ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
روانشناسی شناختی (توجه و ادراک دیداری)
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
روانشناسی شناختی (زبان تفکر هیجان‌ها و هوشیاری)
روانشناسی شناختی
  • 380,000 تومان
  • با تخفیف: 380,000 تومان
روانشناسی شناختی حافظه
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان

روانشناسی شناختی (توجه و ادراک دیداری)

  • 120,000 تومان

روان‌شناسی شناختی نوین به مطالعۀ علمی مؤلفه‌های مختلف شناخت می‌پردازد. از دیر باز بررسی جامع و دقیق شناخت مورد توجه بوده است. از دهۀ شصت قرن بیستم به بعد به کمک استفاده از روش‌های علمی جدید بررسی دقیق مضامین شناختی همچون توجه، هشیاری، ادراک، حافظه، زبان و تفکر ظهور یافته است. کتاب حاضر برگردان بخش نخست کتاب روان‌شناسی شناختی آیزنک و کین از چاپ هشتم با عنوان "روان‌شناسی شناختی، توجه و ادراک دیداری" است. بخش‌های دیگر متن اصلی در دو جلد پیش‌تر به علاقه‌مندان معرفی شد. در جلد نخست که حاوی فصل اول و سه فصل "حافظه" است، با عنوان "روان‌شناسی شناختی – حافظه" بوسیلۀ انتشارات آییژ به چاپ رسیده است. جلد دوم که حاوی فصول پنج تا دوازده کتاب اصلی است با عنوان "روان‌شناسی شناختی زبان، تفکر، هیجان‌ها و هشیاری" از سوی انتشارات ارجمند به چاپ رسیده است. جلد سوم کتاب وزین روان‌شناسی شناختی آیزک و کین با محوریت احساس، توجه و ادراک با اثر حاضر معرفی می‌شود. مؤلفین این اثر از اساتید برجستۀ جهان امروز هستند. آنها با تلفیق نظریه و پژوهش هر پنج سال به تجدید نظر محتوای کتاب می‌پردازند. تسلط به آخرین مباحث نظری و یافته‌های پژوهشی، اثر حاضر را منحصر به فرد کرده است.

روانشناسی شناختی (زبان تفکر هیجان‌ها و هوشیاری)

  • 250,000 تومان

روانشناسی شناختی نوین به مطالعه علمی مولفه‌های مختلف شناخت می‌پردازد. از دیرباز بررسی جامع و دقیق شناخت مورد توجه بوده است. از دهه شصت قرن بیستم به بعد به کمک استفاده از روش‌های علمی جدید بررسی دقیق مضامین شناختی همچون توجه، هوشیاری، ادراک، حافظه، زبان و تفکر ظهور یافته است. کتاب حاضر برگردان نیمه دوم کتاب روانشناسی شناختی آیزنک و کین از چاپ هفتم است. در جلد اول با عنوان روانشناسی شناختی - حافظه به معرفی شناخت پایه پرداخته شد. جلد اول به وسیله انتشارات آییژ به چاپ رسیده است. اثر حاضر مفاهیم جدی روانشناسی شناختی همچون زبان، استدلال، تفکر و سطوح عالی شناخت همانند قضاوت، حل مسئله، تصمیم‌گیری و... را دربردارد. بخش آخر این اثر با محوریت هیجان و شناخت و هوشیاری به مباحث چالشی روانشناسی شناختی جدید اشاره دارد. مولفین این اثر از اساتید برجسته جهان امروز هستند. آن‌ها با تلفیق نظریه و پژوهش هر پنج سال به تجدید نظر محتوای کتاب می‌پردازند. تسلط به آخرین مباحث نظری و یافته‌های پژوهشی اثر حاضر را منحصر به فرد کرده است.

روانشناسی شناختی

  • 380,000 تومان

ترجمه حاضر از کتاب (روانشناسی شناختی) تالیف میکائیل و آیسنک و مارک تی کین می‌باشد که در آن آخرین تحولات و دستاوردهای این گرایش مهم از روانشناسی مورد توجه و دقت نظر قرار گرفته و در هر موضوع آخرین دستاوردهای نظری و پژوهشی آورده شده است.

روانشناسی شناختی حافظه

  • 110,000 تومان

حافظه شامل یادداری و یادآوری اطلاعات و تجربه‌هاست از این رو نقش بسیار مهمی در توانایی یادگیری و کار کردها و عملکردهایمان دارد. فرایندهای اساسی حافظه عبارتند از: رمزگردانی، اندوزش و بازیابی. سه مرحله حافظه در همه موقعیت‌هایی که در کار است، یکسان عمل نمی‌کنند. هنگامی که اطلاعات وارد سیستم پردازش انسان می‌شود ابتدا در حافظه حسی ثبت می‌شود. حافظه حسی شامل یک حافظه تصویری و یک حافظه صوتی است. پس از حافظه حسی اطلاعات وارد حافظه کوتاه مدت می‌شود اصطلاحات حافظه کاری، حافظه فعال و حافظه آنی به این بخش حافظه مربوط است. سرانجام حافظه دراز مدت وجود دارد که انواع آن شامل حافظه رویدادی و حافظه معنایی است. کتاب حاضر به صورت گسترده‌ای به بحث درباره این موضوعات می‌پردازد.

صفحه‌ی 1