یاسر مدنی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خودمراقبتی مشاوران و روان‌درمانگران
  • 210,000 تومان
  • با تخفیف: 210,000 تومان
تاثیردرمانی (مشاوره خلاق و موثر برای افزایش اثردرمانی)
درمان راه حل‌محور (مجموعه درمان‌های کوتاه مدت)

خودمراقبتی مشاوران و روان‌درمانگران

  • 210,000 تومان

مراقبت از خود موضوعی است که برای ارائه خدمات روان‌درمانی و مشاوره‌ای موثر و اخلاقی نه‌تنها لازم، بلکه ضروری می‌باشد. نویسندگان این کتاب ارزشمند، نکاتی الهام‌بخش، متنوع، واقعی، و بینش‌افزا را در اختیار مخاطب اصلی خود یعنی مشاوران و روان‌درمانگران قرار داده‌اند. مسائلی همچون ایجاد توازن بین کار تخصصی مشاوره و زندگی، توجه به سلامت شخصی از زمان دانشجویی تا دوره بازنشستگی، و آشنایی با برخی از چالش‌های اصلی بر سر راه تحقق خودمراقبتی مشاوران و روان‌درمانگران ارائه شده است. مسائل مهمی همچون مدیریت استرس برقراری و تفکیک مرزبندی‌های فردی و حرفه‌ای، بهبود و ارتقای روابط، و توجه به معنای زندگی در این مجموعه مفید وجود دارد. از دیگر ویژگی‌های جذاب و منحصر به فرد این کتاب استفاده از مثال‌هایی از مراحل گوناگون رشد حرفه‌ای خود نویسندگان و سبک نگارش محاوره‌ای است که به شما کمک می‌کند راحت‌تر برنامه عملیاتی موثری را در زمینه خودمراقبتی ترتیب دهید.

تاثیردرمانی (مشاوره خلاق و موثر برای افزایش اثردرمانی)

  • 100,000 تومان

از جذابیت‏‌های اصلی رویکرد تأثیردرمانی این است که با استناد به خلاقیت‌های درمانگر، به ‏دور از تعصب از شیوه‌‏های گوناگون کار با مراجعان بهره‌برداری می‌کند، و تکنیک‌‏های مبتنی بر نظریه‌های مختلف مانند درمان عقلانی-هیجانی، مدل تبادلی، گشتالت‌درمانی، واقعیت‌درمانی، و درمان آدلری را با هدف افزایش اثربخشی مداخلات در هر جلسة مشاوره به خدمت می‌گیرد. استفاده از نمودارها، نقاشی‌‏ها، وسایل و ابزارهای ساده و در دسترس، تمثیل‏ و استعاره‌های قابل درک، حرکت و نمایش‏‌های مشاور و دعوت از مراجع جهت مشارکت در تمرین‏‌های عملی از جمله فعالیت‌‏های این رویکرد مشاوره‏‌ای و درمانی محسوب می‌شود. به عبارتی، تأثیر درمانگر این شهامت را دارد تا با اعتماد به قدرت خلاقیت خود، به‌صورت فعال، استعداد و انگیزه مراجع را جهت ایجاد تغییر در افکار، احساسات و رفتار خود به‌‏کار بیندازد.

درمان راه حل‌محور (مجموعه درمان‌های کوتاه مدت)

  • 95,000 تومان

بیل اوکانل، از استادان سرشناس درمان‌های راه حل‌محور است. رویکرد راه حل‌محور قسمتی از روش‌های کوتاه مدت در مشاوره و روان‌درمانگری محسوب می‌شود که به جای کمبودها، به توانمندی‌ها و منابع موجود در مراجع تمرکز دارد. نویسنده این کتاب، علاوه بر شرح پیشنه نظری تلاش کرده رهنمودهایی کاربردی برای مشاوران تازه کار، و نیز متخصصین با تجربه‌تر ارائه دهد. تمرین‌های عملی و مثال‌های فراوانی که در کتاب آورده شده‌اند می‌تواند تا حدی خلا آموزش‌های عملی برای مشاوران و روانشناسان را در کشورمان جبران کند.

صفحه‌ی 1