ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
13 کاری که زنان دارای ذهن قوی انجام نمی‌دهند
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان
13 کاری که افراد زیرک انجام نمی‌دهند (13 کاری که افراد دارای ذهن قوی انجام نمی‌دهند)
13 کاری که کودکان دارای ذهن قوی انجام می‌دهند
  • 89,000 تومان
  • با تخفیف: 89,000 تومان
13 کاری که افراد هوشمند انجام نمی‌دهند (مینی بوک)

13 کاری که زنان دارای ذهن قوی انجام نمی‌دهند

  • 185,000 تومان

زنان با موانع و تبعیض‌های فراوانی مواجه هستند اما نکات بسیار خاصی وجود دارد که هر زنی صرف نظر از سن یا موقعیتی که دارد می‌تواند برای ایجاد تغییرات مهم و قابل توجه از آنها پیروی کند. ایمی مورین، روان‌درمانگر و نویسنده این کتاب ارزشمند با توجه به شواهد علمی و استفاده از تجربیات میلیون‌ها زن به زنان سراسر دنیا می‌آموزد که چگونه با چالش‌ها روبه‌رو شوند. او در این کتاب به 13 عادت و طرز فکر اشاره می‌کند که زنان باید برای تسلط بر قوای ذهنی خود از آنها اجتناب کنند. این 13 اصل به زنان نشان می‌دهد که چگونه با مشکلات و موقعیت‌های سخت مقابله کنند تا بهترین زندگی را برای خود رقم بزنند.

13 کاری که افراد زیرک انجام نمی‌دهند (13 کاری که افراد دارای ذهن قوی انجام نمی‌دهند)

  • 110,000 تومان

افراد دارای ذهن قوی: از تغییر کردن خجالت نمی‌کشند. روی چیزهایی که نمی‌توانند کنترل کنند تمرکز نمی‌کنند. نگران این نیستند که همه را راضی نگه دارند. از انجام ریسک‌های حساب ‌شده نمی‌ترسند. در گذشته نمی‌مانند و در آنجا زندگی نمی‌کنند. اشتباهات مشابه را بارها مرتکب نمی‌شوند. از تنها ماندن نمی‌ترسند. از موفقیت دیگران ناراحت نمی‌شوند. احساس نمی‌کنند که دنیا به آن‌ها بدهکار است. پس از اولین شکست تسلیم نمی‌شوند و...

13 کاری که کودکان دارای ذهن قوی انجام می‌دهند

  • 89,000 تومان

کتاب «13 کاری که کودکان دارای ذهن قوی انجام می‌دهند» به نوجوانان ابزارهای مورد نیاز برای پیروز شدن بر سخت‌ترین چالش‌های زندگی را می‌دهد. این کتاب غیر تخیلی، انتخابی عالی برای بچه‌های 8 تا 12سال (و بزرگ‌تر) است. حتی آنهایی که استرس تحصیل در خانه، بازگشت به کلاس و گشتن در دنیایی تغییریافته و پر استرس را دارند.

‏‫13 کاری که والدین دارای ذهن قوی انجام نمی‌دهند‬ (تربیت فرزندانی با اعتماد به نفس و تربیت مغزشان برای یک زندگی شاد معنادار و موفق)

  • 280,000 تومان

آیا مانع از اشتباه کردن فرزندتان می‌شوید؟ آیا به‌فرزندتان اجازه و قدرت برتری بر خودتان را می‌دهید؟ آیا با القای حس گناه، فرزندپروری می‌کنید؟ اگر این‌طور است، شما تنها نیستید. هر والدی می‌خواهد بهترین و امن‌ترین آینده را برای فرزندش فراهم کند. اما در دنیای به‌طور فزاینده پیچیده و ترسناک امروز، بسیاری از والدین کارهایی انجام داده‌اند تا گامی ‌فراتر بردارند. آنان به‌اشتباه باور دارند که دادن بهترین شانس برای یک زندگی موفقیت‌آمیز شامل تلاش به‌محافظت از فرزندشان در برابر درد و واقعیت است. از والدین‌ آسانگیر تا والدینی که سختگیرانه نظارت می‌کنند، بسیاری از شیوه‌های فرزندپروری رایج امروزی به‌والدین اجازه نمی‌دهد مهارت‌های مورد نیاز فرزندان را برای تبدیل شدن به‌بزرگسالان قوی از نظر ذهنی به‌آن‌ها بیاموزند. در کتاب 13 کاری که والدین دارای ذهن قوی انجام نمی‌دهند، مورین از طریق گام‌های ساده‌ به‌والدین نشان می‌دهد که چه کارهایی را نباید انجام بدهند -افکار، رفتارها و احساسات ناسالمی ‌که مانع از آن می‌شوند تا بزرگسالان، فرزندانی دارای ذهن قوی تربیت کنند. مورین با بینشی که از تجربه‌هایش به‌عنوان روان‌درمانگر، متخصص خانواده و درمان نوجوانان و به‌عنوان والد سرپرست به‌دست آورده، بررسی‌های موردی، نکات عملی و تمرینات ثابت‌شده‌ای را ترکیب می‌کند که به‌کودکانی از هر سن -از پیش‌دبستانی تا نوجوان- کمک می‌کند تا ماهیچه‌ی ذهنی و استحکام مورد نیاز برای قوی‌تر شدن و آمادگی برای آینده‌ای بهتر و درخشان‌تر بسازند.

13 کاری که افراد هوشمند انجام نمی‌دهند (مینی بوک)

  • 45,000 تومان

کتاب 13 کاری که افراد هوشمند انجام نمی‌دهند، کتابی است کاربردی که مواردی مانند موفقیت، شکست، تنهایی، خشنودسازی و قدرت را بررسی می‌کند. ایمی مورین در طول یک دهه، به‌عنوان روان‌درمانگر به مراجعین خود کمک کرد تا استعدادها، مهارت‌ها و نظام‌های حمایتی خود را شناسایی کنند.‌‌ بر همین اساس او با تمرکز روی نقاط قوت مراجعه‌کننده‌اش، سعی می‌کرد تا مشکلات او را حل کند.

13 کاری که افراد دارای ذهن قوی انجام نمی‌دهند (قدرتتان را پس بگیرید تغییر را بپذیرید با ترس‌هایتان روبه‌رو شوید و مغزتان را برای شادی و موفقیت آموزش دهید)

  • 65,000 تومان

عادت‌های خوب مهم است اما اغلب این عادت‌های بدمان عستند که مانع رسیدن ما به ظرفیت کامل روحی و جسمی‌مان می‌شوند. می‌توانیدتمام عادت‌های خوب دنیا را داشته باشید اما اگر همچنان عادت های بد را کنار عادت‌های خوب انجام می‌دهید در رسیدن به اهدافتان کشمکش خواهید داشت. پس این‌گونه در نظر بگیرید: شما به خوبی بدترین عادت هایتان هستید. عادت‌های بد مثل وزنه‌های سنگینی هستند که در طول روز با خود می‌کشید. آن ها شما را کند خسته و ناامید می‌کنند. وقتی افکار رفتارها و احساسات خاصی داشته باشید که شما را عقب نگه می‌دارند با وجود تمام سخت کوشی و استعدادتان برای رسیدن به ظرفیت کامل وجودی‌تان در کشمکش به سر خواهید برد.

13 کاری که زنان دارای ذهن قوی انجام نمی‌دهند (قدرت خودتان را داشته باشید اعتماد به نفس‌تان را هدایت کنید و برای داشتن زندگی پر از هدف و لذت هویت خودتان را پیدا کنید)

  • 355,000 تومان

زنان شجاع و قوی بسیاری در دنیا وجود دارند که در حال ایجاد تفاوت هستند. آن‌ها برای تغییر قوانین، پیروز شدن بر فاجعه‌های هولناک جنگیده‌اند و کارهای برجسته‌ای انجام داده‌اند. ما داستان‌های آن‌ها را در مجلات خوانده‌ایم، آ‌ن‌ها را در اخبار دیده‌ایم و صحبت‌هایشان را شنیده‌ایم که برای میلیون‌ها نفر پخش شده است. اما میلیون‌ها زن قوی هم وجود دارد که نام آن‌ها هرگز شنیده نخواهد شد. آن‌ها هرگز افرادی مشهور، سخنران یا شخصیت‌های تاریخی نخواهند شد. آن‌ها کسب و کاری را راه‌اندازی نمی‌کنند، کتاب نمی‌نویسند یا رسانه‌ها با آن ها مصاحبه نمی‌کنند. آن‌ها زنانی هستند که تاثیر مثبتی بر خانه و جامعه‌ی خود می‌گذارند.

صفحه‌ی 1