یاسین قاسمی بجد طلعت اصغری درمیان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هاله‌درمانی (تمرینات ساده برای پاکسازی و خوانش رنگ‌های هاله)
راه رسیدن به ثروت (چگونه ثروتمند و خوشحال شویم)
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
ایکیگای و کایزن (اسرار ژاپنی‌ها برای داشتن 1 زندگی موفق توام با حس رضایت درونی)

باز کردن چشم سوم (راهنمایی ساده برای شناخت اصول بیدارسازی چشم سوم چاکراها مراقبه و تکنیک‌هایی برای بازکردن چشم سوم)

  • 80,000 تومان

این کتاب برای کمک به شما در کشف پایه‌های فعال‌سازی چشم سوم در نظر گرفته شده و وظایفی را شرح می‌دهد که باید دائما انجام دهید و تأثیر قابل‌توجهی بر توانایی‌تان در آگاهی از آنچه در محیط اطرافتان می‌گذرد خواهد داشت. با استفاده از اصول آموزش داده شده در فصل‌های قبل، می‌توانید تعیین کنید چه زمانی در یک محیط خصمانه و چه زمانی در یک محیط دوستانه هستید. در هر موقعیتی که خود را بیابید، می‌توانید یکی از بهترین موقعیت‌ها را انتخاب کرده که با نیازهای شما مطابقت دارد. همچنین باز کردن قفل چشم سوم به‌سرعت و به‌راحتی ذهن و بدن را آرام می‌کند و این امکان را فراهم می‌آورد در هر کاری که انجام می‌دهید قضاوت بی‌طرفانه داشته باشید.

هاله‌درمانی (تمرینات ساده برای پاکسازی و خوانش رنگ‌های هاله)

  • 90,000 تومان

به آغاز سفر شناخت، خوانش و التیام هاله‌تان خوش آمدید. هدف از این کتاب کمک به شماست تا به هر آ‌چه برسید که من با سفر به دنیای میدان انرژی پایدار و نامرئی رسیدم. من توانستم درک عمیق‌تری در رابطه یا اعتمادپذیری پیدا کنم، خودم را از خشم و احساسات سرکوب شده التیام ببخشم، پذیرای سطح جدیدی از روابط با دیگران شوم که نمی‌دانستم ممکن است و خودم را به عنوان بخشی از نیروی هدایت‌گر خالق احساس کردم. من خودم را به نور دوباره متصل کردم و آگاهی روحم را که تا پیش از این مثل نجوایی خفه‌شده بود آزاد کردم و حالا تبدیل به نیروی قدرتمند هدایت‌کننده شده است. در این کتاب شما از قدرت شخصی خود آگاه می‌شوید و آزادی را در خود پیدا می‌کنید.

راه رسیدن به ثروت (چگونه ثروتمند و خوشحال شویم)

  • 160,000 تومان

والری سینلنیکوف روان‌درمانگر، روانشناس، همسان درمانگر و نویسنده تکنیک‌های روان‌شناختی به قلمی ساده و تاثیر‌گذار است. کتابی که نه تنها در آن توصیه‌های چگونگی انجام کار درست را پیدا خواهید کرد، بلکه می‌فهمید چرا باید چنین رفتار کنید و خلافش را انجام ندهید. در این کتاب، مدل جدیدی از نگرش نسبت به پول را یاد خواهید گرفت که شامل توانایی افزایش آن، قرض دادن و قرض گرفتن و البته خرج کردن صحیح پول می‌شود. قادر خواهید بود اتفاقات زندگی خود را در زمینه پول، کار و تجارت مدیریت کنید.

ایکیگای و کایزن (اسرار ژاپنی‌ها برای داشتن 1 زندگی موفق توام با حس رضایت درونی)

  • 72,000 تومان

در ژاپن مردم در سنین مختلف فعالیت‌های مربوط به سلامت را انجام می‌دهند. راز شاد بودن جمعیت سالخورده این کشور همین است. روش‌های بهبود سلامت و بهزیستی به ژاپنی‌ها کمک می‌کند تا با ساعات طولانی کار کردن خود را تطبیق دهند و اعتمادبه‌نفس و ثبات بیشتری داشته باشند. اگر هر کسی ایکیگای خودش را پیدا و سپس در مسیر ایکیگای خودش حرکت کند، قطعا زندگی او بهتر می‌شود و این فرد را به رضایت و شادمانی می‌رساند. در این کتاب می‌خواهیم روش پیدا کردن ایکیگای را توضیح دهیم. همچنین می‌خواهیم یاد بگیریم چرخه کایزن چیست و کاربرد آن به چه صورت است؟

صفحه‌ی 1