یاسین قاسمی بجد طلعت اصغری درمیان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ما هرگز نمی‌میریم (اسرار زندگی پس از مرگ)
  • 210,000 تومان
  • با تخفیف: 210,000 تومان
به سوی بی‌نهایت و فراتر از آن (سفری برای کشف و شناخت کیهان)
با هیپنوتیزم لاغر شو (هنگام شمارش کالری‌ها برای کاهش کربوهیدرات‌ها چه کار کنیم)
بهترین تو در راه است (کشف مسیر رسیدن به آینده‌ای بزرگ‌تر بهتر و درخشان‌تر)
بیدار کردن چشم سوم از طریق 5 گام ساده
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
در بازی بمان (هیچ مصیبتی برای تو آنقدر بزرگ نیست که تسلیم شوی)
آرامش آگاهانه (قدرت آرام قوی و مطمئن ماندن در هر فصلی)
ذهن‌آگاهی برای مدیریت استرس (50 روش برای بهتر کردن حس و حال و تقویت آرامش)
به افکار بهتری فکر کن (100 تصور منفی که مانع استعدادهای تو هستند و چگونگی از بین بردن آن‌ها)

ما هرگز نمی‌میریم (اسرار زندگی پس از مرگ)

  • 210,000 تومان

مرگ یکی از عزیزان چالش‌برانگیزترین و احساسی‌ترین چیزی است که هر کسی می‌تواند با آن روبرو شود. اما رازش این است که عزیز شما واقعا نرفته است. به‌عنوان یک واسطه، کمک می‌کنم با دوستان و اعضای خانواده‌ای که درگذشته‌اند ارتباط برقرار کنید. من به آنها ثابت می‌کنم کسی که به شدت دلشان برای او تنگ شده واقعا نمرده است، فقط بودنش متفاوت است. و درک این موضوع می‌تواند زندگی را تغییر دهد. اگر می‌توانستم کاری برای دنیا انجام دهم، این بود که به همه اجازه می‌دادم زندگی را فقط برای یک روز مانند یک واسطه روحی تجربه کنند. اگر مردم بتوانند آنچه را که من می‌بینم ببینند، بخشی از راز و ترس از مرگشان از بین می‌رود. هر جا که می‌روم، مردگان را در کنار زنده‌ها می‌بینم.

به سوی بی‌نهایت و فراتر از آن (سفری برای کشف و شناخت کیهان)

  • 230,000 تومان

در این کتاب، از شما دعوت می‌کنیم این سفر را با ما آغاز کنید- سفری ذهنی و فیزیکی از زمین تا بی‌نهایت و فراتر از آن. چه چیزی به انسان‌ها قدرت داد که از خانه‌شان، از نظر فیزیکی و فکری فراتر روند و به سوی ناشناخته‌ها اوج بگیرند؟ کدام بینش‌ها، شجاعت‌ها، ایده‌های شمایل‌شکنانه، شکست‌ها و موفقیت‌های تکنولوژیکی ما را به دانشی که امروز داریم رساند؟ و کدام درک شگفت‌انگیز در ادراک ما، اجمالی از کیهان عظیم را ارائه می‌دهد که هنوز کشف نشده است؟ این در واقع داستان پیچیده‌ای از مردم و سیارات، ستارگان و فضاپیماهاست، سفری که پیچیدگی‌ها و ویژگی‌های عجیب آن را در این صفحات بررسی می‌کنیم.

با هیپنوتیزم لاغر شو (هنگام شمارش کالری‌ها برای کاهش کربوهیدرات‌ها چه کار کنیم)

  • 90,000 تومان

در این کتاب، پم ابزارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید طرز تفکر خود را تغییر داده و بر چالش‌های مرتبط با وزن خود غلبه کنید. همانطور که کتاب را می‌خوانید، شما را به سمت انتخاب‌های مثبت راهنمایی می‌کند و به گونه‌ای مجهز می‌شوید که بتوانید ذهنیتی امکان‌پذیر و دائمی برای این تغییرات داشته باشید. وقت گذاشتن برای خواندن کتاب پم زندگی مرا متحول کرد. نه تنها وزن کم کرده‌ام، بلکه مرزها و راه‌های مثبت برای کنار آمدن با هر موقعیتی را یاد گرفته‌ام. در نهایت به امید و خوشبختی رسیدم.

بهترین تو در راه است (کشف مسیر رسیدن به آینده‌ای بزرگ‌تر بهتر و درخشان‌تر)

  • 170,000 تومان

همه در زندگی با اتفاقات تلخی روبرو می‌شویم که نمی‌توانیم آنها را درک کنیم. مثلاً عزیزی را از دست می‌دهیم، دوستمان رابطه‌اش را با ما قطع می‌کند یا دچار بیماری می‌شویم. وقتی چنین اتفاقات بد و تلخی برایمان رخ می‌دهد، ساده است که فکر کنیم خب همیشه همین‌طور است. اما خدای ما خدای احیا و بازسازی است. او هر مشکلی را متوقف نمی‌کند و ما را از چالش‌های پیش‌رو دور نگه نمی‌دارد. ولی وعده داده که سختی‌ها را جبران خواهد کرد. آنچه دزدیده شده باز می‌گرداند. داوود در کتاب مقدس می‌گوید: تو اجازه دادی از سختی‌های زیادی رنج ببرم اما مرا با افتخاری حتی بزرگتر احیا کردی. رنج کشیدن نوعی برنامه‌ریزی است. خداوند مانع از مشکلات و سختی‌ها نمی‌شود، بلکه پس از تحمل این سختی‌ها به شما برکت بزرگ‌تری می‌بخشد. هرگز پس از مشکلات همان انسان سابق نخواهید بود. او دشمن را وادار می‌کند تا جزای مشکلی که برایتان ایجاد کرده را بپردازد.

بیدار کردن چشم سوم از طریق 5 گام ساده

  • 70,000 تومان

چاکرای چشم سوم طبق آموزه‌های هندو ششمین چاکرای اولیه است که در نقطه میانی پیشانی بین ابروها، جایی که غده هیپوفیز قرار دارد، واقع شده است. این چاکرا را چاکرای آجنا به معنای احضار یا فرمان نیز می‌نامند. این چاکرا به ادراک ما انرژی می‌بخشد و به ما امکان می‌دهد تجربیاتی فراتر از جنبه فیزیکی دریافت کنیم - یعنی دروازه نهایی برای دسترسی به انرژی روانی است. به همین دلیل گاهی اوقات به آن «چشم ذهن»، «چشم هوروس» یا «چشم عالم‌بین» نیز گفته می‌شود. به عنوان ششمین چاکرا از هفت چاکرای اصلی، تصور اینکه مفهوم حس ششم نیز از آنجا آمده، دور از واقعیت نیست.

نیروی زندگی (چگونه کشفیات جدید در پزشکی دقیق می‌تواند کیفیت زندگی شما و آنهایی که دوستشان دارید را تغییر دهد)

  • 100,000 تومان

این کتاب براساس عقیده نویسندگان مبنی بر این باور است که ایده‌های بشری فوق‌العاده قدرتمند هستند و توانایی تغییر جهان را دارند. طول عمر نیز در دسته تغییرات قرار می‌گیرد. صرف‌نظر از مشکلاتی که با آن روبرو هستیم، همیشه راهی وجود دارد که به ما امکان می‌دهد پیروز شویم. نیروی زندگی کمک می‌کند تا راه‌حل‌هایی برای خودمان پیدا کنیم و بتوانیم کنترل سلامت‌مان را دوباره به دست آوریم. ما اکنون به لطف بیوتکنولوژی قدرت پیشگیری و درمان بیماری‌ها را داریم. به لطف پیشرفت سریع هوش مصنوعی در پزشکی به‌ زودی قادر به درمان بیماری‌ها خواهیم بود. در نتیجه باید تمام تلاش خود را برای حفظ سلامت‌مان انجام دهیم. اکنون ابزارهایی در اختیار داریم که برای بهبود و افزایش طول عمرمان مفید است.

در بازی بمان (هیچ مصیبتی برای تو آنقدر بزرگ نیست که تسلیم شوی)

  • 90,000 تومان

هر کسی می‌تواند در حاشیه بنشیند. هر کسی می‌تواند بهانه‌ای برای بداخلاق بودن، ترک تحصیل یا دست کشیدن از زندگی پیدا کند. من از شما می‌خواهم که در بازی بمانید. هنگامی که صدمه می‌بینید و درد دارید، به راحتی می‌توانید روی صدمه، ناامیدی‌ها، شکست‌های بد متمرکز شوید و تنها کاری که انجام می‌دهد این است که باعث دلسردی بیشتر، ترحم به خود و در نهایت حتی افسردگی می‌شود. همزمان با خواندن این صفحات،‌ کمک‌تان می‌کنم تا دیدگاهی تازه پیدا کنید و به بازی برگردید. به جنگیدن برای سرنوشت خوب ادامه دهید و یک روز به زودی متوجه خواهید شد نه تنها در بازی هستید بلکه زندگی همراه با پیروزی دارید که تصورش را نمی‌کردید.

آرامش آگاهانه (قدرت آرام قوی و مطمئن ماندن در هر فصلی)

  • 100,000 تومان

خیلی ساده است که در زندگی دائم نگران آینده باشی و به خاطر محقق نشدن رویاهایت ناامید شوی، ناراحت باشی که چرا کسی به تو بدی کرده اما در عوض شکایت کردن درباره سختی‌ها، در عوض ناراحت شدن به خاطر اجرایی نشدن برنامه‌هایت، در عوض از دست دادن آرامشت و زندگی در ناامیدی، باید این عبارت ساده را به خاطر بسپاری: همه چیز خوبه. خداوند هنوز بر تخت سلطنت خود نشسته است. او گام‌هایت را هدایت می‌کند. اگر هدفی از این کار نداشت هیچ‌وقت اجازه نمی‌داد اتفاق بیفتد. وقتی این نگرش همه چیز خوب است را داشته باشید، خالق جهان چیزهایی را به وقوع می‌پیوندد که شما هرگز نمی‌توانید آنها را محقق سازید.

ذهن‌آگاهی برای مدیریت استرس (50 روش برای بهتر کردن حس و حال و تقویت آرامش)

  • 90,000 تومان

استرس بخشی از زندگی عادی و روزمره است. اگر در حال خواندن این کتاب هستید، استرس باید بخش بزرگی از زندگی‌تان را تحت‌تأثیر قرار داده باشد و اگر چنین است احتمالا بیشتر از آنچه نیاز است رنج می‌برید. احتمالاتی که باعث استرس می‌شوند پایانی ندارند. به عنوان مثال، شاید لازم باشد هر یک از سه فرزند خود را به سه بازی مختلف فوتبال ببرید، یا شاید وظایف کاری‌ای دارید که زمان کافی برای انجام آن‌ها ندارید، یا شاید در حال مراقبت از یک بیمار یا والدین سالمند خود هستید. خبر خوب اینکه اگرچه این موقعیت‌ها طاقت‌فرسا هستند، اما لازم نیست استرس‌زا باشند. با روش‌های قدرتمندی که در این کتاب خواهید آموخت، می‌توانید استرس و اثرات آن را بر خود کاهش دهید.

هنر رها کردن (چگونه می‌توان گذشته را رها کرد مشتاق آینده بود و در نتیجه از آ‌زادی عاطفی که سزاوارش هستیم لذت برد)

  • 120,000 تومان

آیا تابه‌حال تجربه داشتن افکار مزاحم،‌ ارتباط با افراد سمی و یا کار کردن در یک محیط خشک و آزاردهنده را داشته‌اید؟ دیمون زاهاریادس در کتاب هنر رها کردن مجموعه‌ای از بهترین استراتژی و تمرین‌های عملی را به شما می‌آموزد که به کمک آن‌ها می‌توانید کیفیت کلی زندگی خودتان را بالا ببرید و به یک آرامش درونی ماندگار دست یابید. با خواندن این اثر به مهارت بسیار خوبی برای کشف تجارب درونی‌شده‌ خود می‌رسید و با سفر به اعماق وجودتان، از افکار تلخ و احساسات منفی دور می‌شوید. خواندن این اثر به شکل کاملا مشهودی کیفیت کار و زندگی شما را بالا می‌برد و کمک می‌کند که اولویت خودتان را روی فعالیت‌های مهم‌تر و ضروری‌تر متمرکز کنید. هنر رها کردن یک ابزار کامل به شما می‌دهد که می‌توانید از آن برای غلبه بر اضطراب عاطفی که کیفیت زندگی شما را خراب می‌کند استفاده کنید. اگر دوست دارید به سطح جدیدی از زندگی خود وارد شوید و به سمت تغییرات مثبت و آرامش درون حرکت کنید،‌ این کتاب راهنمای عملی را بخوانید. این کتاب راهنمای بسیار خوبی برای همه کسانی است که دوست دارند تغییرات مثبتی را در‌ روابط و کیفیت زندگی خود ایجاد کنند و به آرامش ذهنی و صلح درونی دست یابند.

به افکار بهتری فکر کن (100 تصور منفی که مانع استعدادهای تو هستند و چگونگی از بین بردن آن‌ها)

  • 140,000 تومان

«ناکافی بودن» یکی از بدترین احساساتی است که یک نفر می‌تواند در زندگی، کار یا روابط خود داشته باشد. تا حالا به این حس دچار شده‌اید؟ تیبو موریس در کتاب به افکار بهتری فکر کن شما را با این حقیقت روبه‌رو می‌کند که بخش مهمی از این افکار واقعیت ندارند و فقط به‌اشتباه در ذهن شما تثبیت شده‌اند. برای آنکه تغییر مثبتی را در شیوه فکر و ذهنیتتان ایجاد کنید،‌ با این کتاب همراه شوید. بخش بزرگی از زندگی را تصورات ما درباره‌ خودمان تشکیل می‌دهد. مثل فکر کردن به اینکه تا چه اندازه موفق هستیم،‌ چقدر تأثیرگذاریم و یا تا چه میزان خوشبختیم. همه‌چیز تا اینجا عادی و ساده به‌نظر می‌رسد. اما اتفاقات زندگی به همین سادگی‌ها نیستند و چیزهای پیچیده‌تری انتظارمان را می‌کشند. مثلاً تا حالا برایتان اتفاق افتاده است که دیگران شما را فردی موفق،‌ لایق و جذاب بدانند اما خودتان هیچ احساسی درباره‌ این تعاریف نداشته باشید،‌ یا آن‌ها را فقط یک مشت تعارفات دروغین تلقی کنید؟ این شکل افکار یکی از قدرتمندترین فکرهایی هستند که می‌توانند در چشم‌‌برهم‌زدنی شما را به یک فرد شکست‌خورده تبدیل کنند و یا باعث شوند که مسیر موفقیت را گم کنید. تیبو موریس (Thibaut Meurisse) در کتاب به افکار بهتری فکر کن (Think Better Thoughts) درباره‌ همین موضوع با شما صحبت می‌کند و صد فکری را که قادر است روند زندگی‌تان را تحت‌تأثیر قرار دهد به شما می‌گوید. موریس در این کتاب تأکید می‌کند که بعضی از افکار و تصورات نسبت به خود، در اصل تله‌هایی هستند که واقعیت ندارند و از آن‌ها با عنوان فراتصورات یاد می‌کند. برای مثال جملاتی مانند «من کافی نیستم»، «من ناتوان و ضعیفم»، «موفقیت خارج از کنترل من است» و... تصورات اشتباهی‌اند و تکرار مداوم آن‌ها شما را به این باور رسانده که واقعاً این‌طور هستید. بنابراین ناتوانی عمیقی، آرام‌آرام به سراغ شما می‌آید و از مسیری که باید به‌درستی طی کنید، منحرف می‌شوید. این کتاب هشت فراتصور رایج را به شما معرفی می‌کند و با راهکارهایی که ارائه می‌دهد قادر می‌شوید زندگی خودتان را تغییر دهید. به‌خاطر داشته باشید هیچ انسانی آن‌قدرها بد و افتضاح نیست یا عملکرد ضعیفی ندارد که مستحق خودسرزنشگری باشد. پس برای بیرون آمدن از دامی که به آن گرفتار شده‌اید،‌ همین حالا با موریس همراه شوید و یک تکان اساسی به زندگی‌تان بدهید.

صفحه‌ی 1