ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½


تولیدکننده














بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
راه و رسم تمرکز
  • 72,000 تومان
  • با تخفیف: 72,000 تومان
آشتی (درمان کودک درون)
  • 155,000 تومان
  • با تخفیف: 155,000 تومان
سکوت (قدرت سکوت در دنیایی پرهیاهو)
  • 117,000 تومان
  • با تخفیف: 117,000 تومان
چه گونه بجنگیم
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
نامه عاشقانه به زمین
  • 69,000 تومان
  • با تخفیف: 69,000 تومان
سکوت (نیروی خاموشی در دنیایی پر سر و صدا)
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
تیک نات‌هان (برگزیده‌ای از نوشته‌ها)
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
چگونه عشق بورزیم (یادداشت‌هایی درباره عشق)
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
راه و رسم دیدن
  • 72,000 تومان
  • با تخفیف: 72,000 تومان
صلح با خویشتن
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
ترس (خرد لازم برای عبور از طوفان)
  • 119,000 تومان
  • با تخفیف: 119,000 تومان
نه مرگ نه ترس
  • 89,000 تومان
  • با تخفیف: 89,000 تومان

راه و رسم تمرکز

  • 72,000 تومان

سرگرمی‌ها و حواس‌پرتی‌های زندگی امروزی رقابتی سنگین در جلب توجه و سرگردانی ما دارند و ما را به جهات مختلف می‌کشانند ودر توانایی تمرکزمان اختلال ایجاد می‌کنند. ما داریم ظرفیت تمرکزمان و همچنین توانایی حضور کامل را، که باعث می‌شود سکان زندگی‌مان را در دست بگیریم و برای خودمان و دیگران و جهان مفید باشیم، از دست می‌دهیم. در این کتاب کوچک، تیک نات هان با گفته‌هایی الهام‌بخش و شرح مراقبه‌هایی بنیادین و ژرف، هدایت‌مان می‌کند به آرامش برسیم و توانایی‌مان را در تمرکز و درک شهودی بازیابی کنیم، تا زندگی‌مان عمق و شفافیت بیشتری پیدا کند.

آشتی (درمان کودک درون)

  • 155,000 تومان

گوهرهای گران‌بها همه‌جا در کیهان و درون تک تک ماست. می‌خواهم مشتی از آنها را به تو دوست عزیزم پیشکش کنم. آری، امروز صبح می‌خواهم مشتی از آنها را به تو پیشکش کنم، مشتی الماس که از طلوع تا غروب می‌درخشد. هر ثانیه‌ای از زندگی الماسی است که آسمان و زمین نور خورشید و رود را در درون خود دارد. تنها کافی است آرام نفس بکشیم تا معجزه آشکار شود. آواز خواندن پرندگان، از هم شکفتن گل‌ها آسمان آبی اینجاست، ابر سفیدی شناور است اینجا چهره زیبایت، لبخند زیبایت. تمامی در دل گوهری یکتا. تو که داراترین فرد روی زمینی و به‌سان کودکی بینوا رفتار می‌کنی مهرانه به میراثت بازگرد. بیا یک‌دیگر را شاد کنیم و یاد بگیریم در دم ماوا گزینیم. بیا زندگی را در آغوش کشیم و از فراموشی و نومیدی‌مان دست کشیم. - تیک نات هان

سکوت (قدرت سکوت در دنیایی پرهیاهو)

  • 117,000 تومان

همه‌ی ما تمام وقت‌مان را صرف جست‌و‌جوی آسایش مادی و عاطفی می‌کنیم. غرق در دغدغه‌های روزمره هستیم: چگونه پول و غذای کافی، سرپناه و دیگر نیاز‌های مادی را به دست بیاورم. دغدغه‌های عاطفی هم داریم: اینکه فلانی دوست‌مان دارد یا نه، یا اینکه امنیت شغلی داریم یا نه. ما همه‌ی روز نگران این‌گونه مسائل هستیم. البته قابل درک است که برای احساس امنیت داشتن باید نیازهای اساسی خود را رفع کنیم، اما اکثرا بیش از رفع نیاز‌های اساسی نگرانیم. از لحاظ جسمی امنیت داریم، شکم‌مان سیر است، سقفی بالای سر داریم و خانواده‌ای پر محبت؛ اما هنوز مدام نگرانیم. عمیق‌ترین دغدغه در وجود شما و در وجود بسیاری از ما همان است که درک نکرده‌ایم، همان که نشنیده‌ایم. تک‌تک‌ ما دغدغه‌ی مطلقی داریم که به دغدغه‌های مادی و عاطفی ربطی ندارد. می‌خواهیم با زندگی خود چه کنیم؟ سوال این است. ما این‌جاییم، اما چرا اینجاییم! ما چه کسی هستیم، فرد فرد ما، و می‌خواهیم با زندگی خود چه کنیم. اینها سوال‌هایی هستند که برای پاسخ‌دادن به آنها معمولا وقت نداریم؛ یا شاید وقت صرف نمی‌کنیم. اینها فقط سوال‌های فلسفی نیستند. اگر نمی‌توانیم به آنها پاسخ دهیم، ‌پس آرامش نداریم و نشاط هم نداریم‌. چون هیچ نشاطی بدون آرامش میسر نمی‌شوند. بسیاری از ما احساس می‌کنیم هرگز نمی‌توانیم به این سوال‌ها پاسخ دهیم، اما با ذهن‌آگاهی- زمانی که درون خودمان سکوت داریم- می‌توانیم پاسخ آنها را پیدا کنیم و ژرف‌ترین ندای قلب‌مان را بشنویم. تیک نات هان در کتاب سکوت با ترکیب حکایت‌های تاثیر‌گذار، خرد بی‌انتها و روش‌های ذهن‌آگاهی به ما می‌آموزد وقتی بتوانیم همه‌ی صداهای درون‌مان را خاموش کنیم، وقتی بتوانیم سکوت- سکوتی رعدآسا- در وجودمان برقرار کنیم، ژرف‌ترین ندا را از درون‌مان می‌شنویم. قلب‌مان را فرا می‌خواند، قلب‌مان در تلاش است چیزی به ما بگوید، هیاهوی‌ ذهن‌مان را خاموش کند تا صداهای حیرت‌آور زندگی را بشنویم و بعد می‌توانید زندگی‌ای عمیق و ناب را شروع کنیم.

چه گونه بجنگیم

  • 135,000 تومان

چه گونه بجنگیم، راه و روشی روشن و بی‌همتا برای سود جستن از حواس جمعی و مهر و شفقت در فرونشاندن و خشکاندن ریشه‌ها و دانه‌های خشم و خروش و عصبانیت در اثر وابستگی به درک و دریافت‌های خشک و انعطاف‌ناپذیر فردی است. چه گونه بجنگیم درک چه گونگی «از ماست که بر ماست» را به راستی شدنی و آسان می‌کند. نویسنده کتاب، تیک نات هان، راهب، آموزگار، نویسنده، شاعر، کنش‌گر صلح و بنیان‌گذار بودیسم درگیرشونده ویتنامی و از بزرگ‌ترین استادان ذن بودیسم در دنیای امروز بود که بیشتر زندگی خود را در تبعید گذرانید، اما سرانجام در پایان زندگانی پربار خود اجازه یافت به زادگاه خود بازگردد و در آنجا رخت از جهان بربندد.

نامه عاشقانه به زمین

  • 69,000 تومان

انسان‌ها در طول قرن‌های متمادی خود را پادشاه‌زمین می‌دانستند و هنوز هم چنین‌اند. این پادشاه خودخوانده تا جایی که در توان داشته منابع و موجودات زنده زمین را استثمار کرده و هر روز بیشتر از دیروز مترصد دست‌اندازی و سلطه‌گری بیشتر بر زمین و دارایی‌هایش است. حالا کار به جایی رسیده است که انسان‌های خودخواه نابودی خویش را در آینه نابودی زمین می‌بینند و نیز به‌جای دست برداشتن از استثمار زمین در اندیشه دست‌اندازی به دیگر ابعاد کیهان هستند. نویسنده در این اثر تلاش کرده است مخاطب را در جایگاهی قرار دهد که بتواند زمین را به‌عنوان مادر خود و دیگر انسان‌ها باز شناسد؛ همو که همه موجودات زنده و غیرزنده پیرامون ما را با سخاوتی مادرانه در دامان خود می‌پرورد. چگونه می‌توان سرمایه‌هایش را تباه کرد و روی سبزش را سیاه؟ این اثر نسبت ما را با زمین از نگاهی دیگر تعریف می‌کند و راهی دیگرگون را به‌سوی اخلاق محیط زیست می‌گشاید.

سکوت (نیروی خاموشی در دنیایی پر سر و صدا)

  • 95,000 تومان

مگر تنها در کوهستان بدون برق زندگی کنید و گرنه به احتمال زیاد رود روان و بی گسستی از سروصدا و اطلاعات را تمام روز دریافت می کنید. حتی اگر کسی با شما سخن نگوید و به رادیو یا دستگاه صوتی دیگری گوش ندهید، تابلوهای بزرگ ،اعلانات تلفنها، پیام‌های نوشته رسانه‌های اجتماعی، کامپیوتر، قبض ها و خیلی چیزهای دیگر راه‌هایی برای رساندن سروصدا به گوش ما هستند. در فرودگاه‌ها حتی گاه نمی‌توان گوشه‌ای در محل سوار شدن هواپیما یافت که تلویزیونی در آن روشن نباشد. رفت و آمد بامدادی بیشتر مردمان با جذب توییت پیام خبر بازی و به روز شدن‌های با تلفن‌هایشان می گذرد. حتی در آن لحظات نادری که هیچ صدایی پیامی یا اطلاعات دیگری از بیرون نمی‌آید، سرمان با حلقه پیوسته اندیشه‌ها پر است. چند دقیقه در روز را در سکوت واقعی می گذرانید؟ اگر می گذرانید...

تیک نات‌هان (برگزیده‌ای از نوشته‌ها)

  • 135,000 تومان

تیک نات هان (2022-1926) استاد ذن، کنش گر صلح، نویسنده، شاعر، و آموزگار پر کار ویتنامی بود که در زمان حمله آمریکا به ویتنام، نخستین گروه مبارزه با جنگ را در آن کشور آغاز کرد، و به همین دلیل به باختر زمین تبعید شد. وی با نوآوری بودیسم درگیر شونده و کنش گرا از یک سو و به رسمیت شناختن استادان بودایی ذن، تاثیر بسیار چشمگیری در بودا‌گرایی در سراسر دنیا داشته است. این گزیده، چهار کتاب او به نام‌های قلب فهمیدن، عشق ورزیدن، صلح و آرامش وجود، و گذر از خود را در بر می‌گیرد.

چگونه عشق بورزیم (یادداشت‌هایی درباره عشق)

  • 55,000 تومان

استاد افسانه‌ای ذن بودایی، تیک نات هان، دررابطه با خبره شدن در هنر هستی متقابل سخن می‌گوید. عشق ورزیدن بدون دانستن اینکه چگونه عشق بورزیمء به شخصی که عاشقش هستیم آسیب می‌رساند. عشق دقیقا چه معنایی دارد؟ این همان چیزیست که راهب ویتنامی ذن بودایی، معلم و طرفدار فعال صلح، تیک نات هان، در کتابش چگونه عشق بورزیم -مجموعه‌ای مختصر با کلمات ساده- با بینش خردمندانه بی حد و حصرش درباره پیچیده‌ترین و با ارزش‌ترین توانایی بشر کند و کاو می‌کند. در واقع، نات هان طبق عرف عمومی آموزه‌های بودا القائات تقطیر شده شفافیت را با استفاده از زبان ساده و استعاره ابراز می‌کند تا به بنیادی‌ترین موضوعات ذاتی بپردازد. چگونه عشق بورزیم پیشکشی منحصر بفرد برای آنهاییست که به دنبال راهنمای جامع در عین حال ساده برای درک انواع مختلف عشق هستند همراه با تمرین‌های ژرف‌اندیشانه که درک از عشق و ظرفیت برای آن را گسترش می‌دهد.

راه و رسم دیدن

  • 72,000 تومان

مجموعه‌ی «راه‌و‌رسم» منتخبی ساده و قابل فهم برای کسانی است که می‌خواهند با تمرین‌های پایه‌ای آگاهی (مایندفولنس) آشنا شوند. چطور می‌توانیم غبار توهم را پاک کنیم و چیزها را همان‌طور که هستند ببینیم؟ تیک نات هان، استاد ذن، عمل دیدنی عمیق را به‌طور کامل و دست یافتنی برایمان روشن می‌سازد و رای گسترش روشنی واقعی در زندگی را نشان‌مان می‌دهد. این مراقبه‌های موجز که با لحن صمیمی و مهربان تیک نات هان بیان شده‌اند، با نقاشی‌های جیسون آنتونیس همراهند.

صلح با خویشتن

  • 80,000 تومان

به نظر می رسد جهان مضطرب امروزه ما به آرامش، خودکاوی، گذشت و مهرورزی بیشترنیازمند است تا تحولی رخ دهد . آیا زمان آن نرسیده تا با خود به صلح و آشتی برسیم ، مهرورزی را بیاموزیم ، قضاوت‌ها را کنار بگذاریم و با نگاهی نو به جهان پیرامون‌مان بنگریم تا لبخندی دوباره از غم‌ها، سختی‌ها، رنج‌ها و نفرت‌هایمان عبور کنیم و آغوش‌مان را به روی حقیقت ناب هستی که چیزی جز شادی، زیبایی، صلح و آرامش نیست بگشاییم؟! این کتاب برای کاستن از رنج‌های ما به واسطه تغییر نگرش با استفاده از تمرین‌های ساده ذهن‌آگاهی نگاشته شده است که به ما این امکان را می‌دهد تا بتوانیم با خود و جهان خود به صلح، عشق و آرامش دست یابیم و این شادمانی و حال خوب را به دیگران نیز منتقل کنیم و شریک لحظات زیبایی باشیم که برای یکدیگر خلق می‌کنیم .

ترس (خرد لازم برای عبور از طوفان)

  • 119,000 تومان

ترس طبیعی‌ترین حسی است که از زمان تولد در انسان شکل می‌گیرد و می‌توان رد پای آن را در تک تک لحظه‌های شاد و غمگین زندگی دید، این کتاب به ما می‌آموزد این حس غریزی را مدیریت کنیم و کنترل زندگی‌مان را از دست آن بیرون بیاوریم، در این کتاب تیک نات هان، معلم با استعدادی که زمانی نامزد جایزه‌ی نوبل صلح شده ریشه‌ی ترس‌های ما را بررسی می‌کند و با کلماتی بسیار صمیمی، مهربان و آرام راهنمای راهبردی قدرتمندی برای غلبه بر آن‌ها در اختیارمان می‌گذارد. با خواندن ترس، خرد لازم برای عبور از طوفان، در سفری معنوی، با کودک درونمان صحبت می‌کنیم، ریشه‌های ترس را می‌شناسیم و می‌آموزیم که آن را در آغوش بگیریم، با انجام تمرین‌های عملی این کتاب، نه تنها می‌توانیم احساسات چالش‌برانگیز خود را مدیریت کنیم، بلکه می‌توانیم ظرفیت تعادل و شادی را بازیابی کرده و هر روز از آنچه در اطرافمان می‌گذرد احساس خوشبختی و رضایت‌مندی کنیم. اگر به تازگی عزیزی را از دست داده‌اید، اگر در دنیای پرتلاطم امروز درگیر نگرانی‌های شغلی هستید و یا در رابطه‌ای ناسالم به سر می‌برید که می‌ترسید آن را ترک کنید، خواندن این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم، این کتاب دعوتی است به سرزمین شگفت انگیز درون که شما را از هیاهوی اطراف می‌رهاند و فرصتی است برای کاهش نگرانی‌ها، در آغوش گرفتن ترس‌ها و رسیدن به صلح درونی.

نه مرگ نه ترس

  • 89,000 تومان

تیک نات هان شاعر و استاد ذن می‌گوید: بزرگ‌ترین ترس ما آن است که پس از مرگ دیگر نباشیم. اگر چنین گمانی در سر داریم، پس ما خودمان را خوب نشناخته‌ایم. ما می‌توانیم هر روز خود را بی‌دغدغه آن‌چه پس از مرگ بر سرمان می‌آید زندگی کنیم. با تاملی ژرف درباره این که ما کیستیم و چگونه است که هستیم، و این که چگونه زنده‌ایم و زندگی می‌کنیم، بر ترس خود چیره می‌شویم تا یک زندگی شادتر و آزادتر را تجربه کنیم. در این کتاب، تیک نات هان، از خلال آموزه‌هایی روشن و تمثیل‌هایی روشنگر، به ذهن بی‌قرار ما سکون و قرار می‌بخشد و راه رهایی از ترس‌هامان را به ما نشان می‌دهد....

1  2  صفحه‌ی 1