کامبیز حیدرزاده علی مریخ نژاد اصل


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
روش‌های پژوهش کیقی در مدیریت بازرگانی
  • 34,500 تومان
  • با تخفیف: 34,500 تومان
بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی (رویکردی نوین به بازاریابی الکترونیکی پیشرفته)

روش‌های پژوهش کیقی در مدیریت بازرگانی

  • 34,500 تومان

روش‌های پژوهش کیفی یکی از روش‌های رایج در پژوهش‌های علوم اجتماعی و علوم انسانی می‌باشد. در سال‌های اخیر، این روش در حوزه‌های مربوط به مدیریت بازرگانی، خصوصا پژوهش‌های بازاریابی، مورد استقبال قرار گرفته و حجم مقالات و کتاب‌های منتشر شده با این روش، به شدت افزایش یافته است. با این حال درک بسیاری از پژوهشگران از روش‌های کیفی محدود به ابزارهایی همچون مصاحبه است و هر آنچه غیر کمی باشد، کیفی پنداشته می‌شود! در این کتاب تلاش شده تا با اشاره به بنیادهای فلسفی و تفاوت‌های پارادایمی روش‌های کمی و کیفی، رویکردهای مختلف برای گردآوری و تحلیل داده‌ها، بطور کامل توضیح داده شود. این کتاب، از اصلی‌ترین مراجع پژوهش کیفی در رشته‌های مدیریتی است که بطور خاص روی حوزه‌های مدیریت بازرگانی مانند بازاریابی،, بازرگانی بین‌الملل، تجارت الکترونیک، مدیریت استراتژیک، مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی و کارآفرینی تمرکز دارد. این کتاب تنها دیدگاه آکادمیک نداشته و برای فعالان صنعت و بازار هم کاربردی است. وارد دنیای کیفی شوید!

بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال‌ها (شبکه‌های اجتماعی اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های وفاداری)

  • 13,500 تومان

در این کتاب تلاش شده تا علاوه بر بررسی تکنیک‌های مختلف بازاریابی دیجیتال، موردهای واقعی استفاده از این تکنیک‌ها در برتری مراکز خرید و مال‌های دنیا نیز آورده شود تا خواننده، کارکرد این ابزارها را دقیقا درک کند.

بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی (رویکردی نوین به بازاریابی الکترونیکی پیشرفته)

  • 375,000 تومان

امروزه شبکه‌های اجتماعی چیزی فراتر از یک وسیله سرگرمی شده است. امروزه شبکه‌های اجتماعی ابزاری برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ به شمار می‌آید. شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به سازمان‌ها کمک کند تا از ابزارهای بازاریابی و تبلیغات با کمترین هزینه و بیش‌ترین بازده استفاده کنند. شبکه‌های اجتماعی عصای دست کسب و کارهای کوچک و نوپا شده است. پس نگرش خود را به شبکه‌های اجتماعی تغییر دهیم. شبکه‌های اجتماعی ابزار سرگرمی نیستند. شبکه‌های اجتماعی ابزار موفقیت هستند. چگونه؟! با این کتاب همراه باشید تا دیدگاهی جدید به کاربرد شبکه‌های اجتماعی پیدا کنید.

صفحه‌ی 1