کیمیا فضایی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فرندز (دوستان و عاشقان)
  • 249,000 تومان
  • با تخفیف: 249,000 تومان
کفش‌هایش
  • 210,000 تومان
  • با تخفیف: 210,000 تومان
تمام خشم من
  • 169,000 تومان
  • با تخفیف: 169,000 تومان
رها کن (قدرت دانستن این‌‌که چه زمانی باید بیخیال شویم)
دیوید کبوتریان (چگونه با گربه‌های اراذل بجنگیم و بیشتر پرهایمان را حفظ کنیم)
فردا و فردا و فردا
  • 254,000 تومان
  • با تخفیف: 254,000 تومان
دختری که به اعماق دریا افتاد
  • 215,000 تومان
  • با تخفیف: 215,000 تومان
4 هزار هفته (مدیریت زمان برای میراها)
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان

فرندز (دوستان و عاشقان)

  • 249,000 تومان

سلام، اسم من متیو است، هرچند شاید مرا با اسم دیگری بشناسید. دوستانم متی صدایم می‌کنند. و احتمالا تا حالا می‌بایست مرده باشم. و این‌گونه زندگی‌نامه‌ی پر فراز و نشیب هنرپیشه‌ی معروف متیو پری آغاز می‌شود. زندگی‌نامه‌ای که در آن ما را با خود به سفری از رویاهای دوران بچگی تا شهرت و اعتیاد و بهبودی پس از آن می‌برد. متیوی پنج‌ساله قبل از اینکه مدام به بیمارستان برود یا در مراکز بازپروری بستری شود، به خاطر جدایی پدر و مادرش مدام بین مونترال کانادا و لس‌آنجلس در رفت و آمد بود. متیوی چهارده‌ساله ستاره‌ی تنیس کانادا بود، و متیوی بیست و چهارساله برای بازی در محبوب‌ترین سریال تاریخ به نام فرندز انتخاب شد. فرندز: دوستان و عاشقان زندگی‌نامه‌ای فراموش‌نشدنی، صمیمانه و آگاهی‌بخش است. به‌شدت صادقانه، تکان‌دهنده و البته خنده‌دار. کتابی که طرفداران فرندز سال‌ها منتظرش بودند.

کفش‌هایش

  • 210,000 تومان

فکر می‌کنید یک جفت کفش چقدر می‌تواند مسیر زندگی آدم را عوض کند؟ کفش‌هایش رمانی است به شدت سرگرم‌کننده و تسلی‌بخش درباره‌ی دوستی، قدرت زنان، خانواده، خیانت و امید. خودتان را برای هیجان چرخ و فلکی احساسی آماده کنید. با خواندن این کتاب که از همان صفحات اول شما را با پیامدهای غیرمنتظره،‌ دادگاه و گاهی اتفاقات مضحک درگیر می‌کند، به قدرت دوستی، انعطاف‌پذیری زنان و ماهیت عشق پی می‌برید. دو زن با پیشینه و سبک زندگی کاملا متفاوت با جابه‌جا شدن ساک‌شان در باشگاه ورزشی مجبور می‌شوند کفش‌های همدیگر را بپوشند و گوشه‌ای از زندگی دیگری را درک کنند. همین کفش‌ها زمینه‌ساز اتفاقات بزرگتری می‌شوند و آن‌ها را در شرایطی غیرعادی به هم می‌رسانند تا بدون این‌که بخواهند به هم درس زندگی بدهند. کفش‌هایش داستان دوستی زنانه است. از آن دوستی‌هایی که پلی بر تفاوت‌ها می‌زند و مهم‌ترین اتفاقات زندگی‌ات می‌شود. همچنین صدای زنانی‌ست که با گذر از جوانی احساس می‌کنند از چشم‌ها افتاده‌اند و اهمیت سابق را ندارند. زنانی که اگرچه همه به آنها نیاز دارند اما کسی آن‌ها را نمی‌خواهد. این قضیه به‌خصوص در مورد سم با آن رئیس کندذهنش صدق می‌کند و همدردی خواننده را به همراه دارد. «قدرت، قدرت واقعی‏ لزوما این نیست که به خواسته‌های یکی دیگه تن ندی. قدرت یعنی این‌که هر روز با موقعیتی تحمل‌ناپذیر و سخت مواجه بشی تا از عزیزانت حمایت کنی. قدرت بعنی ساعت‌ها بودن تو اون اتاق وحشتناک گرچه تک‌تک سلول‌های بدنت داره بهت می‌گه نمی‌تونه بیشتر از این تحمل کنه.»

تمام خشم من

  • 169,000 تومان

ازدست‌دادن هنر است؛ هنری که مهارت‌یافتن در آن بهایی دارد. تمام خشم من رمانی است برای تفکر دوباره در مفاهیم عمیقی چون اندوه، شکست، عشق، مبارزه و بخشش؛ مفاهیمی که امروزه بیش از همیشه به نگاهی عمیق‌تر و جدی‌تر به آن‌ها احتیاج داریم، آن‎هم در داستانی پیچیده که قرار است مخاطب را به سفر جادویی و مسحورکننده ببرد. اگر از طرفداران رمان‌های خالد حسینی هستید، اگر شکست را تجربه کرده‌اید، اگر گوشه‌ای از قلب‌تان اندوهگین است، اگر حسرتی همراه‌تان است، اگر خشمی در گلو دارید، احتمالا تمام خشم من به دل‌تان بنشیند و از خواندنش لذت ببرید.

رها کن (قدرت دانستن این‌‌که چه زمانی باید بیخیال شویم)

  • 235,000 تومان

اغلب گفته می‌شود که رمز موفقیت تلاش و کوشش، اراده‌ی مصمم و ساعت‌ها تمرین و تکرار است. اما در دنیایی که سرعت در آن حرف اول را می‌زند، تا به حال به این فکر کرده‌اید که شاید مهارت حیاتی این دوران، دانستن زمان مناسب برای رها کردن و تغییرمسیردادن است؟ صاحبان کسب‌ و کاری که میلیون‌ها دلار برای محصول یا خدماتی سرمایه‌گذاری کرده‌اند که دیگر به هر دلیلی جواب نمی‌دهد، سختشان است که آن ‌را رها کنند و سراغ محصول دیگری بروند. دولت‌هایی که درگیر نبردی بی‌انتها شده‌اند، باور دارند که اگر همچنان کوتاه نیایند و ادامه دهند، تاکتیک بعدی حتماً برایشان پیروزی به همراه خواهد داشت. حتی خود ما در زندگی‌مان در روابط و مشاغلی می‌مانیم که دیگر هیچ سودی برایمان ندارند. اما چرا؟ طبق گفته‌ی انی دوک ما در مواجهه با تصمیمات دشوار سختمان می‌آید که رها کنیم. و این دقیقاً همان چیزی است که جلوی پیشرفتمان را می‌گیرد. در کتاب رها کن! دوک به شما یاد می‌دهد چطور مهارت رها کردن را پیدا کنید. با روایت داستان‌هایی از ورزشکاران حرفه‌ای مانند فاتحان قله‌ی اورست، مؤسسین شرکت‌های بزرگ و افراد مشهور، دوک توضیح می‌دهد چرا رها کردن برای رسیدن به موفقیت حیاتی است. دانستن زمان مناسب برای رها کردن باعث ذخیره‌ی زمان، انرژی و سرمایه‌تان می‌شود. یادگیری مهارت رها کردن ـ چه در تصمیم‌های کاری و چه در انتخاب‌های شخصی ـ به شما کمک می‌کند بهترین انتخاب را برای قدم بعدی‌تان داشته باشید.

دیوید کبوتریان (چگونه با گربه‌های اراذل بجنگیم و بیشتر پرهایمان را حفظ کنیم)

  • 98,000 تومان

دیوید کبوتریان، کبوتر نابغه شگفت‌انگیز، مصمم است همه بیسکویت‌هایتان را پیدا و یک لقمه چپشان کند! خانمی مهربان، که صاحب گربه است، دیوید کبوتریان و دستیارش اسکیپر را با خود به خانه‌اش می‌برد. آشپزخانه او پر از غذای مورد علاقه‌شان، بیسکویت است. آن‌ها فکر می‌کنند زندگی معرکه‌ای در انتظارشان است، اما اول باید تمام تلاششان را بکنند تا از شر آن گربه بدجنس خلاص شوند. به دیوید کبوتریان و دستیارش اسکیپر بپیوندید تا ببینید آن‌ها چطور نقشه می‌کشند تا شرورترین گربه شهر را شکست دهند. در تلاش این دو کبوتر شجاع، برای این که دنیا را به جای بهتر برای تمام کبوترها تبدیل کنند. شاهد تکه‌های خنده‌دار، تکه‌های ترسناک و تکه‌های بیسکویت خواهید بود!

فردا و فردا و فردا

  • 254,000 تومان

اگر زندگی واقعی من و تو بازی بود، می‌توانستی آن‌قدر ادامه دهی تا برنده شوی… می‌توانستی هر لحظه خواستی دکمه‌ توقف را بزنی، می‌توانستی همه‌چیز را پاک کنی و از اول شروع کنی، می‌توانستی حرف‌های دیگری بزنی؛ نه از آن‌هایی که همیشه گفته‌ای، می‌توانستی انتخاب‌هایی را که نکردی، تجربه کنی و آن روزهایی را که نصفه‌نیمه زندگی کرده‌ای تکرار کنی. می‌توانستی مثل شخصیت‌های بازی زندگی کنی که دائم می‌میرند و هرگز نمی‌میرند! بازی می‌توانست زندگی‌ات را به هم‌بازی‌ات گره بزند. درست مثل سم و سیدی که در کودکی سر بازی‌های ویدیویی دوست می‌شوند و در یک روز سرد زمستانی، دوباره همدیگر را می‌بینند. سم که همیشه سیدی برایش مثل یک فرمول ریاضی بود که نمی‌توانست او را درک کند، بازی جدیدی را با او آغاز می‌کند. آن‌ها از دیگران کمک می‌گیرند و قرض‌ می‌کنند و بالاخره اولین بازی ویدویی‌شان را می‌سازند و در این مسیر، دوست‌داشتن و دوست‌داشته‌شدن، رسیدن به شهرت، شکست، عشق و خشم و حسادت و در نهایت جاودانگی و آرامش را تجربه می‌کنند. اگر می‌خواهی داستان عاشقانه بخوانی، اما نه از آن عاشقانه‌ها که همیشه خوانده‌ای، با سم و سیدی عاشق، البته نه همیشه عاشق، همراه شو. حتی اگر هیچ نقطه‌ اشتراکی با آن‌ها نداشته باشی و آن‌چنان طرفدار بازی‌های ویدیویی نباشی، آن‌ها تو را در داستان جذاب زندگی‌شان غرق خواهند کرد؛ داستانی چندلایه، تفکربرانگیز و عمیق که مدت‌ها در خاطرت خواهد ماند.

دختری که به اعماق دریا افتاد

  • 215,000 تومان

رمان پیش‌رو بازگویی جدیدی است از افسانه کهن کره‌ای به نام ماجرای شیم چیانگ؛ و داستان دختری با نام مینا را در سفر اسرارآمیزش به سرزمین اشباح روایت می‌کند. ماموریت مینا فرونشاندن خشم خدای دریا و بازگرداندن صلح و آرامش به روستایش است. رمان «دختری که به اعماق دریا افتاد» برای طرفداران «شهر اشباح»، انیمه معروف ژاپنی، ساخته هایائو میازاکی، و طرفداران داستان‌های ماجراجویانه فانتزی بسیار خواندنی و جالب خواهد بود. «دختری که به اعماق دریا افتاد» داستانی عاشقانه و احساسی با شخصیت‌هایی به‌یادماندنی است و دنیایی جدید و خارق‌العاده دارد و به خوانندگانش این فرصت را می‌دهد که خود را در این دنیای جادویی بیابند، با شخصیت‌هایش ماجراجویی کنند و برای لحظه‌ای هم که شده از زندگی روزمره فاصله بگیرند، چیزی که همه ما بیش از هر چیز دیگری این روزها به آن نیاز داریم. فداکاری، عشق و سرنوشت درون‌مایه‌های اصلی این رمان نفس‌گیر هستند.

4 هزار هفته (مدیریت زمان برای میراها)

  • 185,000 تومان

لازم نیست کسی به شما بگوید که زمان کافی ندارید. همه‌ی ما دغدغه‌ی اضافه‌ کردن کارهای بیشتر به لیست کارهایمان، صندوق نامه‌های سرریز شده‌مان، تعادل کار-زندگی و متمرکزبودن با وجود این همه حواس‌پرتی را داریم. همه مدام به ما می‌گویند که باید پربازده‌تر و کارآمدتر باشیم. اما تمام ترفندهای کتاب‌های مدیریت زمان فقط اوضاع را برای ما بدتر می‌کند. حس اضطراب و تنش بیشتر می‌شود و همچنان فکر می‌کنیم زندگی واقعی و با معنی برای ما هنوز شروع نشده و روزی در آینده بالأخره از راه خواهد رسید. کتاب پیش رو احتمالاً کتابی نیست که فکر می‌کنید و این چیز خوبی است. برخلاف سایر کتاب‌های مدیریت زمان، هدف چهارهزار هفته ارائه‌ی مشتی ترفند و شیوه برای مدیریت زمان نیست، بلکه این کتاب بیشتر فلسفه‌ای است درباره‌ی دو حقیقت مهم ولی درعین‌حال تلخ: 1. در زمان کم و چهارهزارهفته‌ای خود، هرگز نمی‌توانید به تمام چیزهایی برسید که آرزویشان را داشتید؛ 2. حتی اگر چنین چیزی ممکن بود، درنهایت هیچ اهمیتی نداشت، زیرا در آخر همه میرا هستیم و مرگ در انتظارمان است. دانستن این موضوع و پذیرش آن، گرچه ممکن است در وهله‌ی اول ناامیدکننده باشد، درنهایت رهایی‌بخش است و می‌تواند زندگی‌تان را تغییر دهد. اگر مدام درحال برنامه‌ریزی برای استفاده‌ی بهینه از زمان هستید، اگر مدام دارید نرم‌افزار‌ها و جدول‌ها و نمودارهای متفاوتی را برای مدیریت زمان امتحان می‌کنید ولی به نتیجه‌ی دلخواه نمی‌رسید، این کتاب چیزی است که به آن نیاز دارید. اولیور برکمن با تفسیر بینش‌های فلاسفه، روان‌شناسان و آموزگاران معنوی کهن و مدرن تلاش کرده به شیوه‌ای جالب، سرگرم‌کننده، کاربردی و جذاب به ما در شناخت زمان و مدیریت آن کمک کند. این کتاب، با تأکید بر کنارگذاشتن باور غلط «انجام‌دادن هر کاری»، به خواننده‌ها ابزارهایی ارائه می‌دهد تا زندگی معنادارتری را تجربه کنند و با میرایی و محدودیت‌هایش کنار بیایند.

صفحه‌ی 1