ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هرگز سازش نکنید (مینی بوک)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
هرگز سازش نکنید (طوری مذاره کنید که انگار زندگی شما به آن وابسته است)
هرگز سازش نکنید (طوری مذاکره کنید انگار زندگی‌تان به آن بستگی دارد)
هرگز سازش نکنید (طوری مذاکره کنید که گویی زندگی‌تان به آن بستگی دارد)
هرگز سازش نکنید (طوری مذاکره کنید که انگار زندگی‌تان به آن بستگی دارد)

هرگز سازش نکنید (مینی بوک)

  • 45,000 تومان

کتاب هرگز سازش نکنید به ما می‌گوید که مذاکره، دو نقش متمایز و حیاتی در زندگی و کسب و کارها دارد: گردآوری و کسب اطلاعات و نیز تاثیر بر رفتار که شامل هرگونه تعاملی ‌می‌شود که یکی از طرفین چیزی از دیگری می‌خواهد. کار، امور مالی، شهرت، زندگی عاشقانه و حتی گاهی سرنوشت بچه‌های شما منوط به توانایی شما در مذاکره است. کریس واس، نویسنده این کتاب، به خواننده خود توضیح می‌دهد که مذاکره چیزی جز ارتباط با نتایج نیست. همه خواسته‌های شما به به‌دست آوردن چیزی که از دیگران می‌خواهید مربوط می‌شود. در همه روابط، مناقشه بین دو طرف اجتناب‌ناپذیر است؛ بنابراین مفید و حتی حیاتی است که بدانید چگونه بدون تحمل هرگونه آسیبی، برای به‌دست آوردن آنچه می‌خواهید، وارد این مناقشه شوید.

هرگز سازش نکنید (طوری مذاکره کنید انگار زندگی‌تان به آن بستگی دارد)

  • 98,000 تومان

من در این کتاب تجربه سالها حضورم FBI را در اختیار شما قرار می‌دهم. همین تجارب ارزشمند باعث شد به روشی دست یابم.که در عین تازگی و هیجان انگیز بودن بسیار کاربردی است و به شما کمک می‌کند تا در مذاکرات‌تان فرد مقابل را کاملا خلع سلاح کنید با نفوذ در او وی را وادار به تسلیم شدن کنید. البته باید بگویم این تسلیم شدن از سر استیصال و ناامیدی یا عدم آگاهی فرد مقابل نخواهد بود. پس از خواندن این کتاب پی می‌برید که ماموران چگونه گروگان‌گیران را مجاب می‌کنند تا گروگان‌ها را در کمال سلامت آزاد کنند.

هرگز سازش نکنید (طوری مذاکره کنید که گویی زندگی‌تان به آن بستگی دارد)

  • 88,500 تومان

مفهوم کلی که به عنوان کانون این کتاب خواهد آموخت، همدلی تاکتیکی نامیده می‌شود. این گوش دادن مثل یک هنر رزمی، متعادل ساختن رفتارهای حساس هوش هیجانی و مهارت‌های جسورانه تاثیرگذاری، دسترسی پیدا کردن به ذهن و فکر فرد دیگر می‌باشد برخلاف افکار عمومی، گوش دادن، یک فعالیت منفعل نیست. فعال‌ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. به محض اینکه شروع به توسعه روش‌های جدیدمان کردیم، دنیای مذاکره به دو جریان تقسیم شد: مذاکره‌ای که در بهترین دانشکده‌های کشور آموزش داده می‌شد و شیوه مشکل‌گشایی منطقی را دنبال می‌کرد، در حالی که ما یک سیستم اثبات نشده را براساس روانشناسی، مشاوره، و مداخله در بحران به ماموران‌مان در اف بی آی آموزش می‌دادیم. وقتی آیوی لیگ، ریاضی و اقتصاد آموزش می‌داد، ما در همدلی تخصص پیدا می‌کردیم و روش ما موثر واقع شد.

هرگز سازش نکنید (طوری مذاکره کنید که انگار زندگی‌تان به آن بستگی دارد)

  • 225,000 تومان

زندگی یک مذاکره است! اگرچه ممکن است کنجکاو شده باشید که مذاکره‌کنندگان FBI چطور خشن‌ترین و بدترین آدم‌های جهان را وادار به رها کردن گروگان‌ها می‌کنند، ممکن است فکر کنید که دانستن در مورد مذاکره با گروگان‌گیرها به چه درد زندگی شما می‌خورد. اجازه دهید رازی را به شما بگویم: زندگی، یک مذاکره است. اکثر تعاملاتی که ما در محل‌کار و در خانه داریم، مذاکراتی هستند که در یک میل ساده خلاصه می‌شوند: «من می‌خواهم!» مذاکره دارای دو نقش متمایز در زندگی و کسب و کار است: جمع‌آوری اطلاعات و تأثیر بر رفتار، که شامل هرگونه تعاملی می‌شود که یکی از طرفین چیزی از دیگری می‌خواهد. کار، امور مالی، شهرت، زندگی عاشقانه، حتی سرنوشت بچه‌های شما؛ گاهی تمام این‌ها منوط به توانایی شما در مذاکره است. همان‌طور که در این‌جا فرا خواهید گرفت، مذاکره چیزی جز ارتباط با نتایج نیست. خواسته‌های شما تماماً به به‌دست آوردن چیزی که از دیگران می‌خواهید مربوط می‌شود. در همه روابط، مناغشه بین دو طرف اجتناب‌ناپذیر است؛ بنابراین مفید و حتی حیاتی است که بدانید چگونه بدون تحمل هرگونه آسیبی، برای به‌دست آوردن آن‌چه که می‌خواهید، وارد این مناغشه شوید.

صفحه‌ی 1