ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کی پنیر منو جا به جا کرد
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
فروشنده 1دقیقه‌ای (سریع‌ترین راه برای فروش بیشتر با استرس کمتر)
بیرون هزارتو (راهی شگفت انگیز برای رهایی از گرفتاری ها)
چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
چه کسی پنیر مرا جابجا کرد (پدیده جهانی  و پرفروش‌ترین کتاب دنیا)
فرار از مارپیچ مسیر رهایی
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
چه کسی پنیر مرا جابجا کرد
  • 12,000 تومان
  • با تخفیف: 12,000 تومان
چه کسی پنیر مرا جابجا کرد (روش حیرت‌انگیز برای کنار آمدن با تغییرات در کار و زندگی شخصیتان)
چه کسی پنیر مرا جابجا کرد
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
بیرون از ماز (گذر پیچیده) راهی ساده برای تغییر فکر و گشودن قفل موفقیت‌تان
برای رهایی پنیرت را عوض کن (خروج از 1000 تو)
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان

کی پنیر منو جا به جا کرد

  • 18,000 تومان

کی پنیر منو جا به جا کرد، داستانی است آموزنده برای کنار آمدن با تغییر و فرارفتن از ترس‌های بازدارنده در مواجهه با تغییرات نامنتظره. کتابی که می‌توان در مواجهه با بحران‌های زندگی در طول سالیان بارها و بارها به آن رجوع کرد و از خرد نهفته در آن استفاده کرد.

فروشنده 1دقیقه‌ای (سریع‌ترین راه برای فروش بیشتر با استرس کمتر)

  • 35,000 تومان

نماد فروشنده یک دقیقه‌ای - یک دقیقه - برگرفته از نمای ساعت دیجیتالی است که قصد دارد به ما یادآوری کندء که یک دقیقه به مشتریانمان نگاهی بیندازیم و درک کنیم که آنها مهم‌ترین دارایی ما هستند.

چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد (شیوه‌ای شگفت‌انگیز و موثر در مقابله با هر نوع تغییر در کار و زندگی)

  • 12,000 تومان

چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟ حکایتی ساده است که حقایقی عمیق را آشکار می‌سازد. این داستانی است درباره تغییراتی که در یک هزار تو جایی که چهار موجود جالب به دنبال پنیر می‌گردند اتفاق می‌افتد. البته پنیر استعاره‌ای از آن‌چه ما در زندگی به دنبال آن هستیم، از شغل، ارتباطات، پول و خانه بزرگ گرفته تا آزادی، سلامتی، شناخت و آرامش روحی.

بیرون هزارتو (راهی شگفت انگیز برای رهایی از گرفتاری ها)

  • 20,000 تومان

- بیرون رفتن از هزارتو مثل بیرون رفتن از زندان باورهای قدیمی است. - باورها نقش و توانایی بالایی در شکست یا موفقیت ما دارند. - نمی‌توان با کوله باری کهنه، جست و جویی تازه را آغاز کرد. - تغییر دادن افکار، هویت شما را تغییر نمی‌دهد. - شما همان باورهایتان نیستید، بلکه فردی هستید که آن‌ها را انتخاب می کند. - باورها خیلی قدرتمندند. یک باور زمان گذشته، به تنهایی می‌تواند کل شرکت را ورشکست کند. - وقتی به خود اجازه می‌دهی چیزی را باور کنی، یک دنیا امکانات جدید درهایشان را به رویت باز می‌کنند. - شرایط تغییر می‌کنند، جهان متفاوت می‌شود؛ و چیزهایی که دیروز حقیقت داشتند شاید ناگهان امروز دیگر حقیقت نداشته باشند. - چرا برخی با تغییر سازگار شده، پیش می‌روند و پیروز می‌شوند، و برخی در برابر تغییر مقاومت کرده، درجا می‌زنند و می‌بازند؟

چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد

  • 18,000 تومان

«چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟» قصه ساده‌ای است که حقایق پر محتوایی را در مورد تغییر آشکار می‌سازد. این کتاب داستان سرگرم کننده و آموزنده‌ای است از چهار شخصیت که در یک «ماز» زندگی می کنند و به دنبال «پنیر» هستند تا از آن تغذیه کنند و لذت ببرند.

چه کسی پنیر مرا جابجا کرد (پدیده جهانی و پرفروش‌ترین کتاب دنیا)

  • 23,000 تومان

در این داستان، چهار شخصیت خیالی ترسیم شده است. موش ها:‹اسنیف› و ‹اسکوری› و آدم کوچولوها:‹هم› و ‹ها›. این چهار شخصیت، قسمت‌های ساده و پیچیده درون ما را بدون توجه به سن، جنس، نژاد یا ملیت نشان می‌دهند. گاهی ممکن است مثل اسنیف عمل کنیم که تغییرات را بو می‌کشد و متوجه آن است، یا مثل اسکوری که سریعا وارد عمل شده و تعلل نمی‌کند، یا گاه مانند هم می‌شویم که با انکار تغییرات در مقابل‌شان می‌ایستد؛ چرا که می‌ترسد به طرف چیزی بدتر کشیده شود، یا مثل هاو که فرا می‌گیرد و وقتی شرایط، او را به طرف چیزی بهتر می‌کشاند، خود را با آن تغییر وفق دهد.

فرار از مارپیچ مسیر رهایی

  • 18,000 تومان

نامه ای به توموری که در من است سلام تومور من تو رو دوست دارم . قبل از این از تو می‌ترسیدم و با تو سر جنگ داشتم و می‌خواستم شکستت بدهم ... ولی نگاهی به عقایدم کردم تا بفهمم آیا عقاید من بیشتر در مورد چیزهایی‌ست که دوست دارم یا چیزهایی که از آن‌ها می‌ترسم . خب مسلما بیشتر آن‌ها درباره چیزهایی بود که از آن‌ها می‌ترسیدم . و حالا عاشق اینم که یاد گرفته ام چطور تو را دوست داشته باشم که به نظر خودم فکر بسیار خوبی بود . این مسئله چقدر زندگی من را غنی‌تر کرد . چون حالا که می‌دانم بیمار هستم و به زودی خواهم مرد ، احساس قدرشناسی بیشتری می‌کنم دیگران را بیشتر دوست دارم به خانواده و دوستانم نزدیک‌تر شده ام و معنویت در زندگی‌ام بسیار زیاد شده است . پس از تو متشکرم . متشکرم . متشکرم دکتر اسپنسر جانسون

چه کسی پنیر مرا جابجا کرد

  • 12,000 تومان

«چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟» داستانی است در مورد تغییری که در داخل یک ماز رخ می‌دهد و در آن چهار شخصیت بامزه در جستجوی «پنیر» هستند - پنیر، استعاره از چیزی است که ما می‌خواهیم در زندگی داشته باشیم، مانند شغل، رابطه، پول، خانه بزرگ، آزادی، سلامت، قوه ادراک، آرامش روان، یا حتی فعالیتی مثل آهسته دویدن یا گلف بازی کردن...

چه کسی پنیر مرا جابجا کرد (روش حیرت‌انگیز برای کنار آمدن با تغییرات در کار و زندگی شخصیتان)

  • 20,000 تومان

زندگی مسیر صاف و راحت نمی‌باشد. تمام دالان‌ها و راهروهای زندگی، طوری نیست که بتوانیم راحت و بدون مانع در آن حرکت کنیم بلکه هزارتویی از انواع حرکات است که از طریق این حرکات می‌بایست راه خود را جستجو کرده، گیج و گم شده و در نهایت مسیر خویش را بیابیم. گاهی وقت‌ها ممکن است در این جستجو وارد کوچه‌های بن‌بست شویم. اما اگر ایمان داشته باشیم خداوند راهی برایمان خواهد گشود. شاید این راه راهی باشد که هرگز به آن نیندیشیده بودیم. اما این گشایش در نهایت ما را بسوی بهترین‌ها رهنمون خواهد کرد. اِ- جی - کروتین

چه کسی پنیر مرا جابجا کرد

  • 35,000 تومان

خواندن این داستان که برای تمامی سنین مکتوب شده است کمتر از یک ساعت طول می کشد ولی دیدگاه های منحصر به آن می‌تواند برای یک عمر باقی بماند. چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟ حکایت ساده‌ای است که حقایق عمیق و ژرفی را آشکار می‌سازد. این قصه داستانی سرگرم کننده و آگاهی بخش در مورد چهار شخصیت است که در یک ماز زندگی کرده و در جستجوی پنیر هستند تا از آن تغذیه کرده و به سعادت و نیکبختی دست یابند. پنیر استعاره از چیزی است که دوست دارید در زندگی داشته باشید مثل شغل خوب، رابطه عاشقانه، پول یا مال و منال، سلامتی یا آسودگی خیال. و ماز یا همان مارپیچ جایی است که در آن در جستجوی چیزی هستید که می‌خواهید داشته باشید مانند سازمانی که در آن مشغول کار هستید یا خانواده یا جامعه ای که در آن زندگی می‌کنید. راز نهفته در این قضیه را کشف کنید که چگونه با تغییر و تحول برخورد کرده و با آن مواجه شوید به طوری که دچار استرس کمتری شده و از موفقیت و کامیابی هرچه بیشتر در زندگی و کار خود لذت ببرید.

بیرون از ماز (گذر پیچیده) راهی ساده برای تغییر فکر و گشودن قفل موفقیت‌تان

  • 32,900 تومان

بهترین راه‌حل‌ها می‌توانند بسیار متفاوت از آن چیزی باشند که انتظار دارید. کتاب «چه کسی پنیرم را جا به جا کرد؟» اهمیت جا به جا شدن با پنیر برای سازگاری با تغییر را در کار و زندگی نشان می‌دهد. ولی آن‌چه نمی‌دانید این است که چگونه یا از کجا شروع کنید؟ و این‌که آیا چیزهایی مهم‌تر و بیش‌تر از پنیر وجود دارند؟ «بیرون از ماز» داستان جدید و جذابی است که به شما کمک می‌کند تا بر موانع موجود چیره شوید و آینده‌ای شادتر و درخشان‌تر برای خودتان رقم بزنید. این کتاب برای کسانی نوشته شده است که به دنبال موفقیت شخصی و شغلی بیش‌تری‌اند. خواندن این کتاب دقایقی بیش‌تر طول نمی‌کشد، ولی تاثیر و کمک شگرف چشم‌اندازها و درس‌های ارزشمندش سالیان دراز در زندگی‌تان ماندگار خواهد شد.

برای رهایی پنیرت را عوض کن (خروج از 1000 تو)

  • 15,000 تومان

20 سال پیش دکتر اسپنسر جانسون داستان دو آدم کوتوله را در کتابی به نام «چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟» برای ما تعریف کرد. آن کتاب با به اشتراک گذاشتن خرد و اندیشه‌های متعالی درباره تغییر و ترس، جهان را زیر پا گذاشت و در همه جا با استقبال روبرو شد. پس از فروش 28 میلیون نسخه از آن کتاب، دکتر جانسون دوباره به سراغ شخصیت‌های مورد علاقه‌اش بازگشته است. این کتاب که بخش دوم همان داستان است به شما کمک خواهد کرد تا از راز و رمزهای هر نوع هزارتویی که در آن گرفتار هستید، پرده بردارید و رهایی را در آغوش بگیرید. کتابی بی‌نظیر که زندگی‌تان را متحول می کند.

1  2  3  صفحه‌ی 1