آرتور بروکس اپرا وینفری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
زندگی دلخواهت را بساز (هنر و علم شادتر شدن)
  • همراه با تخفیف
  • 240,000 تومان
  • با تخفیف: 204,000 تومان
زندگی دلخواهت را بساز (هنر و علم شادتر شدن)
  • همراه با تخفیف
  • 199,000 تومان
  • با تخفیف: 169,150 تومان
زندگی دلخواهت را بساز (علم و هنر خوشبخت‌تر زیستن)
  • همراه با تخفیف

زندگی دلخواهت را بساز (هنر و علم شادتر شدن)

  • 240,000 تومان

پروفسور «آرتور سی. بروکس» چهره سرشناسی در حوزه مدیریت و روان‌شناسی مثبت‌نگر است. او در مؤسسه‌های مختلف مرتبط با دانشگاه هاروارد، دوره‌های شادی و رهبری تدریس می‌کند. اما محبوبیت او در سطح عموم، بیش‌تر حاصل ستون «چگونه یک زندگی را بسازیم» در مجله مشهور «آتلانتیک» است.‌ اما «بروکس» به جز اینها،‌ یکی از مشهورترین سخنوران و نویسندگان حوزه روان‌شناسی سلامت و توسعه فردی است. اما «اُپْرا وینفری» حالا دیگر چهره‌ای کاملاً جهانی است و او را می‌توان یکی از تأثیرگذارترین چهره‌های دنیای ارتباطات دانست. وینفری بعد از انتشار کتاب خاطراتش و بیان نکاتی که نشان می‌داد چه زندگی سختی داشته است، ارتباط بی‌نظیری با مردم سراسر جهان ایجاد کرد، اما پیش از آن با اجرای برنامه تلویزیونی مخصوص خودش، میلیون‌ها بیننده را به مدت 25 سال پای تلویزیون نشاند و به آنها برای زندگی روحیه داد. «وینفری» به عنوان یک انسان‌دوست مشهور و البته ثروتمند،‌ یکی از تحسین‌برانگیزترین چهره‌های جهان است. زندگی دلخواهت را بساز حاصل همکاری بروکس و وینفری است، اما آن‌ها تاحدی مرز شخصی افکار خود را نیز به ما نشان می‌دهند. کتاب دو بخش کلی دارد که اولی را می‌توان صرفا مقدمه‌ای طولانی دانست. در بخش نخست دو نویسنده به‌طور جداگانه تعریف خودشان را از شادی تشریح می‌کنند،‌ اما بخش دوم با نام مدیریت احساسات خود در واقع بخش اصلی کتاب است که در آن خواننده با وجوه مختلف شادی و راه‌های رسیدن به آن آشنا می‌شود.

زندگی دلخواهت را بساز (هنر و علم شادتر شدن)

  • 199,000 تومان

در کتاب «زندگی دلخواهت را بساز» آرتور سی. بروکس و اپرا وینفری، فارغ از اینکه وضعیت شما تا چه حد چالش‌برانگیز است، از شما دعوت می‌کنند تا سفری به سوی زیست بهتر و شادی درونی را آغاز کنید. این دو به مدد علم و انباشت سال‌ها تجربه پیرامون کمک به افراد- در جهت تبدیل ایده‌های خود به عمل- به شما خواهند گفت که چگونه هم‌اکنون، زندگی خود را ارتقا دهید، بی‌آنکه چشم‌انتظار تغییر در دنیای بیرونی بمانید. بروکس و وینفری، با بینش، روشن‌ضمیری و امید، نشان می‌دهند که ابزار‌های خودمدیریتی عاطفی، چگونه می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن، زندگی شما را دست‌خوش تغییر کنند. آنها با اتخاذ شیوه‌هایی عملی که مبتنی بر سال‌ها پژوهش آکادمیک و دهه‌ها گفتگوی بی‌واسطه با افراد مختلف است، چهار ستون شاد زیستن را متصور می‌شوند: خانواده، دوستان، کار و ایمان. آنها در طول این مسیر مطالعاتی، خردی را که از جانب زندگی و کار خود به‌دست آورند را با شما به اشتراک خواهند گذاشت. در این بین، شما نیز شاهد زیست افرادی عادی خواهید بود که با وجود زندگی‌های پرفراز و نشیب، یک شادی درونی را با خود یدک می‌کشند. شما به کمک ابزار‌های خودمدیریتی عاطفی و آگاهی کسب شده از چهار محور اصلی ذکر شده، قادر خواهید بود تا کنترل زمان حال و آینده خود را در دست بگیرید. وضعیتی حقیقی که بهبود شرایط با دستان خود را جایگزین امیدواری واهی و چشم‌انتظاری جهت بهبود شرایط پیرامونی ما می‌کند. به عبارت دیگر، «زندگی دلخواهت را بساز» طرح اولیه‌ای برای ساخت یک زندگی بهتر است.

زندگی دلخواهت را بساز (علم و هنر خوشبخت‌تر زیستن)

  • 160,000 تومان

آرتور بروکس استاد دانشگاه و اپرا وینفری از پیشگامان ارتباط رسانه به واسطه حرفه خود در زمینه خوشبختی مطالعات زیادی داشته‌اند، کتاب‌های زیادی به رشته تحریر درآورده و کارگاه‌های موفقی برگزار کرده‌اند. آنها با بینش و دانش عمیق خود در هشت فصل این کتاب، در کنار ما خواهند بود تا فارغ از چالش‌های شرایط فعلی، به سمت خوشبختی بیشتر گام برداریم، آستین‌ها را بالا بزنیم و تحول را از خودمان آغاز کنیم. این کتاب با معرفی اصول مدیریت احساسات در کنار چهار ستون اصلی برای شادکامی و خوشبختی با شما همراه می‌شود تا منتظر بروز تغییرات در محیط پیرامون خود نمایید و خود افسار زندگی، حال و آینده را در دست بگیرید. نویسندگان کوشیده‌اند توضیح دهند گرچه همه ما در اصل خوشبختیم، اما خوشبخت‌تر شدن یک بخت و اقبال نیست؛ نتیجه‌ای علمی است که با روش‌های علمی می‌توان بدان دست یافت. پیام اصلی و کلیدی کتاب همین است.

صفحه‌ی 1