ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نفوذناپذیر (راهکارهای پیشگیری از مزاحمت‌های فکری روزمره برای موفقیت در کسب‌و‌کارتان)
ذهن حواس جمع (شیوه‌های رفع حواس پرتی و مدیریت زمان)
ذهن حواس جمع (چگونه افسار زندگی‌تان را به دست بگیرید)
انحراف‌ناپذیر (ابر نیرویی به نام تمرکز حواس)
  • 79,000 تومان
  • با تخفیف: 79,000 تومان

نفوذناپذیر (راهکارهای پیشگیری از مزاحمت‌های فکری روزمره برای موفقیت در کسب‌و‌کارتان)

  • 205,000 تومان

در دنیای مدرن و تکنولوژی محور امروزی، تمرکز و تسلط روی کنترل زندگی و کسب‌و‌کار به دلیل حواس‌پرتی‌های بیشمار بسیار سخت و مشکل‌زا می‌باشد. بشر روز‌به‌روز در فناوری‌های پیچیده و دنیای دیجیتال غرق می‌گردد تا جایی که معتاد و وابسته آنها می‌شود، و بسیاری از امور روزمره خود را با اینکه به سادگی و سهولت انجام می‌دهد، ولی در مقابل دچار پدیده حواس‌پرتی، فراموشی و عدم تمرکز مناسب بر کارها در طول شبانه روز می‌گردد. شرط موفقیت انسان امروزی «نفوذناپذیربودن» است به عبارت ساده‌تر باید بتوانیم بر امور جاری در زندگی و کسب‌و‌کارمان و آنچه که ذهن ما را حتی در دقایقی در تسخیر خود درمی‌آورد غلبه کرده و از مسیر خود منحرف نگردیم.

ذهن حواس جمع (شیوه‌های رفع حواس پرتی و مدیریت زمان)

  • 95,000 تومان

در آینده دو نوع انسان در این جهان وجود خواهد داشت: کسانی که اجازه می‌دهند افراد دیگر با زور قلدری حواس و زندگی‌شان را تحت کنترل درآورند و کسانی که با افتخار خود را «حواس جمع» می‌نامند. پرداختن به مطالب این کتاب اولین گام در جهت به عهده گرفتن وقت و آینده‌تان است.

ذهن حواس جمع (چگونه افسار زندگی‌تان را به دست بگیرید)

  • 198,000 تومان

حواس‌پرتی‌ها مانند اسب سرکشی هستند که زندگی ما را با خود به هر سو که بخواهند می‌کشند. اما آیا این حواس‎پرتی‎ها از درون ما نشأت می‎گیرند یا محیط اطراف‌مان؟ چطور می‎توانیم زمان‎مان را برای کارهای مختلف اولویت‎بندی کنیم و تمرکز بیشتری داشته باشیم؟ راهکارهای این کتاب به شما کمک‌ می‌کنند تا افسار این اسب‌های سرکش را به دست گرفته و رام‌شان کنید.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست فارسی بی‌پلاس ارائه شده است.

انحراف‌ناپذیر (ابر نیرویی به نام تمرکز حواس)

  • 79,000 تومان

زندگی در دنیای دیجیتال باعث شده است حواسمان پیاپی پرت شود و به جای پرداختن به کارهای اصلی به حاشیه کشیده شویم. زندگی ایدئالی که ما می‌خواهیم نه تنها مستلزم انجام کارهای درست است ، بلکه نیازمند آن است که کارهای نادرستی که ما را از مسیر خارج می‌کند، انجام ندهیم. انحراف‌ناپذیر می‌کوشد با ارائه راهکارهای عملی به مسائلی پاسخ دهد که امروزه در زندگی مدرن با آن مواجهیم. شاید اکثر ما گمان کنیم نارضایتی علت حواس‌پرتی است اما نویسنده در این کتاب بیان می‌کند که ما برای فرار از رنج و ناراحتی به مسائلی پناه می‌بریم تا حواس خودمان را به آن‌ها پرت کنیم. برای تبدیل شدن به یک انسان انحراف‌ناپذیر باید بدانیم چرا برخی کارها را بر خلاف میلمان انجام می‌دهیم و علت اصلی را که در پس آنها نهفته است. بیابیم.

صفحه‌ی 1