ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½


تولیدکننده







بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شجاعت مطلوب نبودن (تدبیری ژاپنی برای تغییر در زندگی و رسیدن به شادی حقیقی)
جسارت رهایی (راهی برای رهایی از بندهای زندگی احساس حقارت و انتظارات)
شجاعت قضاوت‌ شدن
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
شجاعت نامحبوب بودن (فراسوی مهرطلبی کتابی برای زندگی شادتر)
شجاعت خوشبخت بودن (دست یافتن به خوشبختی و مسرت حقیقی بر عهده خود ماست)
شجاعت منفور بودن
  • 46,000 تومان
  • با تخفیف: 46,000 تومان

شجاعت مطلوب نبودن (تدبیری ژاپنی برای تغییر در زندگی و رسیدن به شادی حقیقی)

  • 189,000 تومان

آیا شادی چیزی است که می‌شود انتخابش کرد؟ کتاب شجاعت مطلوب نبودن پاسخی ساده و سرراست برای این سوال ارائه می‌دهد. این کتاب با استفاده از نظریات آلفرد آدلر، که در کنار فروید و یونگ یکی از سه غول روان‌شناسی قرن نوزدهم است، گفت‌وگویی روشنگر بین یک فیلسوف و مردی جوان را دنبال می‌کند.. فیلسوف در پنج مکالمه به شاگردش کمک می‌کند تا درک کند چطور هرکس می‌تواند مسیر زندگی خود را تعیین کند، بدون این‌ که در قیدوبند آسیب‌های گذشته و انتظارات دیگران باشد. شجاعت مطلوب نبودن، که غنی از خرد و حکمت است، به شما کمک می‌کند مفاهیمی مثل بخشش خود، خودمراقبتی و هرس ذهن را فرا بگیرید. شیوه‌ی تفکر به‌ کار رفته در این کتاب عمیقا رهایی‌بخش است و به شما این امکان را می‌دهد که شجاعت تغییر داشته باشید و محدودیت‌هایی را که ممکن است برای خودتان قائل باشید نادیده بگیرید. این کتاب، با متنی ساده و درعین‌حال تکان‌دهنده، قدرت درونی شما را آزاد می‌کند تا شادی پایدار را بیابید و همان فردی شوید که واقعا می‌خواهید باشید.

از منفور بودن نترس (پدیده‌ای ژاپنی که به شما نشان می‌دهد چگونه زندگی‌تان را تغییر دهید و به شادکامی واقعی دست یابید)

  • 105,000 تومان

در این کتاب، در قالب یک گفتگوی سقراطی بین یک فیلسوف و یک جوان با دیدگاه‌های آلفرد آدلر مواجه می شوید. کتاب به زبانی بسیار ساده، عمیق‌ترین مفاهیم نظریه روانشناسی فردی آدلری را بیان می‌کند. موضوعات گسترده‌ای در این کتاب مطرح می‌شود، از رد دیدگاه‌های سبب‌شناسانه تا شکل‌گیری عقده حقارت و عقده برتری، از روانشناسی مالکیت تا روانشناسی اقدام، از انکار نیاز به تحسین و تأیید تا مفهوم علاقه اجتماعی و احساس جامعه بودن. این کتاب از آن جهت حائز اهمیت است که بر نحوه نگرش و دیدگاه ما به مسائل مختلف زندگی از آموزش و پرورش تا زندگی عاشقانه و زندگی کاری تأثیر شگفت‌انگیزی می‌گذارد و ما را با دنیای جدیدی آشنا می‌سازد. ایچیرو کیشیمی در زمینه روان‌شناسی آدلری می‌نویسد و سخنرانی می‌کند و دارای گواهی از انجمن روان‌شناسی آدلری است و با این رویکرد مشاوره می‌دهد. فومیتاکه کوگا یک نویسنده و مؤلف حرفه‌ای است که جوایزی نیز کسب نموده است. این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال بینشی نو و راهنمایی عملی برای زندگی مشتاقانه در اینجا و اکنون هستند، بسیار توصیه می‌کنیم.

جسارت رهایی (راهی برای رهایی از بندهای زندگی احساس حقارت و انتظارات)

  • 130,000 تومان

این کتاب گفتگویی بکر و چالش‌برانگیز میان یک فیلسوف و مرد جوانی است که همانند من و شما ذهنی پر از چرایی دارد. «فومیتاکه کوگا» در این کتاب به ما نشان می‌دهد که زندگی رقابت نیست و هر انسانی در مسیری مشخص در حرکت است که با دیگری تفاوت دارد. این گفتگوی روانشناختی و فلسفی با تمرکز بار ایده‌های «آلفرد آدلر» به موضوعاتی نظیر روابط متقابل، حس تعلق، سبک زندگی، احساس حقارت، تفکیک وظایف، مفوم آزادی و شادی، تنفر از خود و غیره می‌پردازد. کوگا معتقد است که تمام مشکلات ما ریشه در روابط اجتماعی دارند. او پس از اینکه از موضوعاتی مانند شهامت تغییر و پذیرش خود صحبت می‌کند، یادآوری می کند که نیازی نیست همگان دوست‌مان بدارند. در حقیقت، ما می‌توانیم با دیگران روابط اجتماعی خوبی برقرار کنیم، بدون اینکه زندگی خود را صرف برآورده کردن نیازهای آنان کنیم و تمام عمر خود را به دنبال گرفتن تایید و تحسین دیگران باشیم. با خواندن این کتاب می‌توانید به نشخوارهای فکری که روزانه انرژی ذهنی بسیاری از ما می‌گیرند، پایان دهید.

شجاعت قضاوت‌ شدن

  • 100,000 تومان

درحومه‌ی این شهر هزار ساله فیلسوفی زندگی می کرد او آموخت که جهان ساده است و سعادت در دسترس هرکسی است مرد جوانی که از زندگی ناراضی بود به دیدار این فیلسوف رفت تا برای سئوال‌هایش پاسخی بیابد این جوان جهان را توده‌ای آشفته از تناقضات یافت و از نظر ذهن پریشان او، هر تصوری از خوشبختی کاملا پوچ بود

شجاعت نامحبوب بودن (فراسوی مهرطلبی کتابی برای زندگی شادتر)

  • 70,000 تومان

کتاب «شجاعت نامحبوب بودن: فراسوی مهرطلبی» مبتنی برروان شناسی آدلری گفتگویی دونفره میان یک جوان و یک فیلسوف ژاپنی است. کتاب به مباحثی پیرامون «احساس کهتری»، «معنای غم و شادی»، «تروما»، «شجاعت ناکامل بودن»، «جایگاه انسان در میان سایر انسان ها» و برخی مفاهیم مرتبط می پردازد.

شهامت مورد تنفر بودن (پدیداری ژاپنی که نشان می‌دهد چگونه زندگی خود را تغییر داده و خوشبختی واقعی را به دست آورید)

  • 50,000 تومان

فیلسوف: وقتی موضوع تایید شدن در کار باشد، تقریبا تمام مردم سعی دارند به عنوان وسیله‌ای برای رسیدن به آن، انتظارات دیگران را برآورده کنند. این هم با جریان اندیشه جایزه تنبیه همخوانی دارد که می گوید اگر کسی حرکت مناسبی انجام بدهد، باید او را تشویق کرد. اگر برای مثال هدف اصلی کار تو این باشد که انتظارات دیگران را برآورده کنی، کارت خیلی سخت می‌شود. چون همیشه نگران هستی که دیگران چطور به تو نگاه می‌کنند و از قضاوت های آن ها می‌ترسی و «من بودن» خودت را سرکوب می‌کنی. این شاید باعث تعجب‌ات بشود اما تقریبا هیچ یک از مراجعان من که برای مشاوره می‌آیند، خودخواه نیستند. بلکه از این در رنج‌اند که سعی دارند انتظارات دیگران و پدر و مادرشان را برآورده کنند.

شجاعت خوشبخت بودن (دست یافتن به خوشبختی و مسرت حقیقی بر عهده خود ماست)

  • 92,000 تومان

این کتاب چالشی است بین یک فیلسوف و یک دانشجو بر سر گفتمان‌های: تعلیم و تربیت، احترام، عشق، ازدواج، شادمانی و خوشبختی. از نگاه منتقدان، این کتاب در یک سخن برای کسانی که گرفتار پریشان‌حالی هستند و یا بر سر دوراهی‌های گیج‌کننده زندگی سرگردان مانده‌اند، راه‌گشا و روشن‌گر و هم‌‌چون چراغی راهنماست که با آموزه‌های روان‌شناختی و فلسفی، هم راه زندگی انسان پریشان را روشن می‌کند و هم زندگی را امیدبخش می‌نماید. اگر کسی، به‌ویژه جوانی،در جستجوی خوشبختی است باید با در پیش گرفتن راهی تازه در زندگی خود به این شادمانی که در اندرون ما نهفته است دست یابد. اما چگونه؟ این همان گوهر نهفته در نوشته‌های این کتاب است که خواندنی است.

شجاعت منفور بودن

  • 46,000 تومان

زیگموند فروید، کارل یونگ و آلفرد آدلر غول‌هایی در جهان روانشناسی هستند. این کتاب برگرفته از اندیشه‌ها و تعالیم فلسفی و روانشناسی آدلر است که به شکل گفتگویی روایی بین یک فیلسوف و یک مرد جوان اتفاق می‌افتد. روانشناسی آدلر در اروپا و آمریکا حامیان بسیاری از طیف‌های مختلف دارد و پاسخ‌های ساده و صریحی به این پرسش فلسفی ارائه می‌دهد: انسان چگونه می‌تواند خوشبخت باشد؟ روانشناسی آدلر شاید کلید این پرسش باشد. خواندن این کتاب می‌تواند زندگی شما را متحول کند.

صفحه‌ی 1