یاسین قاسمی طلعت اصغری درمیان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فرشتگان و راهنماهای معنوی
  • 138,000 تومان
  • با تخفیف: 138,000 تومان
تمرین ذهن‌آگاهی (75 مراقبه ضروری برای کاهش استرس بهبود سلامت روان و رسیدن به آرامش روزانه)
بهبود و شفای چاکرا (راهنمایی ابتدایی برای تکنیک‌هایی خوددرمانی که چاکراها را متوازن می‌سازد)
7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم ( تکنیک‌های سریع و ساده برای افزایش آگاهی و بصیرت)
بیدار کردن چشم سوم
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
1 سال مراقبت از خود (تمرینات روزانه و توصیه‌هایی برای مراقبت از خودتان)
تمرکز شفابخش چاکرا (قدرت شفابخشی خود را با تمرکز و تجسم بیدار کنید)

فرشتگان و راهنماهای معنوی

  • 138,000 تومان

ما در دوران تبدیل زندگی می‌کنیم، بشریت در حال تکامل قابل توجهی است. بنابراین، پیغام‌هایی از همه جا می‌آید و دعوت به تغییر و مسئولیت‌پذیری می‌کنند. راهنماهای معنوی، که ما را در این سفر زمینی همراهی می‌نمایند، می‌خواهند توصیه‌ها و پیشنهادات خود را از طریق این کتاب برای ما ارسال کنند. هیچ پیشنهادی برای خواندن این کتاب وجود ندارد، می‌توانید در روز یک فصل را بخوانید، روی آن مراقبه کنید و به نتیجه دلخواه برسید، یا می‌توانید به طور تصادفی یک فصل را هر زمان که شد بخوانید و به خودتان اجازه دهید در آن لحظه بیشتر از همه به سمت آن چه نیاز دارید هدایت شوید. مطالعه و تحول خوبی داشته باشید.

خوشبختی (تنها 1ایده از این کتاب می تواند زندگی شما را تغییر دهد اگر من می توانم خوشحال باشم پس شما هم می توانید)

  • 41,000 تومان

برای نویسنده، خوشبختی یک احساس مستمر، نهفته و دائمی توام از آرامش، آسایش، آسودگی و رضایت خاطر است. فقدان استرس، اضطراب، غم، تنش، افسردگی، غم و اندوه است. برای نویسنده، خوشبختی یک احساس نیست. حالتی که با درک و خرد خاصی به دست می‌آید که ادراک فرد را تغییر می‌دهد و به همین دلیل فرد می‌تواند احساسات منفی مانند ترس، خشم، انتقام و غیره را از خود دور کند. نویسنده می‌خواهد توضیح دهد اگرچه سعی در تعریف و تمایز واژه خوشبختی داشته، اما در حقیقت کلمه خوشبختی را نمی‌توان با کلمات یا نماد‌ها توصیف کرد و فقط می‌توان آن را تجربه کرد.

تمرین ذهن‌آگاهی (75 مراقبه ضروری برای کاهش استرس بهبود سلامت روان و رسیدن به آرامش روزانه)

  • 170,000 تومان

در ط.ول تمرینات این کتاب اصطلاحات ذهن‌آگاهی و مراقبه را مشاهده می‌کنید که گاهی به جای یکدیگر استفاده می‌شوند. اگر تا به حال این کار را نکرده‌ایدء ایده نشستن بی‌صدا در مراقبه می‌تواند برایتان ترسناک باشد. درک این نکته مفید است که کلمه مراقبه به هر زمان که بخواهید تلاش خود را برای ذهن‌آگاهی بکار گیرید اشاره می‌کند. ممکن است تمرین در حالت نشسته یا هنگام شستن ظروف باشد. به یاد داشته باشید که ذهن‌آگاهی نه تنها در کالبد مراقبه انجام می‌شود بلکه می‌توانید ذهن‌آگاهی را در فعالیت روزانه خود نیز وارد کنید.

بهبود و شفای چاکرا (راهنمایی ابتدایی برای تکنیک‌هایی خوددرمانی که چاکراها را متوازن می‌سازد)

  • 160,000 تومان

درون هر موجود زنده‌ای مراکز قدرتمندی از انرژی وجود دارد که به آن «چاکرا» می‌گویند. چاکراها توانایی بهبود و ترمیم را در بدن و روح ما دارند. اما نحوه یادگیری سیستم چاکراها به دانش کافی و آمادگی ذهنی نیاز دارد. کتاب بهبود و شفای چاکرا (Chakra Healing) طوری نوشته شده که شما را در مسیر بهبود بسیاری از دردهای جسمی و روحی قرار می‌دهد. با انجام دستورالعمل‌ها و راهنمایی‌های این کتاب می‌توانید تشخیص دهید که چه چیزی شما را رنج می‌دهد و کدام چاکرا باعث این رنج شده است.

7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم ( تکنیک‌های سریع و ساده برای افزایش آگاهی و بصیرت)

  • 24,000 تومان

اندرو بلک در خلال این اثر تمریناتی به شما ارائه می‌دهد که در طول سالیان برای انسان‌های بسیاری کارآمد بوده‌اند و به کمک آنها می‌توانید چاکرای پیشانی را باز کرده و به درک عمیق‌تری از آنچه درون خود و بیرون می‌بینید برسید. با این کتاب خواهید آموخت چشم سوم چیست و چگونه کار می‌کند، چه فوایدی دارد و با باز شدن این چاکرا چه اتفاقی رخ می‌دهد. همچنین به مباحثی از قبیل اهمیت ذهن‌آگاهی بر چاکرای پیشانی، چگونگی مراقبت از آن و بسیاری مباحث دیگر پرداخته می‌شود.

بیدار کردن چشم سوم

  • 85,000 تومان

از لحظه تولد، در دنیایی غرق می‌شوید که جامعه مدرن در طی قرن‌ها تمدن پیشرفته آن را بنا کرده است. از روش تربیت گرفته تا نوع خانه‌هایی که در آن بزرگ می‌شوید، آموزش‌ها، محیط کار، تعاملات روزانه و فرهنگ خاص جامعه که عضوی از آن هستید، همه‌ آن‌ها عینکی به شما می‌دهند تا جهان را با آن ببینید. در واقع حتی تجربیات و روابط خاص‌تان نیز می‌توانند به این منظره‌ها جهت دهند، بنابراین شما دیدگاه‌های متفاوتی نسبت به دیگران دارید. در چنین شرایطی باز کردن چشم سوم کمک می‌کند حقیقت را همانطور که هست ببینید. به عبارت دیگر، چشم سوم را می‌توان درگاه ورود به حقایق درون خودآگاهی دانست، چاکرایی قابل تعلیم که می‌تواند به افراد در درک نقش‌های شناختی‌شان کمک کرده و حتی مقدم بر منطق و استدلال شود.

1 سال مراقبت از خود (تمرینات روزانه و توصیه‌هایی برای مراقبت از خودتان)

  • 110,000 تومان

این اثر ارزشمند به شما 365 تمرین ساده و تأمل‌برانگیز ارائه می‌دهد که با انجام روزانه آن‌ها می‌توانید در جهت مراقبت از خود گام بردارید. وقت آن است که تصمیم نهایی خود را بگیرید و یک سال از زندگی خود را به بهترین شکل ممکن آغاز کنید و صبح‌ها پانزده دقیقه از زمان‌تان را به تفکرات مثبت و عشق ورزیدن به خود اختصاص دهید. یکی از نکات برجسته کتاب «یک سال مراقبت از خود» این است که دکتر زوئی شاو، زمان اندک و مفیدی را برای مراقبه روزانه شما در نظر گرفته و به این نکته توجه داشته است که شما هر چقدر هم مشغله و کار داشته باشید، می‌توانید پانزده دقیقه از وقت‌تان را به این کار اختصاص دهید؛ در واقع در طول یک سال شما تنها 91 ساعت از عمرتان را برای خودمراقبتی صرف کرده‌اید.

تمرکز شفابخش چاکرا (قدرت شفابخشی خود را با تمرکز و تجسم بیدار کنید)

  • 115,000 تومان

چاکراهای شما مراکز انرژی حیاتی جسمتان هستند و سلامتی‌شان بر روی سلامت جسم و ذهن تأثیر می‌گذارد. با توجه به سنت‌های غنی و صدها سال دانش، این کتاب به شما نشان می‌دهد که اجرای هدف و نیت باعث تغییر ذهن، جسم و روح می‌شود.یاد بگیرید چگونه انرژی خود را از طریق مجموعه تمرکزهای هدایت شده آزاد کنیدء هر تمرکزدرمانی برای یک چاکرای خاص است. چه در زمینه تمرکز تازه وارد باشید چه با تجربه باشید در هر صورت این کتاب هر آنچه را برای ایجاد تعادل و شروع درمان از همین امروز نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. همین الان این کتاب را بخرید و هنر التیام‌بخشی چاکرا را یاد گرفته و به خودتان برای رهایی از نگرانی و درماندگی کمک کنید .

صفحه‌ی 1