آدام آلتر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آناتومی پیشرفت‌های شگرف (چطور می‌توان در مواقع ضروری راه را گشود)
آناتومی پیشرفت
  • 245,000 تومان
  • با تخفیف: 245,000 تومان
بازداشتگاه صورتی و سایر نیروهای پنهانی که طرز فکر احساس و رفتار آدمی را شکل می‌دهند
لطفا زامبی نباشید (وسوسه مقاومت‌ناپذیر فضای مجازی)

آناتومی پیشرفت‌های شگرف (چطور می‌توان در مواقع ضروری راه را گشود)

  • 255,000 تومان

این کتاب بیش از هر چیزی یک راهنما است: راهنمای رها شدن از افکار، عادت‌ها، کارها، روابط و حتی مدل‌های کسب و کاری که ما را از رسیدن به تمام امکانات بالقوه‌مان دور نگاه می‌دارد. دیر یا زود احساس می‌کنید جایی گیر افتادید، ممکن است در بحران میانه زندگی گیر کرده باشید یا نویسنده‌ای باشید که مدت‌هاست داستانی نتوانسته بنویسد یا توی یکی از این کارهای «مدام کار کن ولی فکر نکن» گرفتار باشید یا که نه اصلا توی دوستی و رابطه‌های شخصی‌تان به مشکل خوردید و تنش‌های زیادی برایتان ایجاد شده ممکن است کسی باشید که مدام احساس اضطراب بی‌اطمینانی، ترس، خشم و بی‌حسی را تجربه می‌کنید و از خودتان بپرسید چرا باید چنین باشد؟ این کتاب اول برایتان مشکل را مشخص می‌کند، بعد دست به توضیح آن می‌زند و بعد از مشخص شدن و توضیح، نوبت ارائه راه حل است؛ راه حل‌هایی سخت و آسان اما بسیار کاربردی و از همه مهم‌تر «عملی» برای عبور از موانع. راه حل‌هایی برای درآمدن از این حالت ایستایی و بی‌عملی و برای دوری کردن از هر نوع اصطکاکی که باعث آسیب رساندن به شما می‌شود. نویسنده کتاب یعنی آدام آلتر در این زمینه از خبره‌ترین‌هاست و در دو دهه گذشته روی وضعیت افرادی که در موقعیت‌های مختلف گیر افتاده بودند تحقیق کرده و سعی کرده با ارائه راهکارهای مختلف بستری برای رهایی آدم‌ها از چنین موقعیت‌هایی ایجاد کند. او برای این کار تحقیقات علمی را بررسی کرده با افراد موفق و توانمند مصاحبه کرده و حکایت‌های زیادی از راهگشایی‌های شگرف آدم‌ها شنیده و ثبت و ضبط کرده. شاید مهمترین درسی که به ما می‌دهد این است: گیرافتادن در نقطه‌ا‌ی به معنای ماندن در آنجا نیست، بلکه فقط یک لحظه عدم حرکت به جلو است و بس. چیزی نیست که نشود با کمی اصلاح و دستکاری برطرفش کرد تا به هدفی که می‌خواهیم نرسیم.

آناتومی پیشرفت

  • 245,000 تومان

همۀ افراد، در تمامی حوزه‌های زندگی، به نحوی به در بسته خواهند خورد اما روایت‌های کمی دربارۀ مواجهه با این درهای بسته می‌شنویم، چراکه اغلب زیر بمباران داستان‌های عامه‌پسندِ موفقیت‌ قرار داریم. واقعیت این است که تک‌تک ما در مسیرمان با موانعی روبه‌رو می‌شویم و خوردن به درهای بسته، بیش از آنکه یک نقص باشد، یکی از مؤلفه‌های طبیعی در مسیر رسیدن به اهدافمان است. آنچه ما امروز در افراد موفق اما گاه مستأصل می‌بینیم عکس پر زرق‌وبرق و «بعد از» روتوش آنان است. عکس‌های «قبل از» روتوش آنان که معمولاً از دیدگان ما پنهان‌اند، چنین صاف و بی‌عیب نیستند. آنها نیز قبلاً مضطرب بوده‌اند و تردیدهایی نسبت به اهدافشان داشته‌اند. از نگاه آدام آلتر نویسندۀ کتاب «آناتومی پیشرفت»، ما برای رسیدن به اهدافمان به ترکیب مناسبی از ابزارهای هیجانی، عقلانی و رفتاری نیازمندیم و این کتاب راهنمایی راهبردی برای جدال با درهای بسته است. این جدال از چهار نبرد متمایز تشکیل شده است که چهار بخش کتاب آناتومی پیشرفت را تشکیل می‌دهند.

بازداشتگاه صورتی و سایر نیروهای پنهانی که طرز فکر احساس و رفتار آدمی را شکل می‌دهند

  • 248,000 تومان

اغلب ما گمان می‌کنیم انتخاب‌هایمان در زندگی تماما به اختیار خودمان شکل می‌گیرد؛ گمان می‌کنیم مستقل از جهان پیرامون‌مان می‌اندیشیم و رفتار می‌کنیم. اما رنگ‌ها حالات درونی ما را دگرگون می‌کنند؛ نام‌هایمان تا حدی سرنوشت ما را رقم می‌زنند و بر قضاوت دیگران درباره ما تاثیر می‌گذارند؛ آب و هوای هر روز نگرش کلی ما در آن روز را جهت می‌دهد؛ و این فهرست عوامل پنهان مفصل و دراز است. بازداشتگاه صورتی توضیح می‌دهد که چگونه محیط اطراف‌ ما و صدها عامل پنهان دیگر افکار و اعمال‌مان را بی آنکه بدانیم شکل می‌دهد. آدام آلتر برای اثبات حرف خود آزمایش‌های اعجاب‌آور بسیاری انجام داده است و آن‌ها را با زبانی ساده و گیرا و گاهی طنزآمیز توضیح می‌دهد. کتاب او هم برای تاثیر گذاشتن بر دیگران به کار می‌آید و هم برای آگاه شدن به این‌که چقدر تحت تاثیر عوامل بیرونی هستیم.

لطفا زامبی نباشید (وسوسه مقاومت‌ناپذیر فضای مجازی)

  • 15,000 تومان

در عصری به سر می‌بریم که می‌توان آن را به اعتباری دوران اعتیاد رفتاری نام نهاد. عصری که بخش کثیری از جمعیت، دست کم به یک نوع اعتیاد رفتاری مبتلا هستند. بسیاری از ما به طرزی وسواس‌گونه ایمیل‌های خود را چک می‌کنیم، لایک‌های اینستاگرام را پایش کرده و فیدهای فیس‌بوک را چشم به راهیم. به حد افراط به تماشای سریال‌های تلویزیونی و ویدئوهای یوتیوب می‌نشینیم، و به طور متوسط روزانه سه ساعت با گوشی‌های هوشمندمان کار می‌کنیم. و سرانجام کودکان هزاره جدید بیشتر از آنکه با جهان واقع و آدم‌های زنده سر و کار داشته باشند در مقابل وسایلی که صفحه نمایش دارند وقت می‌گذرانند. آدام آلتر، در این کتاب تحول‌برانگیز، روند برآمدن اعتیاد رفتاری را رهگیری می‌کند و توضیح می‌دهد که چرا محصولات امروزین اینقدر مقاومت‌ناپذیرند. محصولات مزبور گرچه فرسنگ‌ها فاصله میان افراد مجزا در سراسر جهان را از میان برمی‌دارند لیکن جاذبه خارق‌العاده، و بعضا زیانبار این وسایل، امری اتفاقی نیست. کمپانی‌های طراح این قبیل محصولات آن‌قدر آن‌ها را حک و اصلاح می‌کنند تا سرانجام به کالاهایی تقریبا مقاومت‌ناپذیر مبدل‌شان می‌سازند. آلتر بیان می‌دارد که چطور می‌توانیم محصولات اعتیادآور را برای مقاصد خوب مهار گردانیم ـ چگونه ارتباط‌مان با یکدیگر را بهبود بخشیم و میان کار و تفریح مرزبندی کنیم ـ و به چه ترتیب می‌توانیم اثرات زیانبخش این محصولات را بر بهزیستی، سلامت و سعادت کودمان‌مان تعدیل کرده و تقلیل دهیم.

صفحه‌ی 1