‌کند.

زندگی من در پیراهن سرخ و سفید

  • 52,000 تومان

در این کتاب آرسن ونگر، یکی از بزرگ‌ترین مربیان دنیای فوتبال، داستان زندگی خودش را برای اولین‌بار تعریف می‌کند. ونگر از داستان زندگی‌اش می‌گوید و در خلال آن اصول موفقیت را مرور می‌کند و به خواننده‌ی کتاب آموزش می‌دهد چگونه داخل و خارج زمین فوتبال قدرت رهبری داشته باشد، طوری‎که از او یاد می‌گیریم چطور در زندگی شخصی و اجتماعی پیشرفت کنیم. زندگی من در پیراهن سفید و سرخ شرح مفصل زندگی کاری اوست. ونگر برای ما تعریف می‌کند چگونه توانست در بیست‌ودو سال از مربی گمنام تیم‌های فرانسوی و ژاپنی، به سرمربی پرافتخار یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های فوتبال دنیا تبدیل شود. در جمع بزرگ‌ترین مربیان دنیا، لقب پروفسور به ونگر تعلق دارد؛ مردی که تیمی شکست‌ناپذیر و بی‌رقیب از آرسنال ساخت و چندین قهرمانی در کارنامه‌ی خود دارد. زندگی من در پیراهن سرخ و سفید را طرفداران آرسنال، هواداران فوتبال، ورزشکاران، مربیان، مدیران و همه‌ی کسانی باید بخوانند که به دنبال یافتن ابزارهای مدیریت موفق هستند. در این کتاب به سال‌های پرجنجالی پرداخته شده که به استعفای او در 2018 و سِمَت فعلی‌اش به عنوان رئیس توسعه جهانی فوتبال برای فیفا، منجر شد. ونگر تفاسیر مفصلی از بازی‌ها و رویکرد نوین‌اش به انگیزه، تفکر تیمی، تناسب اندام و برتری‌جویی آورده است. او روش فوتبال تهاجمی را در کنار این باور که بازی باید جذاب باشد، ترویج کرد.

صفحه‌ی 1