کیومرث پارسای


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
دستیابی به پاسخ مثبت
  • 245,000 تومان
  • با تخفیف: 245,000 تومان
مذاکرات
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
بازیگر
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
در زمینه نابرابری
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
آوای دانش
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
پیمان پنجم
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
4 پیمان
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
اخلاق
  • 225,000 تومان
  • با تخفیف: 225,000 تومان
سایبرنتیک آموزش (حفاظت از انسان برای بقای خرد)
هنر محق بودن
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
سه‌ شنبه‌ها با موری
  • 145,000 تومان
  • با تخفیف: 145,000 تومان
مرگ ایوان ایلیچ
  • 24,500 تومان
  • با تخفیف: 24,500 تومان

دستیابی به پاسخ مثبت

  • 245,000 تومان

بخواهید یا نخواهید، مذاکره‌کننده هستید. مذاکره، یعنی واقعیت زندگی. برای افزایش حقوق یا دستمزد، با رئیس خود مذاکره می‌کنید. می‌کوشید با فردی غریبه در مورد بهای خانه او به توافق دست یابید. دو وکیل می‌کوشند مشکلی حقوقی را در زمینه تصادف خودرو برطرف سازند. همه مردم هر روز بر سر موضوعی به مذاکره اهتمام می‌ورزند. آنها حتی زمان‌هایی مذاکره می‌کنند که خود نمی‌دانند. شما با همسر خود در این مورد که برای صرف شام کجا باید بروید و با فرزندان خود درباره خاموش کردن چراغ‌ها مذاکره می‌کنید.

مذاکرات

  • 150,000 تومان

دستیابی به قرارداد «برد - برد» کار ساده‌ای نیست. اغلب اوقات از منظر عینی، می‌توانید توافقی را هدف قرار دهید که هر دو طرف، بسیار بیشتر از آنچه در مورد آن به توافق رسیده‌اند، دوست داشته باشند. این، یعنی هر دو طرف، به کمتر از آنچه به دست آورده‌اند، رضایت می‌دهند. موردی را در نظر بگیرید که در واقعیت 6 و با عنوان خواهران پرتقالی به آن اشاره کردیم. یکی از دختران می‌خواست عصاره پرتقال بنوشد و دیگری پوست پرتقال را برای درست کردن فنجان کیک می‌خواست. آن دو به جای مطرح کردن آشکار خواسته‌های خود، پیوسته تکرار کردند: من پرتقال را می‌خواهم! سرانجام پرتقال را نصف کردند. یکی از خواهران عصاره سهم خود را نوشید و پوست آن را دور انداخت، و دیگری از پوست سهم خود فنجان کیک درست کرد و عصاره آن را دور انداخت. مدیران و رؤسا، اغلب اوقات به نتایجی مشابه نصف کردن پرتقال می‌رسند. این امر، ما را با پرسشی اساسی مواجه می‌کند: چرا افراد، با اراده خود، توافق «باخت - باخت» را برقرار می‌کنند؟ سه دلیل اصلی برای این کار وجود دارد: - کاهلی و اکتفا. - فقدان بازخورد. - برداشت نادرست.

بازیگر

  • 95,000 تومان

همه ما زندگی را به عنوان موجوداتی اصیل و معتبر، آغاز کردیم، ولی در فرایند رشد و بلوغ، این اصالت و اعتبار، دچار آشفتگی، و می‌توان گفت فراموشی شد. یاد گرفتیم بر اساس انتظارات دیگران از خود، رفتار کنیم. تظاهر کردن و نادیده انگاشتن تظاهر دیگران را یاد گرفتیم. در داستان بشریت، راستی را تبدیل به نمایش کرده‌ایم. ولی راستی، در ژرفای نمایش، در انتظار پرتو افشانی است. زیر همه این نمایش‌ها، راستی، جز همین انسان نیست. شما نیر همانند دیگرانء براساس طرح و نقشه زیست‌شناختی حیاتء رشد می‌کنید. انرژیء معمار یا هنرمند است. انرژیء اهمیت دارد و موجب تکامل می‌شود. شما توسط نیروی توقف‌ناپذیر انرژی طراحیء متولدء و تهذیب شده‌اید. در لحظه آغاز درکء آموزش را شروع کرده‌اید. حتی در زهدان مادرء ثانیه به ثانیهء به رمز و رازهای انسان بودن دست یافته‌اید.

در زمینه نابرابری

  • 60,000 تومان

ژان ژاک روسو در سال 1712 در ژنو، دولت شهر مستقل و آزاد آن زمان چشم بر جهان گشود. وی را می‌توان پیشگام مکتب رومانتیسم دانست. هر چند در زمان حیات، آثار او مورد استقبال قرار نگرفت، ولی پس از مرگ، محبوبیت زیادی در میان مردم و به ویژه انقلابیون فرانسوی پیدا کرد. ژان ژاک روسو مطالب مهم مربوط به نابرابری یا بی‌عدالتی را به شهروندان ژنو تقدیم کرده و با زبانی با آن‌ها حرف زده است که ساکنان سایر کشورها نیز بتوانند آن‌ها را به آسانی درک کنند. او در یکی از آثار خود، در نامه‌هایی متعدد، حکومت ژنو را نفرت‌انگیز و فاقد قانون و قاعده متعارف دانسته و معرفی کرده است. در زمان مخالفت شهروندان با حکومت، ژنو میان دو قدرت بزرگ و مستبد، یعنی کلیسا و حاکم دولت مرکزی تقسیم شده بود و حقوق همه ساکنان آن سرزمین، به شدت پایمال می‌شد. ژان ژاک روسو هنگام ارائه این مطالب، مردم ژنو را به یاری حکومت فرا می‌خواند و از آن‌ها می خواهد در هر شرایطی به قانون وضع شده برای تأمین آزادی، صلح و آشتی صمیمانه، احترام بگذارند.

آوای دانش

  • 75,000 تومان

آنچه تفکر می‌نامیم، آوای دانش است که داستان‌ها را بسط می‌دهد، آنچه را می‌دانید به شما می‌گوید و به آنچه نمی‌دانید، معنا می‌بخشد. موضوع این است که آن صدا، شما را وادار می‌سازد به کاری علیه خود اقدام نکنید. هرگاه آوای دانش، صدای وحدت و انسجام شود، به حقیقت بازمی‌گردید، به عشق بازمی‌گردید، به بهشت بازمی‌گردید و دوباره در سعادت زندگی می‌کنید.

پیمان پنجم

  • 65,000 تومان

چندین سال پیش چهار پیمان منتشر شد. اگر این کتاب را خوانده باشید، می‌دانید این پیمان‌ها چه می‌کنند. آنها این قابلیت را دارند که با شکستن هزاران پیمانی که با خود، سایر افراد و زندگی بسته‌اید، شما را متحول کنند. پیمان پنجم در کتاب نخست من نبود زیرا در آن زمان چهار پیمان نخستین برای چالش کافی بود. البته پیمان پنجم از واژه‌ها شکل گرفته، ولی مفهوم و نیت آن ورای واژه‌ها و عبارات است. نتیجه تمرین پیمان پنجم، پذیرش کامل خوشین، درست به همان شکلی است که هستید، و پذیرش کامل دیگران، درست به همان شکلی که هستند. پاداش آن، می شود خوشبختی ابدی شما.

4 پیمان

  • 75,000 تومان

ما هزاران پیمان با خویشتن، دیگران، رویای زندگی، خداوند، جامعه، پدر، مادر، همسر و فرزندان خود داریم. پیمان‌های مهم آنهایی است که با خود بسته‌ایم. انسان در این پیمان‌ها به خود می‌گوید کیست، چه احساسی دارد، اعتقادات او چیست و چگونه رفتار می‌کند. نتیجه این پیمان‌ها، همان شخصیت خویشتن است. انسان در این پیمان‌ها می‌گوید: «این من هستم. این اعتقاد من است. بعضی از کارها را می‌توانم انجام بدهم و بعضی از کارها را نمی‌توانم. این حقیقت است. آن تخیل است. این ممکن است. آن ممکن نیست.» اگر می‌خواهید زندگی شاد و خوب داشته باشید، باید به اندازه کافی به خود شجاعت دهید که پیمان‌های مبتنی بر هراس را درهم بشکنید و اقتدار شخصی را مطالبه کنید. پیمان‌های مبتنی بر هراس، موجب مصرف نیروی بسیاری می‌شوند، ولی پیمان‌های مبتنی بر عشق، به ما کمک می‌کنند نیروی خود را حفظ و نیروی بیشتری کسب کنیم.

اخلاق

  • 225,000 تومان

کتاب اخلاق اسپینوزا یکی از ماندگارترین، کوتاه ترین، دشوارترین و همچنین متفاوت ترین آثار فلسفه ی غرب است. اسپینوزا در این کتاب بسیار موجز و موثر درباره اخلاق سخن گفته و عمده عقاید او درباره خدا و هستی در این کتاب وجود دارند. پژوهشگران فلسفه و علاقه مندان به تاریخ فلسفه و فلسفه غرب مخاطبان اصلی این کتاب اند.

سایبرنتیک آموزش (حفاظت از انسان برای بقای خرد)

  • 25,000 تومان

سایبرنتیک از واژه یونانی Kyberman به معنای سکانداری یا فرمان‌دادن است. این اصطلاح در سال 1948 توسط نوربرت وینر برای توصیف چگونگی کار شبکه‌های درونی دستگاه‌ها و حیوانات مورداستفاده قرار گرفت و عنوان «پژوهش علمی چگونگی تسلط انسان و حیوان دستگاه بر انتقال و مبادله اطلاعات» را دریافت کرد (مریام وبستر،2014) که در نتیجه برای همه انواع برهمکنش‌های زندگی مناسب است (کورنل،1997؛ ماتورانا و والرنا،1928؛گلسرسفلند، 2000؛امپلبی، 2007). سایبرنتیک به عنوان مفهومی دشوار برای درک در نظر گرفته شده است، زیرا بر همه گستره‌های دانش نفوذ دارد و اغلب اوقات، با زبان‌های نامفهوم مختلفی توصیف می‌شود که همه آن‌ها دارای اصل و پایه صحیح هستند، ولی برای پژوهش و مطالعه ، مناسب نیستند. در عین حال، سایبرنتیک، پدیده‌ای در مورد توانایی اندیشه یگانه انسان برای ملاحظه، توصیف و همچنین شبیه‌سازی نظام‌های تنظیم خودکار حیات سازمان یافته (کورنینگ،1997،ای اس سی) در زمین است.

هنر محق بودن

  • 25,000 تومان

آرتور شوپنهاور فیلسوف مشهور آلمانی در سال 1788 در شهر دانتسیگ گام بر عرصه هستی نهاد. آرتور معاصر با فلاسفه، نویسندگان و شعرای بزرگی همچون هگل از آلمان، هانری بیل استاندال از فرانسه، و ولفگانگ گوته از آلمان، و از دوستان صمیمی این آخری بود. شوپنهاور اعتقاد اندکی به فلاسفه پیشین داشت و تنها افلاطون و کانت را شایسته چنین مقامی می‌دانست. او فیلسوفی بدبین به حساب می‌آمد. و البته در زمینه های مختلفی همچون فلسفه، اخلاق، ادبیات و هنر، مهارت و تسلط خود را نشان داد. این فیلسوف بزرگ آلمانی از مخالفان سرسخت ماتریالیسم و مذهب به شمار می‌رفت و همواره در آثار خود، چنین باورهایی را مورد نکوهش و انتقاد قرار می‌داد. آرتور شوپنهاور در دوران میانسالی به بیماری افسردگی مبتلا شد و سرانجام در سال 1860، دار فانی را وداع گفت.

سه‌ شنبه‌ها با موری

  • 145,000 تومان

آخرین دوره کلاس زندگی استاد سالخورده من، یک روز در هفته، در خانه او، کنار پنجره اتاق مطالعه برگزار می‌شد، جایی که می‌توانست گیاه گرمسیری کوچک یا گل ختمی را با برگ‌های صورتی رنگ سایه انداخته بر زمین، ببیند. زمان برگزاری کلاس را روزهای سه‌ شنبه تعیین کرده بودند. جلسات، پس از صرف صبحانه آغاز می‌شد. موضوع درس‌ها مفهوم زندگی بود که اختصاص به انتقال تجربیات داشت. نیازی به استفاده از هیچ کتابی نبود، ولی مطلب مورد بحث، گستره‌ای از موضوعات را از جمله عشق، کار، جامعه، خانواده، کهنسالی، بخشش و در نهایت، مرگ را د ربر می‌گرفت. آخرین درس، بسیار کوتاه، و تنها شامل چند واژه بود. مراسم خاکسپاری، جشن فارغ‌التحصیلی به حساب می‌آمد. آخرین کلاس زندگی استاد سالخورده من، تنها یک دانشجو داشت. آن دانشجو،من بودم.

مرگ ایوان ایلیچ

  • 24,500 تومان

ناگهان با صدای بلند، گفت: پس این است! چه لذتی! همه این رویدادها، برای او در یک لحظه شکل گرفت و هرگز اهمیت آن لحظه، تغییر نکرد. برای افرادی که در آن‌جا حضور داشتند، رنج ایوان، دو ساعت دیگر ادامه یافت. فشاری در سینه احساس کرد. بدن ضعیف مرد مرتعش شد، سپس فشار و ارتعاش، به تدریج کاهش یافت. یکی از افرادی که بر بالین او بود، گفت: تمام شد! ایوان آن عبارت را شنید و در روح خود، تکرار کرد. آن‌گاه اندیشید: «مرگ تمام شد. دیگر مرگی نیست!ِ هوا را به درون کشید تا نفسی تازه کند. در میانه راه، متوقف شد، دست‌ها را جلو برد، و درگذشت.

1  2  صفحه‌ی 1