آذردخت بهرامی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کاپابلانکا (بادکنک شطرنج‌باز)
  • 52,000 تومان
  • با تخفیف: 52,000 تومان
نقطه (مجموعه داستان)
  • 14,000 تومان
  • با تخفیف: 14,000 تومان
آهن قراضه نان خشک دمپایی کهنه (مجموعه داستان قصه نثر کوتاه و 1 مصاحبه)

کاپابلانکا (بادکنک شطرنج‌باز)

  • 52,000 تومان

شطرنج دوست داری؟ به‌نظرت شطرنج‌بازهای ماهر آدم‌هایی فوق‌العاده باهوش و نابغه نیستند؟ فکر می‌کنی یک بادکنک بتواند شطرنج بازی کند؟ فکر می‌کنی بادکنک‌ها شطرنج‌بازهای خوبی هستند؟ جاوید و ساسان دو شخصیت اصلی این کتاب‌اند. جاوید تازه به خانه‌ی جدیدشان اسباب‌کشی کرده و خیلی زود با ساسان دوست می‌شود. ساسان یک بچه‌پولدار باحال و تنهاست. چاق و تپل است و همه‌اش می‌خورد و بازی کامپیوتری می‌کند. بچه‌های دیگر ساسان را دوست ندارند و به‌خاطر چاقی و تنبلی‌اش مسخره‌اش می‌کنند. اما جاوید با او دوست می‌شود و با هم کارهای هیجان‌انگیزی می‌کنند. شطرنج‌ بازی می‌کنند و مخفیانه از نسخه‌های گیاهيِ جادویی و سحرآمیز مادربزرگ معجون‌های عجیب‌و‌غریبی می‌سازند و ماجرا از همین‌جا شروع می‌شود.

نقطه (مجموعه داستان)

  • 14,000 تومان

«همیشه فهرست بلندبالایی از اهداف داشتم. مشترک یا شخصی، اول هم به مشترک ها می پرداختم. فک و فامیل می گفتند برای خودت طلا بخر، نمی خریدم. همکاران شرکت می گفتند این قدر تیروتخته نخر، بگذار خودش بخرد، وظیفه اش است، می گفتم « من و اصغر نداریم که!» و سالی یک بار مبل و پرده و میز ناهارخوری عوض می کردم. می گفتند کدام زنی برای خانه و زندگی و شوهر و بچه هایش این قدر خرج می کند، خرج می کردم. من و اصغر نداشتیم! ماشین دوم را گفتند به نام خودت کن، باز هم من و اصغر نداشتیم! البته اصغر یک بار هم نگفت که مثلا بیا ماشین دوم را به نام تو کنیم یا ویلای محمودآباد که بیشتر اقساطش را من داده بودم اگر می گفت شاید قبول می کردم، اما من و اصغر نداشتیم و همه چیز به نام اصغر بود!»

آهن قراضه نان خشک دمپایی کهنه (مجموعه داستان قصه نثر کوتاه و 1 مصاحبه)

  • 16,000 تومان

درباره‌ خرت‌ و ‌پرت‌های این گاری شکسته: «آهن‌قراضه»‌ها، داستان‌های طنزند، «نان‌خشک»ها، قصه‌های فولکلور امروزی و طنز که به سفارش «گ. ف. و. ا. ش. ف. ر» یا همان «گروه فرهنگ و ادب شبکه فرهنگ رادیو» و برای برنامه‌ «تلخند» نوشته شده‌اند. «دمپایی‌کهنه»ها هم نثرهای کوتاه هستند. یک مصاحبه‌ دست‌ و‌ پا بلوری هم دارم. همه‌شان، این‌جا و آن‌جا چاپ شده‌اند، لبخند دیده‌اند، تشویق شده‌اند، تقدیرمال شده‌اند یا جایزه گرفته‌اند. ـ‌ آهن قراضه، نان‌خشک، دمپایی کهنه!... می‌خرم یا می‌فروشم؟... های من چی‏کار می‌کنم؟... چی‏کار می‌کنم من؛ هااااااای!

صفحه‌ی 1