سعید عقیقی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
داستان‌گویی در فیلم کوتاه (معیارها و درس‌گفتارها)
طعم گیلاس
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
رازهای جدایی (سینمای اصغر فرهادی)
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان
سینمای آزار
  • 54,000 تومان
  • با تخفیف: 54,000 تومان

داستان‌گویی در فیلم کوتاه (معیارها و درس‌گفتارها)

  • 45,000 تومان

کتاب «داستان‌گویی در فیلم کوتاه؛ معیارها و درس‌گفتارها» را منتشر می‌کنیم که همین مسیر را از منظری کاربردی دنبال می‌کند. با وجود این کتاب، جوانان فیلم‌ساز و دوستداران فیلم‌نامه‌نویسی می‌توانند از دیدگاهی متفاوت، و با تمرکز بر نمونه‌هایی متنوع از گذشته و حال، با ساختار و الگوهای نگارش فیلم‌نامه کوتاه آشنا شوند. نویسنده در کتاب پیش رو تلاش می‌کند در دو بخش مجزا اما در تکمیل یکدیگر، ابتدا با تکیه بر آثار شاخصی از سینمای جهان و نمونه‌های از بهترین فیلم‌های کوتاه ایرانی در سال‌های اخیر، معیارهای نگارش و ساختارهای روایی را تبیین کند و در ادامه، در قالب درس‌گفتارهایی علمی معیارهای مطرح‌شده را در مرحله اجرا / نگارش توضیح دهد.

طعم گیلاس

  • 35,000 تومان

سینمای کیارستمی، در ابتدای راه، به بخشی در خور اعتنا از سینمای غیرتجاری ایران تعلق داشت و پس از دو دهه به یکی از مهم‌ترین گرایش‌های آن تبدیل شد. در این فاصله اتفاق‌های غریب بسیاری در سینمای ایران رخ داد...

رازهای جدایی (سینمای اصغر فرهادی)

  • 28,000 تومان

واقع‌گرا یا کلاسیک؟ مساله این است. آیا شایسته است که مدام از تفاوت واضح این دو مکتب سخن بگوییم یا در جستجوی امکان هم‌آمیزی‌شان به فیلم‌ها رجوع کنیم؟ چه خواهد شد اگر قهرمان مفلوک یک فیلم واقع‌گرایانه در معمایی هیچکاکی گرفتار شود؟ یا چه خواهد شد اگر معمای مرگ زنی حل شود و معمای زندگی دیگران لاینحل بماند؟ چه می‌شود اگر معنای تجاوز و هویت متجاوز، انگیزه انتقام را تغییر دهد، و چه می‌شود اگر رازهای جدایی، بیش از دلایل پیوند اهمیت داشته باشد؟ چه می‌شود اگر معمایی کلاسیک بر زمینه داستانی واقع‌گرا روایت شود، و چه خواهد شد اگر محور این جستجو، سینمای اصغر فرهادی باشد؟

سینمای آزار

  • 54,000 تومان

در دنیایی که میان تصاویر سرخط خبرهای روزانه و فیلم‌های اکشن و وحشتناکش تفاوتی دیده نمی‌شود، دنیایی که یکپارچگی‌اش فریبی بیش نیست و بیشتر آثار هنری معاصرش هجویه‌هایی کم‌مایه و زودگذرند، معمایی که به جای پاسخی قطعی دم به دم پیچیده‌تر می‌شود، نماهای بی‌چشم‌انداز و گاه ساکن و خالی، اعمالی با انگیزه‌‌ای مبهم و دیریاب و نتایجی شگفت‌آور و هولناک، نباید چندان تازه و عذاب‌آور باشد، اما هست. پرسش‌های میشاییل هانکه را پاسخی نیست مگر آگاهی و هشدار: این است راز سینمای آزار.

صفحه‌ی 1