ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کائنات هوایت را دارد
  • 111,000 تومان
  • با تخفیف: 111,000 تومان
روزهای شاد
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
روزهای خوش (مسیر هدایت از تروما به سوی آزادی کامل و آرامش درون)
جذب‌کننده‌ی حرفه‌ای
  • 99,000 تومان
  • با تخفیف: 99,000 تومان
جذب‌کننده نخبه (روش‌هایی برای آشکارسازی زندگی فراتر از رویاهایت)
حال کاملا استمراری (راهنمای عملی خوشبختی)
  • 79,000 تومان
  • با تخفیف: 79,000 تومان
ترک عادت قضاوت نادرست
  • 119,900 تومان
  • با تخفیف: 119,900 تومان
ترس را به ایمان تبدیل کنید (عالم هستی پشت و پناه شماست)
رهایی از قضاوت
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
زود قضاوت نکن
  • 77,000 تومان
  • با تخفیف: 77,000 تومان
خدا هوای تو را دارد
  • 159,000 تومان
  • با تخفیف: 159,000 تومان

کائنات هوایت را دارد

  • 111,000 تومان

همه ما انسان‌ها این توانایی را داریم که به نیروی عشق اجازه دهیم تا از ما برای والاترین خیر بهره‌مند شود. علت اصلی خلقت ما در جهان این است که عشق الهی را به یاد آوریم و به آن اجازه دهیم تا در ما جریان یافته، از طریق ما گسترش یابد، ما را شفا دهد و به ما الهام و انگیزه بخشد تا به دیگران خدمت کنیم.

روزهای شاد

  • 120,000 تومان

تو می‌توانی خود گم‌شده‌ات را در لابه‌لای صفحات این کتاب پیدا کنی. این کتاب کمکت می‌کند: با برقراری ارتباط با خدا، مسیرت را شفاف و عشق الهی را احساس کنی. با ترس‌هایت مواجه شوی و آنها را نردبان موفقیت کنی. هر روز را بدون دلشوره، اضطراب و نگرانی و در امنیت سپری کنی. از شر گذشته و افکار و باورهای منفی و دست‌وپاگیر خلاص شوی. با انجام تکنیک‌ها و مراقبه‌ها، به آرامش و شادی برسی. با کودک و والد درونت کنار بیایی و با آنها آشتی کنی. با پاکسازی افکار منفی ذهنی، افسردگی و استرس را از خودت دور کنی. سیستم باورهای خودت را دوباره برنامه‌ریزی کنی. و سرانجام به بهترین نسخه خودت تبدیل شوی.

روزهای خوش (مسیر هدایت از تروما به سوی آزادی کامل و آرامش درون)

  • 170,000 تومان

تا به حال به این فکر کرده‌اید که چه می‌شد اگر می‌توانستید هر روز بدون اضطراب از خواب بیدار شوید و بدون پشیمانی به گذشته خود نگاه کنید و هدف همه پیشامدهای بد گذشته خود را دریابید و حال شادء آرام و رها از ترس زندگی کنید؟ گابریل برنستین در روزهای خوش راه این آرزوی دیرین را به شما نشان داده است. آخرین کتاب او مهم‌ترین و قدرتمندترین درسی را ارائه می‌دهد که به کمک آن می‌توانید درهای گذشته‌تان راء هر چه که باشدء به قدرت و آزادی تازه‌ای تبدیل کنید. به گفته نویسنده : این اثر به سوالات شما در خصوص اینکه چرا احساس به بن‌بست رسیدنء ترسء‌اضطرابء افسردگی یا تنهایی می‌کنید پاسخ می‌دهد و از سیستم اعتقادی‌ای که مدت‌ها شما را راکد نگه داشته رها می‌کند...با پیمودن این مسیر شما به بهترین نسخه از خود تبدیل خواهید شد. شما جدید خواهید شد.

جذب‌کننده‌ی حرفه‌ای

  • 99,000 تومان

این کتاب به شما کمک می کند تا اهمیت زندگی در هم فرکانسی با جهان را درک کنید. می‌خواهم احساس ارتباط با یک قدرت معنوی را تجربه کنید. این همان قدرتی است که می‌توانید به آن تکیه کنید. می‌ خواهم خواسته‌های خود را جذب کنید و یک زندگی سرشار از هدف، شادی، فراوانی و صلح داشته باشید. من می خوام احساس آزادی کنید. پذیرش اینکه شما یک جذب کننده‌ی حرفه‌ای هستید همه چیز را تغییر می دهد. شما به یک منبع نامحدود فراوانی، انرژی، شادی و رفاه متصل می شوید. این رفاه حالت عادی شما می‌شود و آن را به عنوان حق طبیعی خود در آغوش می گیرید. این کتاب، سفر به یاد آوردن جایی است که قدرت واقعی شما در آن نهفته است. بعد از خواندن این کتاب، درک بیشتری از اهداف والای خود خواهید داشت و می دانید که چگونه وظیفه خود را انجام دهید: وظیفه شما این است که یک نیروی عشق در دنیا باشید.

جذب‌کننده نخبه (روش‌هایی برای آشکارسازی زندگی فراتر از رویاهایت)

  • 99,000 تومان

تو جذب‌کننده‌ای نخبه هستی که هر آنچه بخواهی، دریافت می‌کنی. به کمک دعا و مراقبه و توکل به خدا می‌توانی زندگی‌ات را متحول کنی. وقتی باور و ایمان و توکل به خدا را سرلوحه‌ی زندگی‌ قرار دهی، دیگر لازم نیست برای رسیدن به خواسته‌هایت بیش از حد تلاش کنی. از طریق ارتباط با خدا، تن دادن به مشیت الهی، شکرگزاری مداوم، رها کردن گذشته و نگران نبودن بابت آینده، به سر بردن در لحظه و حفظ احساس و حال و هوای خوب، می‌توانی با عق الهی هماهنگ شوی و با راهنمایی الهی سریع‌تر خواسته‌هایت را جذب کنی. تمرینات این کتاب تو را قدرتمند و کمکت می‌کند تا هدفمند زندگی کنی. این سیر و سفرری است که در طی آن می‌توانی قدر خدادادت را به خاطر بیاوری.

حال کاملا استمراری (راهنمای عملی خوشبختی)

  • 79,000 تومان

این روزها همه از زندگی در لحظه حرف می‌زنند و دم را غنیمت دانستن اما واقعا چگونه باید در لحظه زندگی کرد؟ چه‌چیز ما را به شادی حقیقی می‌رساند؟ گابریل برنستین در اولین کتابش حال استمراری برنامه‌ای عملی ارائه می‌دهد که می‌تواند حال ما را خوب کند. این برنامه در بازه‌های زمانی سی‌روزه تعریف شده است و ترکیبی است از مثبت‌گرایی فعالیت بدنی سرخوشانه مراقبه و نوشتن احوالات درونی به نحوی که لذت بردن از مواهب وجود را تجربه کنیم برنامه‌ای کاربردی برای برقراری تعادل در زندگی و رها شدن از الگوهای منفی‌اندیشی.در این کتاب مفاهیم تازه‌ایث خلق شده‌اند که تابه‌حال در جایی ندیده‌اید.

ترک عادت قضاوت نادرست

  • 119,900 تومان

«گابریل حقیقت است. من به کارش عمیقا احترام می‌گذارم.» دکتر وین دایر «یک الگوی جدید» نیویورک تایمز »من او را یک مرشد می‌دانم.» الی

ترس را به ایمان تبدیل کنید (عالم هستی پشت و پناه شماست)

  • 65,000 تومان

رها کردن سیستم فکری کهنه و استقبال از یک سیستم فکری جدید تمرین لازم دارد. این تمرین‌ها خیلی دشوار نیستند و به مراتب کمتر از آن هستند که تصور می‌کنید. کاری که به شما خدمت فراوان می‌کند این است که به عشق به عالم هستی معتقد بمانید. هر یک از فصل‌های این کتاب نیایش‌های ساده، مراقبه و تمرین‌هایی ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند اندیشه‌های هراس‌آلود خود را رها کنید تا به شکوه و بزرگی برسید. رهایی از ترس تا بتوانید به آرامش بازگردید. کاری که باید بکنید این است که هر چه بیشتر تسلیم عشق شوید. این هدف کتاب است...

رهایی از قضاوت

  • 35,000 تومان

رهایی از قضاوت یک روال شش قدمی‌ است که از اصول روحانی کتاب درس معجزات، کوندالینی یوگا، تکنیک‌های آزادی احساسی (ضربه‌درمانی)، مراقبه، دعا و آموزه‌های متافیزیکی بهره می‌برد. من این اصول را ساده کرده‌ام تا راحت‌تر بتوانید از آن‌ها در زندگی روزمره‌تان استفاده کنید. هر درس مقدمه‌ای بر درس بعدی است تا شما را به شفای حقیقی برساند. هنگامی که به این روال متعهد شدید و تمایل پیدا کردید که رها کنید، قضاوت و درد نیز از وجودتان رخت برخواهد بست. معجزات هم ادامه خواهند یافت. وقتی احساس بهتری پیدا کردید مقاومت به عشق را رها خواهید کرد. هرچه این قدم‌ها را بیشتر کار کنید، عشق بیشتری وارد آگاهی و ارتعاش انرژی شما خواهد شد. وقتی در هماهنگی کامل با عشق باشید به چیزی که می‌خواهید بهتر و بیشتر دست پیدا می‌کنید. انرژی شما انرژی مشابه خود را جذب می‌کند. یعنی وقتی انرژیتان را از قضاوت دفاعی در مسیر عشق جاری قرار می‌دهید زندگی روی زیبایش را نشانتان می‌دهد. دقیقا آن‌چه نیاز دارید را جذب می‌کنید، روابط‌تان بهبود می‌یابد، سلامتی‌تان ارتقا پیدا می‌کند و احساس امنیت بیشتری می‌یابید. هر فکر همراه با عشق موجب وقوع معجزه می‌شود. از این قدم‌ها برای برداشتن تمامی موانع، اشاعه‌ی عشق بیشتر و زندگی معجزه‌آسا استفاده کنید.

زود قضاوت نکن

  • 77,000 تومان

آرامش خود و دیگران را به خاطر قضاوت‌های نابه‌جا به هم نزن. مراحل مختلف این کتاب به تو یاد می‌دهد که چگونه قضاوت‌هایت را که ناشی از هوای نفسانی است به عشق تبدیل کنی، به راحتی افراد را ببخشی، دل‌خوری‌ها را از بین ببری و هم‌دلی را جایگزین جبهه‌گیری کنی. روش‌های کاربردی مانند تکنیک رهایی ذهن و سبک صحیح دعا کردن به تو کمک می‌کند که انرژی مقاومتی هوای نفس را به آزادی تبدیل کنی و با رسیدن به آرامش خیال و شادی معجزه‌آسا و نگرشی جدید به زندگی ایده‌آل برسی.

خدا هوای تو را دارد

  • 159,000 تومان

اگر در زندگی ناامید و سردرگم و بی‌اراده هستی، استرس داری، حال و حوصله نداری، در کارهایت موفق نمی‌شوی، راه‌کارهای الهی این کتاب به تو نشان می‌دهد که با کمک خدا از خواب غفلت بیدار شوی. از کنترل کردن زندگی‌ات دست برداری و موانع را از بین ببری. مطمئن باش تو تنها نیستی و در هر گامی خدا با تو است، تو با تکیه بر توکل و عشق الهی می‌توانی خواسته‌هایت را جذب کنی و موفقیت را به خودت هدیه بدهی. یادت باشد: خدا هوایت را دارد به شرطی که مسیر الهی را طبق توصیه این کتاب درست طی کنی.

صفحه‌ی 1